Hned několik motocyklů se bude na Retro Garáži 23. listopadu dražit od jedné koruny. Mezi nimi je i moped Stadion S11 z roku 1960. Připomeňme také, že ani jedno vozidlo nemá stanovenou aukční rezervu, tedy minimální cenu.
Hned několik motocyklů se bude na Retro Garáži 23. listopadu dražit od jedné koruny. Mezi nimi je i moped Stadion S11 z roku 1960. Připomeňme také, že ani jedno vozidlo nemá stanovenou aukční rezervu, tedy minimální cenu.
Na koruně začíná též Jawa 50/20 alias legendární Pionýr z roku 1967.
Na koruně začíná též Jawa 50/20 alias legendární Pionýr z roku 1967.
O šest let starší je Pionýr de Luxe, který má za sebou renovaci. Krémový moped na předchozí fotce je naopak v původním stavu.
O šest let starší je Pionýr de Luxe, který má za sebou renovaci. Krémový moped na předchozí fotce je naopak v původním stavu.
Vzácná verze Sport Jawetty 50/551 taktéž po renovaci, která proběhla před asi dvaceti lety. I tento stroj bude k dispozici od koruny.
Vzácná verze Sport Jawetty 50/551 taktéž po renovaci, která proběhla před asi dvaceti lety. I tento stroj bude k dispozici od koruny.
Mezi jednostopé legendy jistě patří i skútr Manet S-125 Tatran z Povážských strojíren z roku 1968.
Mezi jednostopé legendy jistě patří i skútr Manet S-125 Tatran z Povážských strojíren z roku 1968.
Nechybí ani slavné Prase, jak se podle vzhledu přezdívá skútru ČZ 175/502 Čezeta. Tento z roku 1961 je převážně v původním stavu.
Nechybí ani slavné Prase, jak se podle vzhledu přezdívá skútru ČZ 175/502 Čezeta. Tento z roku 1961 je převážně v původním stavu.
Mimochodem jedno Prase, i když půjde o typ 175/507, bude na nadcházející Retro Garáži i v tombole. Na klasické motorce tak odjede i někdo, kdo ji vůbec nemusí dražit.
Mimochodem jedno Prase, i když půjde o typ 175/507, bude na nadcházející Retro Garáži i v tombole. Na klasické motorce tak odjede i někdo, kdo ji vůbec nemusí dražit.
Další Čezeta od koruny, tentokrát 175/505 v provedení rikša s malým valníčkem na dvou kolech vzadu.
Další Čezeta od koruny, tentokrát 175/505 v provedení rikša s malým valníčkem na dvou kolech vzadu.
Posledním jednostopým vozidlem "od koruny" je Jawa 350/634 z roku 1974.
Posledním jednostopým vozidlem "od koruny" je Jawa 350/634 z roku 1974.
Motorka je v původním stavu s později měněným motorem, má také původní okresní SPZ nebo záruční list z Mototechny.
Motorka je v původním stavu s později měněným motorem, má také původní okresní SPZ nebo záruční list z Mototechny.
Následují už jen stroje, které nezačínají od koruny. Jednou z předválečných Jaw v nabídce je malý model 100 Robot z roku 1937 s vyvolávací cenou 80 tisíc korun. Jak napovídá i označení na předním blatníku, dlouho byl tento motocykl součástí muzejní expozice.
Následují už jen stroje, které nezačínají od koruny. Jednou z předválečných Jaw v nabídce je malý model 100 Robot z roku 1937 s vyvolávací cenou 80 tisíc korun. Jak napovídá i označení na předním blatníku, dlouho byl tento motocykl součástí muzejní expozice.
35 tisíc korun je vyvolávací cena Jawy 350/640 Blue Style z roku 2000, který původně jezdil ve Finsku.
35 tisíc korun je vyvolávací cena Jawy 350/640 Blue Style z roku 2000, který původně jezdil ve Finsku.
I když "jezdil" je asi poměrně silný výraz, protože na počítadle kilometrů svítí údaj jen 283 kilometrů. Je to tedy spíše uloženka.
I když "jezdil" je asi poměrně silný výraz, protože na počítadle kilometrů svítí údaj jen 283 kilometrů. Je to tedy spíše uloženka.
Nechybí závodní motorky jako Jawa 250/553 Libeňák z roku 1963 s vyvolávací cenou 150 tisíc korun.
Nechybí závodní motorky jako Jawa 250/553 Libeňák z roku 1963 s vyvolávací cenou 150 tisíc korun.
Jde o stroj v původním stavu, přední štítek s číslem jezdce je však pouze replikou. Naopak boční štítky jsou originální.
Jde o stroj v původním stavu, přední štítek s číslem jezdce je však pouze replikou. Naopak boční štítky jsou originální.
Dalším závodním strojem je Jawa 500/682 Bitrak z roku 1987 s vyvolávací cenou 350 tisíc korun.
Dalším závodním strojem je Jawa 500/682 Bitrak z roku 1987 s vyvolávací cenou 350 tisíc korun.
Jedná se o vzácnou motorku, jíž vzniklo ani ne padesát kusů.
Jedná se o vzácnou motorku, jíž vzniklo ani ne padesát kusů.
Šnek, tedy Jawa 500 OHC typ 15/00 z roku 1952, taktéž patří mezi sběratelsky oblíbené a především vyhledávané motorky. Tomu odpovídá i vyvolávací cena 790 tisíc korun. Stroj má za sebou také kompletní renovaci.
Šnek, tedy Jawa 500 OHC typ 15/00 z roku 1952, taktéž patří mezi sběratelsky oblíbené a především vyhledávané motorky. Tomu odpovídá i vyvolávací cena 790 tisíc korun. Stroj má za sebou také kompletní renovaci.
Kromě motorek Jawa nechybí ani spousta "čezet". Tou nejneobvyklejší je jistě 150 Orthopedia pro hendikepované z roku 1952 za vyvolávací cenu 65 tisíc korun.
Kromě motorek Jawa nechybí ani spousta "čezet". Tou nejneobvyklejší je jistě 150 Orthopedia pro hendikepované z roku 1952 za vyvolávací cenu 65 tisíc korun.
ČZ 175/482 Trail ujela od roku 1973 jen 904 kilometrů. Původně byla určená pro Nizozemsko, jeho vyvolávací cena na aukci je 55 tisíc korun.
ČZ 175/482 Trail ujela od roku 1973 jen 904 kilometrů. Původně byla určená pro Nizozemsko, jeho vyvolávací cena na aukci je 55 tisíc korun.
To terénní ČZ 250/475 Trial má ještě o něco vyšší vyvolávací cenu, za stroj roku 1967 je to 130 tisíc korun. Vyrobených jich bylo jen 289 kusů.
To terénní ČZ 250/475 Trial má ještě o něco vyšší vyvolávací cenu, za stroj roku 1967 je to 130 tisíc korun. Vyrobených jich bylo jen 289 kusů.
Dokonce jen ve dvou kusech vznikl prototyp cestovního endura ČZ 125/516 UNI z roku 1988. Vyvolávací cena je rovných sto tisíc korun.
Dokonce jen ve dvou kusech vznikl prototyp cestovního endura ČZ 125/516 UNI z roku 1988. Vyvolávací cena je rovných sto tisíc korun.
To u ČZ 125 B z roku 1947 je vyvolávací cena opět o něco nižší, tedy 80 tisíc korun. A to přesto, že se jedná o motorku v původním stavu a s nájezdem do pěti tisíc kilometrů.
To u ČZ 125 B z roku 1947 je vyvolávací cena opět o něco nižší, tedy 80 tisíc korun. A to přesto, že se jedná o motorku v původním stavu a s nájezdem do pěti tisíc kilometrů.
Druhý předválečný motocykl v aukci je ČZ 250 Tourist z roku 1936 s vyvolávací cenou 270 tisíc korun.
Druhý předválečný motocykl v aukci je ČZ 250 Tourist z roku 1936 s vyvolávací cenou 270 tisíc korun.
Nejdražší "čezetou" je závodní silniční motocykl ČZ 350 OHC Walter typ 851 z roku 1956 s vyvolávací cenou 575 tisíc korun. Dovezený byl do Česka z Nizozemska.
Nejdražší "čezetou" je závodní silniční motocykl ČZ 350 OHC Walter typ 851 z roku 1956 s vyvolávací cenou 575 tisíc korun. Dovezený byl do Česka z Nizozemska.
Motorka s nejvyšší vyvolávací cenou to ale není. Dražit se budou totiž dva stroje s totožnými 890 tisíci korunami na svém "kontě". Nepřekvapí, že jde o Jawu 500 OHC, tedy Rumpál, první motorku slavné značky. Tato je z druhé výrobní série z roku 1932 po starší renovaci, jedná se pak o druhý typ se zesílenou přední vidlicí.
Motorka s nejvyšší vyvolávací cenou to ale není. Dražit se budou totiž dva stroje s totožnými 890 tisíci korunami na svém "kontě". Nepřekvapí, že jde o Jawu 500 OHC, tedy Rumpál, první motorku slavné značky. Tato je z druhé výrobní série z roku 1932 po starší renovaci, jedná se pak o druhý typ se zesílenou přední vidlicí.
To Praga 500 BD také z roku 1932 je v originálním stavu a naopak z poslední výrobní páté série.
To Praga 500 BD také z roku 1932 je v originálním stavu a naopak z poslední výrobní páté série.
Jediným motocyklem, který nebyl vyrobený v Československu, je Harley-Davidson J1000 z roku 1928 po renovaci s maximálním využitím originálních dílů. Vyvolávací cena je 350 tisíc korun.
Jediným motocyklem, který nebyl vyrobený v Československu, je Harley-Davidson J1000 z roku 1928 po renovaci s maximálním využitím originálních dílů. Vyvolávací cena je 350 tisíc korun.
Mezi auty určitě vyniká hned několik předválečných vozů ze sbírek Ladislava Samohýla a Lubomíra Pešáka. Rodině Samohýlů patří například Laurin & Klement – Škoda 110 z roku 1926 s vyvolávací cenou 900 tisíc korun.
Mezi auty určitě vyniká hned několik předválečných vozů ze sbírek Ladislava Samohýla a Lubomíra Pešáka. Rodině Samohýlů patří například Laurin & Klement – Škoda 110 z roku 1926 s vyvolávací cenou 900 tisíc korun.
Stejná rodina má i červený kabriolet Praga Piccolo od karosárny Petera z Vrchlabí z roku 1931. Vyvolávací cena je 600 tisíc korun.
Stejná rodina má i červený kabriolet Praga Piccolo od karosárny Petera z Vrchlabí z roku 1931. Vyvolávací cena je 600 tisíc korun.
Ještě jedna Praga Piccolo, tentokrát černá limuzína z roku 1930 s vyvolávací cenou 250 tisíc korun.
Ještě jedna Praga Piccolo, tentokrát černá limuzína z roku 1930 s vyvolávací cenou 250 tisíc korun.
Naopak Lubomíru Pešákovi, majiteli olomouckého muzea Veteran Arena, patří tento Wikov 7/28 z roku 1930 po renovaci. Vyvolávací cena je 960 tisíc korun, případný vítěz dostane i skulpturu složenou z motoru a převodovky dalšího Wikovu, která sloužila jako dekorace v muzeu.
Naopak Lubomíru Pešákovi, majiteli olomouckého muzea Veteran Arena, patří tento Wikov 7/28 z roku 1930 po renovaci. Vyvolávací cena je 960 tisíc korun, případný vítěz dostane i skulpturu složenou z motoru a převodovky dalšího Wikovu, která sloužila jako dekorace v muzeu.
Užitkové automobily zastupuje Tatra 12 Normandie s dřevěnou korbou z roku 1930 s vyvolávací cenou 250 tisíc korun.
Užitkové automobily zastupuje Tatra 12 Normandie s dřevěnou korbou z roku 1930 s vyvolávací cenou 250 tisíc korun.
Samozřejmě se budou dražit i socialistické škodovky, třeba Felicia z roku 1961 s vyvolávací cenou půl milionu. Přijela z Řecka a je po kompletní renovaci.
Samozřejmě se budou dražit i socialistické škodovky, třeba Felicia z roku 1961 s vyvolávací cenou půl milionu. Přijela z Řecka a je po kompletní renovaci.
Po renovaci s výlučným využitím originálních dílů - to je přesně popis Škody 1000 MB z roku 1967 s vyvolávací cenou 250 tisíc korun.
Po renovaci s výlučným využitím originálních dílů - to je přesně popis Škody 1000 MB z roku 1967 s vyvolávací cenou 250 tisíc korun.
Interiér čalouněný béžovou koženkou je prý zcela původní.
Interiér čalouněný béžovou koženkou je prý zcela původní.
Chybět pochopitelně nemůže "erko" z roku 1974 s vyvolávací cenou 300 tisíc korun. Po generálce motoru v roce 1989 najelo auto jen 20 tisíc kilometrů.
Chybět pochopitelně nemůže "erko" z roku 1974 s vyvolávací cenou 300 tisíc korun. Po generálce motoru v roce 1989 najelo auto jen 20 tisíc kilometrů.
Jeho nástupcem se stalo Garde, v tomto případě z roku 1982, původně z olomoucké Veteran Areny. Vyvolávací cena je 160 tisíc korun.
Jeho nástupcem se stalo Garde, v tomto případě z roku 1982, původně z olomoucké Veteran Areny. Vyvolávací cena je 160 tisíc korun.
Toto je pak Škoda Rapid z roku 1986, který v Tuzexu koupila známá operní pěvkyně Naděžda Kniplová. Proto má auto i exportní modrý metalický lak, byť původní už je jen na střeše a vnitřních panelech. Vyvolávací cena je 200 tisíc korun.
Toto je pak Škoda Rapid z roku 1986, který v Tuzexu koupila známá operní pěvkyně Naděžda Kniplová. Proto má auto i exportní modrý metalický lak, byť původní už je jen na střeše a vnitřních panelech. Vyvolávací cena je 200 tisíc korun.
22/42