Škoda Auto v úterý v Praze představila druhé elektrické SUV Elroq. To stojí na platformě MEB, je ale kratší než Enyaq a s cenou od 799 tisíc korun též o sto tisíc levnější.
Škoda Auto v úterý v Praze představila druhé elektrické SUV Elroq. To stojí na platformě MEB, je ale kratší než Enyaq a s cenou od 799 tisíc korun též o sto tisíc levnější.
Technicky se základní Elroq 50 oproti Enyaqu 50 nijak neodlišuje, má baterku s využitelnou kapacitou 52 kWh, dojezd přes 370 kilometrů a elektromotor o výkonu 125 kW pohánějící zadní nápravu.
Technicky se základní Elroq 50 oproti Enyaqu 50 nijak neodlišuje, má baterku s využitelnou kapacitou 52 kWh, dojezd přes 370 kilometrů a elektromotor o výkonu 125 kW pohánějící zadní nápravu.
Základní Elroq 50 doplňují ještě tři další verze. Elroq 60 s výkonem 150 kW má využitelnou kapacitu 59 kWh a dojezd přes 400 kilometrů, Elroq 85 s výkonem 210 kW dostane baterku s využitelnými 77 kWh a dojezdem přes 560 kilometrů. Verze 85 bude dostupná i s pohonem všech kol.
Základní Elroq 50 doplňují ještě tři další verze. Elroq 60 s výkonem 150 kW má využitelnou kapacitu 59 kWh a dojezd přes 400 kilometrů, Elroq 85 s výkonem 210 kW dostane baterku s využitelnými 77 kWh a dojezdem přes 560 kilometrů. Verze 85 bude dostupná i s pohonem všech kol.
Přední část v novém stylu nese označení Tech-Deck Face a vyznačuje se úzkou lištou místo klasické masky a rozdělenými světlomety.
Přední část v novém stylu nese označení Tech-Deck Face a vyznačuje se úzkou lištou místo klasické masky a rozdělenými světlomety.
Nahoře jsou denní a obrysová světla, respektive blinkry, dole pak denní a potkávací svícení.
Nahoře jsou denní a obrysová světla, respektive blinkry, dole pak denní a potkávací svícení.
Poprvé nemá sériová Škoda na kapotě okřídlený šíp, ale nápis "Škoda".
Poprvé nemá sériová Škoda na kapotě okřídlený šíp, ale nápis "Škoda".
Interiér výrazně připomíná Enyaq, a to jak malým displejem před řidičem, tak 13palcovou dotykovou obrazovkou.
Interiér výrazně připomíná Enyaq, a to jak malým displejem před řidičem, tak 13palcovou dotykovou obrazovkou.
Logo "Škoda" už je také na volantu, pomalu zapomeňte na okřídlený šíp.
Logo "Škoda" už je také na volantu, pomalu zapomeňte na okřídlený šíp.
Interiér v různých verzích hojně využívá udržitelných materiálů.
Interiér v různých verzích hojně využívá udržitelných materiálů.
Rozvor náprav s délkou 2770 mm slibuje, že vzadu bude rozhodně dostatek místa.
Rozvor náprav s délkou 2770 mm slibuje, že vzadu bude rozhodně dostatek místa.
Základní objem kufru je 470 litrů, o 115 litrů méně než v případě Enyaqu.
Základní objem kufru je 470 litrů, o 115 litrů méně než v případě Enyaqu.
Pod ním se nachází síť na uložení nabíjecích kabelů. Jedná se o jeden z nových "Simply Clever" prvků.
Pod ním se nachází síť na uložení nabíjecích kabelů. Jedná se o jeden z nových "Simply Clever" prvků.
Konfigurátor zveřejní Škoda už 2. října a jeho součástí bude i Elroq First Edition s 21palcovými koly, dvoubarevnou karoserií nebo podsvícenou čelní maskou.
Konfigurátor zveřejní Škoda už 2. října a jeho součástí bude i Elroq First Edition s 21palcovými koly, dvoubarevnou karoserií nebo podsvícenou čelní maskou.
Uvnitř nechybí čalounění částečně umělou kůží, oranžové detaily a samozřejmě spousta výbavy. Průhledový displej s rozšířenou realitou, boční airbagy vzadu, panoramatický kamerový systém nebo sedadlo řidiče s masážní funkcí. To vše Elroq First Edition nabídne.
Uvnitř nechybí čalounění částečně umělou kůží, oranžové detaily a samozřejmě spousta výbavy. Průhledový displej s rozšířenou realitou, boční airbagy vzadu, panoramatický kamerový systém nebo sedadlo řidiče s masážní funkcí. To vše Elroq First Edition nabídne.
V nabídce pak nebude chybět ani provedení Sportline se sníženým podvozkem, černými doplňky karoserie nebo 20palcovými koly.
V nabídce pak nebude chybět ani provedení Sportline se sníženým podvozkem, černými doplňky karoserie nebo 20palcovými koly.
Uvnitř nechybí sedadla s integrovanými hlavovými opěrkami, sportovní volant nebo dekorační plochy imitující karbon.
Uvnitř nechybí sedadla s integrovanými hlavovými opěrkami, sportovní volant nebo dekorační plochy imitující karbon.
4/26