Nejdražší 323i nesl chromované typové označení na nápadném místě přední masky. Nedivte se, za ty peníze – a ještě aby to někdo hned nepoznal?
Přístrojový štít se opravdu povedl – obsahoval vše, co řidič potřebuje a nic zbytečného. Dnešní výrobci by se mohli učit, jak se to dělá…
Rentgenová kresba nám prozradí jednoduchost konstrukce, ale i to, jak je vše pod kapotou uspořádáno a „uklizeno“
Tuningová firma Alpina krátce po debutu E21 začala nabízet doplňky i vlastní sportovní a výkonné provedení řady 3 pod názvem Alpina B6 s motorem 2 800 cm3
Kabrio (tedy přesněji řečeno polokabrio) ze stuttgartské karosárny Baur v expozici BMW na ženevském autosalónu
Kontrastní barva sedadel a vnitřního čalounění bývala mezi příplatkovými položkami. Sériově koncern takovými barvami nehýřil
Základní modifikace BMW 315 nenabízelo žádné vnější efekty, ale solidnost zpracování podle renomé BMW spolu s dostatečnými jízdními výkony
Interiér představoval špičku v ergonomii a dostatek komfortu – až na ta tuhá sedadla. Někdo si je ale oblíbil…
První provedení, vyráběné od premiéry do konce ledna 1976 poznáme podle prázdné lakované plochy mezi zadními svítilnami. Později tam přišel černý plastový kryt…
Nejlevnější a nejdražší: výrobce rozdělil oba konce svého modelového portfolia E21 i vnějšími doplňky
BMW E21 se nikdy nestalo tak úspěšným sportovním nářadím jako předchozí řady 02. Ale občas na závodní dráhy proniklo – například tento speciál 320i Turbo z roku 1979
Většina městských záběrů z někdejšího západního Německa obsahuje nějakou tu E21 – na snímku hrad v Gemenu – zelené BMW určitě najdete…
K BMW patří Bavorsko a k Bavorsku Alpy. Na snímku jednoduché provedení s dvojicí světlometů, po faceliftu dostaly modely plastová černá zrcátka
8/13