MG uvádí na český trh malý hatchback 3, který konkuruje i Škodě Fabia. Zatím jen v hybridní verzi za nejméně 489 900 korun, před koncem roku by ale měla přijet i čistě benzinová verze s výrazně nižší cenovkou, která prodeje potáhne.
MG uvádí na český trh malý hatchback 3, který konkuruje i Škodě Fabia. Zatím jen v hybridní verzi za nejméně 489 900 korun, před koncem roku by ale měla přijet i čistě benzinová verze s výrazně nižší cenovkou, která prodeje potáhne.
Hybrid+, jak pohon automobilka označuje, je zvláštní nejen vysokým výkonem 143 kW, ale také netradiční fungováním ve třech různých režimech od toho čistě elektrického. I vyšší okrskové rychlosti zvládá auto často jen s využitím energie nastřádané v akumulátoru. Tu mu během jízdy také vyrábí elektromotor.
Hybrid+, jak pohon automobilka označuje, je zvláštní nejen vysokým výkonem 143 kW, ale také netradiční fungováním ve třech různých režimech od toho čistě elektrického. I vyšší okrskové rychlosti zvládá auto často jen s využitím energie nastřádané v akumulátoru. Tu mu během jízdy také vyrábí elektromotor.
Na malé auto je MG3 také až netradičně velké, na délku přesahuje 4,1 metru a mezi nápravami má 2,57 metru. Tísnit se tedy vzadu určitě nikdo nebude.
Na malé auto je MG3 také až netradičně velké, na délku přesahuje 4,1 metru a mezi nápravami má 2,57 metru. Tísnit se tedy vzadu určitě nikdo nebude.
Papírově zvládne auto jezdit za 4,4 l/100 km, v praxi se s využitím dálnice dostane na asi 5,2 l/100 km.
Papírově zvládne auto jezdit za 4,4 l/100 km, v praxi se s využitím dálnice dostane na asi 5,2 l/100 km.
Pohonné ústrojí je ale dobře utlumené, přechod mezi pohonem na elektřinu, sériovým nebo paralelním hybridem jsou prakticky neslyšné. Jen plný výkon umí auto podávat pouze někdy při plné zátěži.
Pohonné ústrojí je ale dobře utlumené, přechod mezi pohonem na elektřinu, sériovým nebo paralelním hybridem jsou prakticky neslyšné. Jen plný výkon umí auto podávat pouze někdy při plné zátěži.
Testovaná nejvyšší výbava má v základu diodová přední světla, která svítí skutečně velmi dobře.
Testovaná nejvyšší výbava má v základu diodová přední světla, která svítí skutečně velmi dobře.
Trochu dynamičnosti se snaží designu dodat výrazné okraje předního nárazníku a široká maska.
Trochu dynamičnosti se snaží designu dodat výrazné okraje předního nárazníku a široká maska.
Na sportovní notu se trochu snaží hrát i spodní část předního nárazníku vzdáleně imitující karbon.
Na sportovní notu se trochu snaží hrát i spodní část předního nárazníku vzdáleně imitující karbon.
MG se na českém trhu daří, letos by značka chtěla atakovat pět tisíc prodaných aut.
MG se na českém trhu daří, letos by značka chtěla atakovat pět tisíc prodaných aut.
Designově nejzajímavější je určitě profil vozu v zadní části, kde je karoserie hodně zprohýbaná a nabízí řadu až protichůdných linek.
Designově nejzajímavější je určitě profil vozu v zadní části, kde je karoserie hodně zprohýbaná a nabízí řadu až protichůdných linek.
16palcová kola jsou součástí prostřední a testované nejvyšší výbavy. I díky vyšším bočnicím pneumatik je na nich auto velmi komfortní.
16palcová kola jsou součástí prostřední a testované nejvyšší výbavy. I díky vyšším bočnicím pneumatik je na nich auto velmi komfortní.
Na první pohled je palubní deska MG3 přehledná, má i několik zajímavých nápadů. Rozhodně byste do ní neřekli, že patří čínskému autu, tím spíše, že chybí i často typický zápach plastů a lepidel.
Na první pohled je palubní deska MG3 přehledná, má i několik zajímavých nápadů. Rozhodně byste do ní neřekli, že patří čínskému autu, tím spíše, že chybí i často typický zápach plastů a lepidel.
Plasty jako takové by mohly být na některých místech i kvalitnější, ale zpracování je celkově na dobré úrovni. Digitální budíky jsou standardní výbavou všech verzí, stejně jako navigace s 10,25palcovou dotykovou obrazovkou.
Plasty jako takové by mohly být na některých místech i kvalitnější, ale zpracování je celkově na dobré úrovni. Digitální budíky jsou standardní výbavou všech verzí, stejně jako navigace s 10,25palcovou dotykovou obrazovkou.
Volant má možná trochu netradiční šišatý tvar, ale velmi příjemně se drží a umělá kůže na jeho obšití je příjemná.
Volant má možná trochu netradiční šišatý tvar, ale velmi příjemně se drží a umělá kůže na jeho obšití je příjemná.
"Joysticky" na volantu, jimiž se ovládá mimo jiné audiosystém, patří k povedeným prvkům interiéru malého hatchbacku. Rychle si na ně zvyknete.
"Joysticky" na volantu, jimiž se ovládá mimo jiné audiosystém, patří k povedeným prvkům interiéru malého hatchbacku. Rychle si na ně zvyknete.
Klávesy slouží často jen jako zkratky k jednotlivým funkcím ovládaným přes menu palubního systému. Zdlouhavé je to především u klimatizace, kde navíc k jejímu ovládání musíte třeba ze zrcadlení chytrého telefonu zpátky do hlavní nabídky.
Klávesy slouží často jen jako zkratky k jednotlivým funkcím ovládaným přes menu palubního systému. Zdlouhavé je to především u klimatizace, kde navíc k jejímu ovládání musíte třeba ze zrcadlení chytrého telefonu zpátky do hlavní nabídky.
Rekuperaci je možné nastavit ve třech stupních, auto přitom umí rekuperovat skutečně dobře, jedním pedálem ho ale pochopitelně ovládat nelze. Je jen škoda, že po každém nastartování se rekuperace automaticky přepne do prostředního režimu.
Rekuperaci je možné nastavit ve třech stupních, auto přitom umí rekuperovat skutečně dobře, jedním pedálem ho ale pochopitelně ovládat nelze. Je jen škoda, že po každém nastartování se rekuperace automaticky přepne do prostředního režimu.
Součástí nejvyšší výbavy je i panoramatický kamerový systém. S 3D modelem auta můžete na displeji libovolně otáčet, vše doplňuje pohled z ptačí perspektivy.
Součástí nejvyšší výbavy je i panoramatický kamerový systém. S 3D modelem auta můžete na displeji libovolně otáčet, vše doplňuje pohled z ptačí perspektivy.
Obložení lakovaným černým klavírním lakem možná vypadá efektně, brzy jsou ale na něm vidět otisky prstů.
Obložení lakovaným černým klavírním lakem možná vypadá efektně, brzy jsou ale na něm vidět otisky prstů.
Kruhový volič automatu je známý i z dalších MG. Zvolit si také můžete několik jízdních režimů, ve Sportu přitom pocítíte trochu nadšenější reakci na pokyn plynovému pedálu, režim Eco zase udělá auto línějším, ale úspornějším.
Kruhový volič automatu je známý i z dalších MG. Zvolit si také můžete několik jízdních režimů, ve Sportu přitom pocítíte trochu nadšenější reakci na pokyn plynovému pedálu, režim Eco zase udělá auto línějším, ale úspornějším.
Chcete propojit telefon s autem a aktivovat Android Auto nebo Apple CarPlay? Pak musíte přes USB kabel.
Chcete propojit telefon s autem a aktivovat Android Auto nebo Apple CarPlay? Pak musíte přes USB kabel.
Zajímavý designový prvek před spolujezdcem, který narušuje jinak trochu monotónní ztvárnění palubní desky.
Zajímavý designový prvek před spolujezdcem, který narušuje jinak trochu monotónní ztvárnění palubní desky.
Kapsy ve dveřích jsou velké, trochu natěsno se do nich vejde i 1,5litrová plastová lahev s pitím. Použité plasty by ale mohly být na některých místech kvalitnější.
Kapsy ve dveřích jsou velké, trochu natěsno se do nich vejde i 1,5litrová plastová lahev s pitím. Použité plasty by ale mohly být na některých místech kvalitnější.
Přední sedadla mají v nejvyšší výbavě čalounění kombinací látky a umělé kůže, standardem je rovněž vyhřívání.
Přední sedadla mají v nejvyšší výbavě čalounění kombinací látky a umělé kůže, standardem je rovněž vyhřívání.
Dozadu se nastupuje dobře, dveře se otevírají ve velkém úhlu. Překvapí prostor před koleny i v ramenou, dané jsou velkorysými vnějšími rozměry vozu.
Dozadu se nastupuje dobře, dveře se otevírají ve velkém úhlu. Překvapí prostor před koleny i v ramenou, dané jsou velkorysými vnějšími rozměry vozu.
Nedělená zadní lavice je pohodlná, chybí ale možnost udělat z prostředního sedadla loketní opěrku.
Nedělená zadní lavice je pohodlná, chybí ale možnost udělat z prostředního sedadla loketní opěrku.
Cestující vzadu mají k dispozici vlastní výdechy ventilace i jedno USB nabíjení.
Cestující vzadu mají k dispozici vlastní výdechy ventilace i jedno USB nabíjení.
V základu má zavazadlový prostor slušných 293 litrů, ale poměrně vysokou nakládací hranu.
V základu má zavazadlový prostor slušných 293 litrů, ale poměrně vysokou nakládací hranu.
Hatchback nemá dvojitou podlahu, vespod je tak jen místo třeba na výstražný trojúhelník nebo lepicí sadu.
Hatchback nemá dvojitou podlahu, vespod je tak jen místo třeba na výstražný trojúhelník nebo lepicí sadu.
Po sklopení zadních nedělených opěradel vznikne prostor o objemu necelých tisíc litrů. Ložná plocha ale není rovná a celý otvor má nepravidelný tvar. Pokud navíc nemáte přední sedadla posunutá dopředu, musíte vyndat hlavovou opěrku.
Po sklopení zadních nedělených opěradel vznikne prostor o objemu necelých tisíc litrů. Ložná plocha ale není rovná a celý otvor má nepravidelný tvar. Pokud navíc nemáte přední sedadla posunutá dopředu, musíte vyndat hlavovou opěrku.
Že jde o trochu jiný hybrid, než na jaký jsou zákazníci zvyklí u Renaultu Clio nebo Toyoty Yaris, dokazuje i "+" v názvu.
Že jde o trochu jiný hybrid, než na jaký jsou zákazníci zvyklí u Renaultu Clio nebo Toyoty Yaris, dokazuje i "+" v názvu.
Pohonné ústrojí kombinuje zážehovou patnáctistovku a elektromotor. Jestli auto funguje jako elektromobil, paralelní hybrid nebo sériový hybrid si systém řídí sám. Řidič si to "natvrdo" vybrat nemůže.
Pohonné ústrojí kombinuje zážehovou patnáctistovku a elektromotor. Jestli auto funguje jako elektromobil, paralelní hybrid nebo sériový hybrid si systém řídí sám. Řidič si to "natvrdo" vybrat nemůže.
Co zrovna auto pohání, můžete sledovat na sedmipalcové obrazovce přístrojového štítu.
Co zrovna auto pohání, můžete sledovat na sedmipalcové obrazovce přístrojového štítu.
11/37