Naprostá většina žádostí o dotaci na elektromobil obsahuje model automobilky Tesla, celkem jich je 892. Konkrétní modely Národní rozvojová banka ve statistikách nemá, Model 3 ale startuje na 1 003 990 korunách. Je to cena s DPH, stejně jako u všech dalších aut v galerii.
Naprostá většina žádostí o dotaci na elektromobil obsahuje model automobilky Tesla, celkem jich je 892. Konkrétní modely Národní rozvojová banka ve statistikách nemá, Model 3 ale startuje na 1 003 990 korunách. Je to cena s DPH, stejně jako u všech dalších aut v galerii.
Za Teslou je velká propast, 151 lidí podalo žádost o dotaci na model Volva. To nabízí malé SUV EX30 za ceny od 869 tisíc korun.
Za Teslou je velká propast, 151 lidí podalo žádost o dotaci na model Volva. To nabízí malé SUV EX30 za ceny od 869 tisíc korun.
Třetí nejúspěšnější značkou je co do počtu žádostí o dotaci Volkswagen. U něj se jedná o 71 lidí. Vybírat mohou třeba z modelu ID.3 za ceny od 929 900 korun.
Třetí nejúspěšnější značkou je co do počtu žádostí o dotaci Volkswagen. U něj se jedná o 71 lidí. Vybírat mohou třeba z modelu ID.3 za ceny od 929 900 korun.
Limuzína ID.7 se prodává od 1 329 900 korun, odvozené kombi pak startuje na 1 349 900 korunách.
Limuzína ID.7 se prodává od 1 329 900 korun, odvozené kombi pak startuje na 1 349 900 korunách.
A do limitu pro zisk dotace se vejde i ID.Buzz za nejméně 1,25 milionu korun.
A do limitu pro zisk dotace se vejde i ID.Buzz za nejméně 1,25 milionu korun.
Škodě se zatím tolik nedaří, žádost na dotaci pro SUV Enyaq požádalo 70 lidí. Klasická verze se prodává od 1 324 900 korun, kupé od 1 424 900 korun.
Škodě se zatím tolik nedaří, žádost na dotaci pro SUV Enyaq požádalo 70 lidí. Klasická verze se prodává od 1 324 900 korun, kupé od 1 424 900 korun.
65 žadatelů o dotaci zvolilo elektromobil BMW. Z jeho nabídky mohou volit třeba SUV iX1 za nejméně 1 059 500 korun,...
65 žadatelů o dotaci zvolilo elektromobil BMW. Z jeho nabídky mohou volit třeba SUV iX1 za nejméně 1 059 500 korun,...
... případně také odvozenou iX2 za nejméně 1 107 600 korun.
... případně také odvozenou iX2 za nejméně 1 107 600 korun.
Kdo z nabídky BMW nechce SUV, může zvolit třeba čtyřdveřové kupí i4 s cenou od 1 352 000 korun.
Kdo z nabídky BMW nechce SUV, může zvolit třeba čtyřdveřové kupí i4 s cenou od 1 352 000 korun.
Do limitu se pak vejdou i některé verze nové i5 s cenou od 1 749 800 korun, respektive i5 Touring s cenou od 1 799 200 korun.
Do limitu se pak vejdou i některé verze nové i5 s cenou od 1 749 800 korun, respektive i5 Touring s cenou od 1 799 200 korun.
40 žádostí od dotaci přišlo na některý z modelů Hyundai, který aktuálně nabízí výrazné slevy na skladové vozy (podobně jako další značky). Kona Electric pak ceníkově startuje na 899 990 korunách.
40 žádostí od dotaci přišlo na některý z modelů Hyundai, který aktuálně nabízí výrazné slevy na skladové vozy (podobně jako další značky). Kona Electric pak ceníkově startuje na 899 990 korunách.
Větší Ioniq 5 je možné pořídit za nejméně 1 169 990 korun...
Větší Ioniq 5 je možné pořídit za nejméně 1 169 990 korun...
Do žebříčku nejpopulárnějších značek se vešlo i MG s 31 žádostmi. Vybírat je možné třeba z hatchbacku MG4 s cenou od 779 900 korun.
Do žebříčku nejpopulárnějších značek se vešlo i MG s 31 žádostmi. Vybírat je možné třeba z hatchbacku MG4 s cenou od 779 900 korun.
Nově se pak do limitu pro dotaci, který leží na 1,5 milionu bez DPH, vejde i zákldní verze sedmimístného SUV Kia EV9. Ta stojí od 1 809 980 korun.
Nově se pak do limitu pro dotaci, který leží na 1,5 milionu bez DPH, vejde i zákldní verze sedmimístného SUV Kia EV9. Ta stojí od 1 809 980 korun.
Na český trh také zamířila omlazená Dacia Spring s cenami od 419 900 korun. Levnější elektromobil momentálně nepořídíte.
Na český trh také zamířila omlazená Dacia Spring s cenami od 419 900 korun. Levnější elektromobil momentálně nepořídíte.
Konkurencí mu je Citroën ë-C3, který ale začíná na 630 tisících korunách.
Konkurencí mu je Citroën ë-C3, který ale začíná na 630 tisících korunách.
19/25