Żuk byl vysoký, aby obstál i na horších cestách. Tato vlastnost ovšem vyžadovala větší sílu od obsluhujícího personálu
Żuk byl vysoký, aby obstál i na horších cestách. Tato vlastnost ovšem vyžadovala větší sílu od obsluhujícího personálu
Malou slavností (a určitě s proslovy) se stala montáž jubilejního exportního modelu v první polovině 60. let…
Malou slavností (a určitě s proslovy) se stala montáž jubilejního exportního modelu v první polovině 60. let…
Expediční plocha v lublinské továrně: Żuky v sériovém provedení nikdy nevynikaly pestrými tóny barev, výjimkou byly předváděcí a veletržní modely
Expediční plocha v lublinské továrně: Żuky v sériovém provedení nikdy nevynikaly pestrými tóny barev, výjimkou byly předváděcí a veletržní modely
Pestrobarevný valník českého majitele na setkání historických nákladních vozů, fotografovaný autorem článku v roce 2012
Pestrobarevný valník českého majitele na setkání historických nákladních vozů, fotografovaný autorem článku v roce 2012
Dodávka prvního provedení, kterou si stále v tomto stavu můžete prohlédnout v Retroautomuzeu ve středočeských Strnadicích. Snímek je z roku 2012
Dodávka prvního provedení, kterou si stále v tomto stavu můžete prohlédnout v Retroautomuzeu ve středočeských Strnadicích. Snímek je z roku 2012
Prodloužené provedení kabiny, jak jej představila druhá generace, se k nám nedodávalo, stejně jako typizovaný přívěs
Prodloužené provedení kabiny, jak jej představila druhá generace, se k nám nedodávalo, stejně jako typizovaný přívěs
Oblíbené kombinované provedení s dvěma řadami sedadel a nákladovým prostorem mohlo mít dvě nebo tři boční okna na každé straně
Oblíbené kombinované provedení s dvěma řadami sedadel a nákladovým prostorem mohlo mít dvě nebo tři boční okna na každé straně
Prodloužené provedení kabiny, jak jej představila druhá generace, se k nám nedodávalo, stejně jako typizovaný přívěs
Prodloužené provedení kabiny, jak jej představila druhá generace, se k nám nedodávalo, stejně jako typizovaný přívěs
1/8