Výrobní linka kupé se zdá být v pohodovém tempu, ale stejně to byl fofr: kupátek C124 se totiž vyrobilo 141 498 exemplářů!
Facelift přinesl oplastování boků karosérie podle návrhu Bruna Sacca, na zádi si můžeme všimnout i nového způsobu označení
Přístrojovka W124 se oproti W123 zase tak moc nezměnila: uspořádání a druh přístrojů zůstaly, zaoblení krytu nahradily modernější hrany a přibyl airbag
Díky uhlazeným a sofistikovaným formám karosérie se podařilo snížit koeficient odporu vzduchu pod 0,30
Osmiválec svou agresívní tváří nezapřel prvotřídní výkony i dynamiku. Jeho cena i vzácnost tomu ovšem odpovídaly…
Ve Frankfurtu se kolem nových W124 strhl poprask. IAA patří k tradičním autosalónům, na nichž koncern představuje novinky
V přípravných fázích se zkoušely různé tvary karosérie: na hliněném modelu si všimněte nezvykle hranatého výřezu zadních kol, u kresby vpravo sešikmené zádě, která se nelíbila…
Základní model sedanu W124, jak debutoval na podzim 1984. Letos tedy slavíme čtyřicátiny tohoto typu
Rok po sedanu přišel na trh kombík, který už bohatší veřejnost netrpělivě očekávala
Velikost úložného prostoru T124 sice nedosahovala parametrů Citroënu CX Break, ale byla přesto pozoruhodná. Zákazník si mohl připlatit za luxusní čalounění
Obvyklým záběrem v propagačních materiálech koncernu je dvojice či trojice základních modifikací. Kabrio bylo v přípravě, ale zatím utajené
Šestidveřové provedení na prodloužené platformě byl spíše malý autobus než symbol luxusu…
Koncem osmdesátých let stavěl německý Miesen podobné zakázkové ambulance na dlouhém rozvoru
Horní linka pontonu karosérie kabrioletu neomylně prozrazuje, jak se bok na úrovni (neexistujícího) sloupku C jemně zvedal…
Řidič v pravém dálničním pruhu ani nepostřehl, co se to mihlo vlevo od něj. Jen omezovač rychlosti zabránil osmiválci v dosažení třístovky…
2/15