Nejslavnější model Gordiniho se nám představuje na snímku z tovární propagace. R8 Gordini je v „civilní“ verzi, tedy bez vnitřního ochranného rámu a dalších prvků
Nejslavnější model Gordiniho se nám představuje na snímku z tovární propagace. R8 Gordini je v „civilní“ verzi, tedy bez vnitřního ochranného rámu a dalších prvků
Na pařížském autosalónu 1951 se představila soutěžní „placka“ Simca Gordini. V této době se už vztahy dvojice Gordini – Pigozzi začaly rapidně zhoršovat…
Na pařížském autosalónu 1951 se představila soutěžní „placka“ Simca Gordini. V této době se už vztahy dvojice Gordini – Pigozzi začaly rapidně zhoršovat…
Málokdo by poznal, že pod nízkou supersportovní karosérií se skrývají komponenty vozu Simca 8, samozřejmě s příslušnými úpravami firmy Gordini
Málokdo by poznal, že pod nízkou supersportovní karosérií se skrývají komponenty vozu Simca 8, samozřejmě s příslušnými úpravami firmy Gordini
Účast stáje Gordini ve čtyřiadvacetihodinovce LeMans se stala záležitostí prestiže. Na snímku je ve známé předstartovní pozici Simca Gordini. Závod se jel v roce 1950
Účast stáje Gordini ve čtyřiadvacetihodinovce LeMans se stala záležitostí prestiže. Na snímku je ve známé předstartovní pozici Simca Gordini. Závod se jel v roce 1950
Poznávacím znakem se staly zdvojené světlomety a modrý lak s podélnými bílými pruhy. Tehdejší francouzské předpisy vyžadovaly žluté světlo předních reflektorů…
Poznávacím znakem se staly zdvojené světlomety a modrý lak s podélnými bílými pruhy. Tehdejší francouzské předpisy vyžadovaly žluté světlo předních reflektorů…
Dauphine Gordini se na rozdíl od pozdější „osmičky“ exteriérově neprojevil. Na ostré provedení mohly upozornit až jeho výkony
Dauphine Gordini se na rozdíl od pozdější „osmičky“ exteriérově neprojevil. Na ostré provedení mohly upozornit až jeho výkony
Dlouhé dny a týdny v dílně a zkušebně: pro Gordiniho nebyl šestidenní pracovní týden ničím mimořádným
Dlouhé dny a týdny v dílně a zkušebně: pro Gordiniho nebyl šestidenní pracovní týden ničím mimořádným
Ve svátečním obleku asi Gordini netrávil nad motory dvanáct hodin denně. Na druhé straně se ale publicitě spíše vyhýbal a vlastní novinové fotky neměl rád
Ve svátečním obleku asi Gordini netrávil nad motory dvanáct hodin denně. Na druhé straně se ale publicitě spíše vyhýbal a vlastní novinové fotky neměl rád
Ve svátečním obleku asi Gordini netrávil nad motory dvanáct hodin denně. Na druhé straně se ale publicitě spíše vyhýbal a vlastní novinové fotky neměl rád
Ve svátečním obleku asi Gordini netrávil nad motory dvanáct hodin denně. Na druhé straně se ale publicitě spíše vyhýbal a vlastní novinové fotky neměl rád
Renaulty 8 měly své značkové soutěže, podobně jako britské Mini či francouzské Citroëny 2CV. Třebaže i na černobílé fotce vidíme, že všechny nejsou modré, Gordiniho „podpis“ pod kapotou má asi každý z nich…
Renaulty 8 měly své značkové soutěže, podobně jako britské Mini či francouzské Citroëny 2CV. Třebaže i na černobílé fotce vidíme, že všechny nejsou modré, Gordiniho „podpis“ pod kapotou má asi každý z nich…
Renault 12 Gordini měl být stejně slavným sportovním speciálem jako „osmička“, ale realita hovořila pro malou krabicovitou zadokolku šedesátých let…
Renault 12 Gordini měl být stejně slavným sportovním speciálem jako „osmička“, ale realita hovořila pro malou krabicovitou zadokolku šedesátých let…
Simca 8 byla ve skutečnosti jen minimálně upraveným Fiatem 1100. Do výroby se dostala v roce 1938, poslední exempláře odešly do historie šest let po válce. Na snímku je vzácný model kupé během Rallye Monte Carlo ročníku 1950
Simca 8 byla ve skutečnosti jen minimálně upraveným Fiatem 1100. Do výroby se dostala v roce 1938, poslední exempláře odešly do historie šest let po válce. Na snímku je vzácný model kupé během Rallye Monte Carlo ročníku 1950
12/12