Dostavba dálnice D4 mezi Příbramí a Pískem letos vstoupila do závěrečné sezony.
Dostavba dálnice D4 mezi Příbramí a Pískem letos vstoupila do závěrečné sezony.
Mezi hlavní úkoly bude patřit příprava vozovkových vrstev a kompletní vybavení dálnice.
Mezi hlavní úkoly bude patřit příprava vozovkových vrstev a kompletní vybavení dálnice.
V první polovině roku stavbaři na trase D4 postupně připraví všechny vozovky.
V první polovině roku stavbaři na trase D4 postupně připraví všechny vozovky.
Kromě podkladních vrstev ze štěrku a kamení položí asfaltové vrstvy. Pokračovat budou práce na 40 mostech, které jsou nyní většinou ve fázi hrubé stavby.
Kromě podkladních vrstev ze štěrku a kamení položí asfaltové vrstvy. Pokračovat budou práce na 40 mostech, které jsou nyní většinou ve fázi hrubé stavby.
Dělníci budou například pokládat izolace, klást jednotlivé vrstvy vozovky nebo dodělávat zábradlí.
Dělníci budou například pokládat izolace, klást jednotlivé vrstvy vozovky nebo dodělávat zábradlí.
Na jaře začnou hlavní práce na stavbě odpočívek u Krsic, kde vznikne 246 parkovacích míst.
Na jaře začnou hlavní práce na stavbě odpočívek u Krsic, kde vznikne 246 parkovacích míst.
Souběžně začnou dělníci stavět dvě čerpací stanice s restauracemi.
Souběžně začnou dělníci stavět dvě čerpací stanice s restauracemi.
Na podzim přijdou na řadu dokončovací práce, testování a ověřování funkčnosti všech prvků dálnice.
Na podzim přijdou na řadu dokončovací práce, testování a ověřování funkčnosti všech prvků dálnice.
Dostavba 32 kilometrů dlouhé dálnice mezi Příbramí a Pískem začala v červnu 2021.
Dostavba 32 kilometrů dlouhé dálnice mezi Příbramí a Pískem začala v červnu 2021.
Nová D4 vzniká formou spolupráce veřejného a soukromého sektoru, tedy PPP (Public Private Partnership). Projekt dostavby D4 má na starosti sdružení Via Salis, složené z francouzských firem VINCI Highways a Meridiam.
Nová D4 vzniká formou spolupráce veřejného a soukromého sektoru, tedy PPP (Public Private Partnership). Projekt dostavby D4 má na starosti sdružení Via Salis, složené z francouzských firem VINCI Highways a Meridiam.
Všech pět úseků se staví najednou. Náklady budou téměř deset miliard korun. Firmy zároveň modernizují 16 kilometrů už zprovozněných částí.
Všech pět úseků se staví najednou. Náklady budou téměř deset miliard korun. Firmy zároveň modernizují 16 kilometrů už zprovozněných částí.
5/13