Velkoplošná světla a hranatá karoserie. Do 80. let vstoupil Rolls-Royce poměrně radikálně.Model Silver Spur je prodlouženou verzí Silver Spiritu. Na délku měří impozantních 5370 milimetrů.Ořechové dřevo na palubní desce patřilo po desetiletí neodmyslitelně k atmosféře aut z Crewe.Největší péči v celém autě se dostává cestujícím na zadních sedadlech. Křesla jsou překvapivě měkká, připomínají sedačku v obýváku.Popelník je nejen mezi sedadly vpředu i vzadu, ale také na všech dveřích. Na těch zadních i včetně elektrického zapalovače.V uspořádání přístrojové desky je Rolls-Royce hodně konzervativní.Například ovládání klimatizace je i v současných rollsech stále stejné.Téměř všechno je v Silver Spuru ovládáno elektricky. Dva krajní ovladače jsou na zrcátka, vnitřní zase na sedadla. Nechybí popelník, ten je mechanický.Ovladač oken na dveřích u řidiče.Originální autorádio Blaupunkt hraje nádherně.Nechybí na svou dobu moderní přehrávač kazet.Zelené svítící displeje byly počátkem 80. let všude. Tady překvapivě stále fungují všechny segmenty.Volič automatické převodovky je vpravo pod volantem.Historie motoru Rolls-Royce V8 s objemem 6,75 litru sahá až do 50. let minulého století.Evropské verze rollsů měly začátkem 80. let dva karburátory. U tohoto exempláře z roku 1981 už je mechanické vstřikování a katalyzátor - jde o verzi pro UISA, kde už v té době platily přísnější emisní limity.Zásobník minerálního oleje hydropneumatického systému brzd a pérování.Osvětlení motoru na víku kapoty.Po otevření dvířek hrdla nádrže se nejprve ukáže kovová destička s upozorněním, že do auta patří pouze bezolovnatý benzin.Teprve po jejím odklopení se konečně ukáže hrdlo. Benzinová nádrž má 105 litrů, stačí na 350 až 500 kilometrů jízdy.Znak R-R na víku kufru má funkci krytky zámku.Zde v odklopené podobě.Rolls-Royce Silver SpurRolls-Royce Silver SpurRolls-Royce Silver SpurRolls-Royce Silver SpurRolls-Royce Silver SpurRolls-Royce Silver SpurRolls-Royce Silver Spur
NaN/28