Lávka mostu – možné budoucí rozšíření.
Lávka mostu – současný stav.
Pohled ze Smíchovské náplavky přes most směrem k Vyšehradu – rekonstruovaný most se třetí kolejí.
Pohled ze Smíchovské náplavky přes most směrem k Vyšehradu – rekonstruovaný most bez třetí koleje.
Pohled ze Smíchovské náplavky přes most směrem k Vyšehradu – současný stav.
Možný stav po rekonstrukci – rekonstruovaný most se třetí kolejí a projíždějícím vlakem.
Možný stav po rekonstrukci – rekonstruovaný most bez třetí koleje.
Současný stav Vyšehradského mostu.
Ikonický pohled od Vyšehradu na Pražský hrad – most po možné rekonstrukci se třetí kolejí.
Ikonický pohled od Vyšehradu na Pražský hrad – most po možné rekonstrukci bez třetí koleje.
Ikonický pohled od Vyšehradu na Pražský hrad – současný stav.
Pod rekonstruovaným mostem vznikne přehledný a bezpečný prostor s variabilním využitím – pohled na rekonstruovaný most se třetí kolejí.
Pod rekonstruovaným mostem vznikne přehledný a bezpečný prostor s variabilním využitím – pohled na rekonstruovaný most bez třetí koleje.
Parkoviště pod stávajícím mostem je nepřehledné a nyní jej nelze využívat pro jiné účely.
Opravené veřejné prostranství mezi Vnislavovou a Vratislavovou ulicí bude přehledné, bezpečné a poskytne dostatek místa pro všechny druhy dopravy i pro městský život – pohled s rekonstruovaným mostem včetně třetí koleje.
Opravené veřejné prostranství mezi Vnislavovou a Vratislavovou ulicí bude přehledné, bezpečné a poskytne dostatek místa pro všechny druhy dopravy i pro městský život – pohled s rekonstruovaným mostem bez třetí koleje.
Veřejné prostranství mezi Vnislavovou a Vratislavovou ulicí – současný stav.
V upravené Vnislavově ulici bude dostatek místa pro nové stromořadí, automobily, parkovací místa a široký chodník, může se stát živou součástí celé čtvrti.
Vnislavova ulice v místě za nádražím Vyšehrad je v současnosti zapomenutým brownfieldem v centru města, kam je vstup zakázán.
Vedle opravených oblouků ve Svobodově ulici vznikne velkorysá plocha pro posezení, ale současně bude zachována dopravní funkce pro pěší, cyklisty, automobily i tramvaje.
Chodník vedle viaduktu ve Svobodově ulici je nyní úzký a nevábný.
Vedle opravených oblouků ve Svobodově ulici vznikne velkorysá plocha pro posezení, ale současně bude zachována dopravní funkce pro pěší, cyklisty, automobily i tramvaje.
Chodník vedle viaduktu ve Svobodově ulici je úzký a nevábný.
Pohled na zrekonstruovaný most se třetí kolejí z výtoňské náplavky.
Pohled na zrekonstruovaný most bez třetí koleje z výtoňské náplavky.
Současný pohled na most z výtoňské náplavky.
Ikonický pohled přes most na Pražský hrad – třetí kolej tvoří tenkou linku, která nezakryje mostní oblouky a je v panoramatu téměř neznatelná.
Ikonický pohled přes most na Pražský hrad – rekonstruovaný most bez třetí koleje.
Ikonický pohled přes most na Pražský hrad – současný stav.
Ikonický pohled přes most na Vyšehrad – třetí kolej včetně pilířů na druhé straně most je téměř nezaznamenatelná.
Ikonický pohled přes most na Vyšehrad – rekonstruovaný most bez třetí koleje.
Ikonický pohled přes most na Vyšehrad – současný stav.
Teoretická možná budoucí podoba lokality nádraží Vyšehrad.
29/33