Volkswagen e-Golf patřil k takzvané první generaci elektromobilů, které ještě vycházely ze svých spalovacích protějšků. Měly skromnou baterii a tím i dojezd, e-Golf navíc neměl ani teplotní management a při opakovaném nabíjení docházelo v důsledku přehřívání článků k omezení dobíjecího výkonu. U technických prohlídek ale elektromobilům kraluje.Hyundai Kona, druhé nejlepší auto podle TÜV. Vyrábí se v Česku.Mini Cooper SE je podle německé zkušebny třetím nejméně problematickým elektromobilem.Volkswagen ID.3 měl před faceliftem nepříliš povedené ovládání, podle zkušebny ale nepatří k problémovým modelům.Totéž platí o Volkswagenu ID.4 a ID.5.Peugeot e-208 také drží procento závad na snesitelné úrovni.Volkswagen e-Up! se drží kolem průměru.Opel Corsa-e má s Peugeotem 208 stejný technický základ, přesto podle TÜV vychází o něco hůř.Ještě o něco hůř je na tom Renault Zoe. Mírou závad se ale od předchůdce výrazně neliší.Teprve Tesla Model 3 všem ostatním poněkud "ujíždí". Odskok od Renaultu Zoe je více než pětiprocentní.
NaN/10