Elroq už nemá na kapotě logo s okřídleným šípem. Designově má působit podle designéra Olivera Stefaniho jako most mezi minulostí a budoucností, vzhled škodovek se má zásadně změnit.
Elroq už nemá na kapotě logo s okřídleným šípem. Designově má působit podle designéra Olivera Stefaniho jako most mezi minulostí a budoucností, vzhled škodovek se má zásadně změnit.
Oliver Stefani v rozhovoru pro Hospodářské noviny popisuje, jak probíhal proces návrhu Elroqu, muselo se trochu spěchat, aby s modelem přišli na trh co nejdříve.
Oliver Stefani v rozhovoru pro Hospodářské noviny popisuje, jak probíhal proces návrhu Elroqu, muselo se trochu spěchat, aby s modelem přišli na trh co nejdříve.
První auto, na jehož designu Oliver Stefani pracoval, když přišel do Škody, byl Kamiq. Elroq ho trochu připomíná.
První auto, na jehož designu Oliver Stefani pracoval, když přišel do Škody, byl Kamiq. Elroq ho trochu připomíná.
Příď s maskou ve Škodě nazývají Tech-Deck Face. Na místě, kde by býval chladič, je kamera bezpečnostních asistentů.
Příď s maskou ve Škodě nazývají Tech-Deck Face. Na místě, kde by býval chladič, je kamera bezpečnostních asistentů.
Designérské studio počítá s tím, že tato plocha by mohla do budoucna integrovat i další senzory a kamery, pokud by bylo potřeba, je na to dobře připravená.
Designérské studio počítá s tím, že tato plocha by mohla do budoucna integrovat i další senzory a kamery, pokud by bylo potřeba, je na to dobře připravená.
Interiér se inovoval, ale vychází z většího elektromobilu Enyaq.
Interiér se inovoval, ale vychází z většího elektromobilu Enyaq.
S ním sdílí pouze boční dveře, jinak jsou panely nové, i když velmi podobné Enyaqu, zvlášť zezadu.
S ním sdílí pouze boční dveře, jinak jsou panely nové, i když velmi podobné Enyaqu, zvlášť zezadu.
1/11