Klasické manažerské liftbacky jsou úzkoprofilové zboží. Škoda Superb se však kromě kombi vyrábí i v této karosářské variantě.
Klasické manažerské liftbacky jsou úzkoprofilové zboží. Škoda Superb se však kromě kombi vyrábí i v této karosářské variantě.
Dvoulitrový naftový motor dokáže jezdit mimořádně úsporně.
Dvoulitrový naftový motor dokáže jezdit mimořádně úsporně.
Výbava Laurin & Klement stojí na vrcholu nabídky, kromě ní je však do začátku k dispozici už jen výbavový stupeň Selection.
Výbava Laurin & Klement stojí na vrcholu nabídky, kromě ní je však do začátku k dispozici už jen výbavový stupeň Selection.
10" středový displej je o něco menší než u současných Volkswagenů, ale není to jedno? Přístrojová deska tak alespoň nepůsobí zahlceně.
10" středový displej je o něco menší než u současných Volkswagenů, ale není to jedno? Přístrojová deska tak alespoň nepůsobí zahlceně.
Vypadá jako sedan, ale je to liftback. Velký otvor do kufru je praktický.
Vypadá jako sedan, ale je to liftback. Velký otvor do kufru je praktický.
Zadní opěradla jsou členěná v poměru 2:1. Je tu i průvlak na lyže.
Zadní opěradla jsou členěná v poměru 2:1. Je tu i průvlak na lyže.
V kufru se nově můžeme setkat s touto konstrukcí, kde se dají převážet menší a lehčí věci.
V kufru se nově můžeme setkat s touto konstrukcí, kde se dají převážet menší a lehčí věci.
Její využití je diskutabilní, nosnost má do tří kilogramů.
Její využití je diskutabilní, nosnost má do tří kilogramů.
Ovládání pátých dveří je elektrické, tlačítko na zamčení ale Superb nemá.
Ovládání pátých dveří je elektrické, tlačítko na zamčení ale Superb nemá.
Matrix LED světlomety jsou ve výbavě Laurin & Klement standardně.
Matrix LED světlomety jsou ve výbavě Laurin & Klement standardně.
Devatenáctipalcová kola jsou za příplatek, bez něj jsou pouze 18".
Devatenáctipalcová kola jsou za příplatek, bez něj jsou pouze 18".
22/31