Mezi hvězdy první podzimní aukce Retro Garáže bude patřit zelený prototyp MTX Beach Buggy.
Mezi hvězdy první podzimní aukce Retro Garáže bude patřit zelený prototyp MTX Beach Buggy.
Jedná se o jeden ze dvou prototypů, které v Metalexu dokončili v roce 2022. Auto má původní karoserii i techniku ze Škody Favorit, je ale nově postavené.
Jedná se o jeden ze dvou prototypů, které v Metalexu dokončili v roce 2022. Auto má původní karoserii i techniku ze Škody Favorit, je ale nově postavené.
Jak bylo řečeno, základem je Škoda Favorit, ovšem s motorem po generální opravě.
Jak bylo řečeno, základem je Škoda Favorit, ovšem s motorem po generální opravě.
Původně auta vznikla v době, kdy v Metalexu pracovali na projektu obnovení své sportovní činnosti. Druhý prototyp stojí na základech Golfu GTI.
Původně auta vznikla v době, kdy v Metalexu pracovali na projektu obnovení své sportovní činnosti. Druhý prototyp stojí na základech Golfu GTI.
Že jde přece jen o moderní auto, prozrazuje dotyková obrazovka v interiéru.
Že jde přece jen o moderní auto, prozrazuje dotyková obrazovka v interiéru.
Vyvolávací cena je 550 tisíc korun, aukční rezerva je neveřejná.
Vyvolávací cena je 550 tisíc korun, aukční rezerva je neveřejná.
Škodu Favorit odhalí pohled pod kapotu. Techniku z Mladé Boleslavi měl kdysi i původní prototyp Verold Baghira, nicméně pozdější malosériové Beach Buggy využívaly techniku Fordu a Hyundai kvůli jednodušší údržbě na zahraničních trzích.
Škodu Favorit odhalí pohled pod kapotu. Techniku z Mladé Boleslavi měl kdysi i původní prototyp Verold Baghira, nicméně pozdější malosériové Beach Buggy využívaly techniku Fordu a Hyundai kvůli jednodušší údržbě na zahraničních trzích.
Druhým Metalexem v nabídce je červený Roadster, který patří přímo jednateli a společníkovi MTX Ivanu Solfronkovi.
Druhým Metalexem v nabídce je červený Roadster, který patří přímo jednateli a společníkovi MTX Ivanu Solfronkovi.
Auto bylo původně vyrobeno pro německého zákazníka, jako jediné má 14palcová litá kola původně zvažovaná pro sériovou výrobu, do níž ale disky neprošly.
Auto bylo původně vyrobeno pro německého zákazníka, jako jediné má 14palcová litá kola původně zvažovaná pro sériovou výrobu, do níž ale disky neprošly.
Do Česka se auto vrátilo počátkem tisíciletí, následně prošlo kompletní renovací v Metalexu, kde jej i dodnes udržují.
Do Česka se auto vrátilo počátkem tisíciletí, následně prošlo kompletní renovací v Metalexu, kde jej i dodnes udržují.
Celkem tento MTX Roadster najel jen 4,5 tisíce kilometrů. Má vyvolávací cenu 750 tisíc korun a neveřejnou aukční rezervu.
Celkem tento MTX Roadster najel jen 4,5 tisíce kilometrů. Má vyvolávací cenu 750 tisíc korun a neveřejnou aukční rezervu.
V interiéru jsou sportovní sedadla, nahradit je ale mohou i klasické původní sedačky.
V interiéru jsou sportovní sedadla, nahradit je ale mohou i klasické původní sedačky.
Spousta pozornosti bude upřená i na BMW 850i z roku 1992, jehož prvním majitelem byl skladatel Karel Svoboda.
Spousta pozornosti bude upřená i na BMW 850i z roku 1992, jehož prvním majitelem byl skladatel Karel Svoboda.
Už samotné bavorské kupé patří k vyhledávaným sběratelským exemplářům, slavný majitel by tak mohl jeho hodnotu ještě zvýšit.
Už samotné bavorské kupé patří k vyhledávaným sběratelským exemplářům, slavný majitel by tak mohl jeho hodnotu ještě zvýšit.
Vyvolávací cena je 550 tisíc korun, auto má i neveřejnou aukční rezervu.
Vyvolávací cena je 550 tisíc korun, auto má i neveřejnou aukční rezervu.
Auto najelo doposud 259 tisíc kilometrů, před dvěma lety prošlo rozsáhlým servisem zaměřeným hlavně na techniku.
Auto najelo doposud 259 tisíc kilometrů, před dvěma lety prošlo rozsáhlým servisem zaměřeným hlavně na techniku.
Pod kapotou je pětilitrový vidlicový dvanáctiválec v kombinaci s automatickou převodovkou.
Pod kapotou je pětilitrový vidlicový dvanáctiválec v kombinaci s automatickou převodovkou.
Možná ještě slavnějšího majitele měla červená Alfa Romeo 2000 GT Veloce z roku 1972.
Možná ještě slavnějšího majitele měla červená Alfa Romeo 2000 GT Veloce z roku 1972.
Tu totiž vlastnil Karel Gott, který s ní boural v červnu 1973 u Nového Strašecí.
Tu totiž vlastnil Karel Gott, který s ní boural v červnu 1973 u Nového Strašecí.
Auto delší dobu stálo v suché garáži a před několika lety bylo znovu nalakováno.
Auto delší dobu stálo v suché garáži a před několika lety bylo znovu nalakováno.
Najelo celkem 92 tisíc kilometrů a vyvolávací cena je 350 tisíc korun. Aukční rezerva je neveřejná, kupé má ale platný technický průkaz ze 70. let i původní okresní registrační značky.
Najelo celkem 92 tisíc kilometrů a vyvolávací cena je 350 tisíc korun. Aukční rezerva je neveřejná, kupé má ale platný technický průkaz ze 70. let i původní okresní registrační značky.
To prozrazují mimo jiné i sedadla. Pod kapotou je dvoulitrový čtyřválec naladěný na 110 kW.
To prozrazují mimo jiné i sedadla. Pod kapotou je dvoulitrový čtyřválec naladěný na 110 kW.
Naopak Škoda 110 R z roku 1977 se nabízí bez aukční rezervy s vyvolávací cenou 350 tisíc korun.
Naopak Škoda 110 R z roku 1977 se nabízí bez aukční rezervy s vyvolávací cenou 350 tisíc korun.
Původem je kupé ze Srbska, před lety prošlo kompletní renovací, poslední roky bylo prakticky ale jen vystaveno v soukromé expozici.
Původem je kupé ze Srbska, před lety prošlo kompletní renovací, poslední roky bylo prakticky ale jen vystaveno v soukromé expozici.
Najdou se i modernější stroje. Třeba stříbrná Škoda Fabia RS první generace s najetými 110 700 kilometry, vyvolávací cenou 120 tisíc a neveřejnou rezervou.
Najdou se i modernější stroje. Třeba stříbrná Škoda Fabia RS první generace s najetými 110 700 kilometry, vyvolávací cenou 120 tisíc a neveřejnou rezervou.
Jedná se už o kousek po modernizaci, což prozrazují zadní světla, pod kapotou je samozřejmě naftová devatenáctistovka.
Jedná se už o kousek po modernizaci, což prozrazují zadní světla, pod kapotou je samozřejmě naftová devatenáctistovka.
Auto je původem z Itálie, prodejce inzeruje také původní neponičený interiér.
Auto je původem z Itálie, prodejce inzeruje také původní neponičený interiér.
Zajímavá je i další moderní Škoda, Superb v Edici 100 z roku 2005, která připomínala sto let od výroby prvního osobního auta v Mladé Boleslavi.
Zajímavá je i další moderní Škoda, Superb v Edici 100 z roku 2005, která připomínala sto let od výroby prvního osobního auta v Mladé Boleslavi.
Auto je původem z Německa, najelo 85 tisíc kilometrů a je po částečné renovaci včetně nového laku. Vyvolávací cena je 175 tisíc korun, rezerva je neveřejná.
Auto je původem z Německa, najelo 85 tisíc kilometrů a je po částečné renovaci včetně nového laku. Vyvolávací cena je 175 tisíc korun, rezerva je neveřejná.
Interiér má původní kožené čalounění, Edice 100 se kromě specifických emblémů nebo černé karoserie vyznačovala i plnou výbavou.
Interiér má původní kožené čalounění, Edice 100 se kromě specifických emblémů nebo černé karoserie vyznačovala i plnou výbavou.
Pod kapotou je 2,8litrový benzinový šestiválec v kombinaci s manuální převodovkou.
Pod kapotou je 2,8litrový benzinový šestiválec v kombinaci s manuální převodovkou.
Zajímavý je Renault 5 GT Turbo z roku 1987, který stihl najet 150 600 kilometrů a celý svůj život prožil ve Španělsku v příznivých povětrnostních podmínkách.
Zajímavý je Renault 5 GT Turbo z roku 1987, který stihl najet 150 600 kilometrů a celý svůj život prožil ve Španělsku v příznivých povětrnostních podmínkách.
Jeho vyvolávací cena je 290 tisíc korun, rezerva je neveřejná.
Jeho vyvolávací cena je 290 tisíc korun, rezerva je neveřejná.
Auto prošlo už v minulosti renovací, na jeho stavu je to poznat. Pod kapotou je přeplňovaný benzinový čtyřválec.
Auto prošlo už v minulosti renovací, na jeho stavu je to poznat. Pod kapotou je přeplňovaný benzinový čtyřválec.
Naproti tomu osmiválcový Mercedes 500 SE se nabízí bez rezervy s vyvolávací cenou 115 tisíc korun.
Naproti tomu osmiválcový Mercedes 500 SE se nabízí bez rezervy s vyvolávací cenou 115 tisíc korun.
Najet stihl 108 tisíc kilometrů, podle prodávajícího je v původním stavu bez koroze.
Najet stihl 108 tisíc kilometrů, podle prodávajícího je v původním stavu bez koroze.
Zajímavostí v aukci je tahač Peterbilt 359 A z roku 1969, který se do Česka z USA dostal teprve letos.
Zajímavostí v aukci je tahač Peterbilt 359 A z roku 1969, který se do Česka z USA dostal teprve letos.
Najeto má lehce přes 400 tisíc kilometrů, vyvolávací cena je 750 tisíc korun, ovšem bez aukční rezervy.
Najeto má lehce přes 400 tisíc kilometrů, vyvolávací cena je 750 tisíc korun, ovšem bez aukční rezervy.
Pod kapotou je osmiválec Detroit Diesel v kombinaci s manuální převodovkou.
Pod kapotou je osmiválec Detroit Diesel v kombinaci s manuální převodovkou.
41/44