Doprovodné vozidlo vzniklo účelovou úpravou z původního továrního minibusu Latvija 2203
Olympijský vláček je zajímavý tím, že se neskládá z přívěsů, ale návěsů. Zakázkové tažné vozidlo má zkrácený rozvor
RAF-TAMRO, jak jsme jej znali ještě v devadesátých létech…
Latvije byly součástí běžného sovětského velkoměstského koloritu stejně jako třeba autobusy Ikarus řady 250
Nedaleko Tábora fotil autor článku v roce 2020 importovanou sovětskou ambulanci RAF, ovšem už s ukrajinskou registrací a naprosto nepůvodním rozměrem pneumatik. Latvijím slušely vysoké 15“
Zcela nové a na veřejnosti vystavené RAFy by určitě zasloužily pečlivější finiš, ani to okolní prostředí není příliš inspirující…
Jeden z předsériových exemplářů, který se v drobnostech lišil od následujících výrobních řad
Takhle si v druhé polovině 70. let sovětská rodinka určitě nevyjela. Řidič se spíše než jako milující otec rodinky na výletě tváří jako vyšetřovatel KGB
Barevná bohatost nebyla s výjimkou veletrhů a prezentací silnou stránkou sovětské automobilové výroby. RAF 2203 se nejčastěji dodával v modrobílé, zelenobílé nebo oranžovobílé kombinaci
U vozidla s lotyšskou registrací, zachyceného na fotogenickém místě, si můžeme dobře všimnout účelového interiéru
Emblém moskevské olympiády 1980 dává jasně najevo účel tohoto speciálu – podle nápisu na bocích sloužil k přepravě a práci rozhodčích
Nabídka řady RAF po několikerém faceliftu. Za povšimnutí stojí mohutné nárazníky podobného typu, jaké měly třeba Lady 2105, 2104 a 2107
Prvosledové RAFy v ambulanční verzi známe i z ulic a nemocnic našich měst
5/13