Volkswagen e-Golf patřil k takzvané první generaci elektromobilů, které ještě vycházely ze svých spalovacích protějšků. Měly skromnou baterii a tím i dojezd, e-Golf navíc neměl ani teplotní management a při opakovaném nabíjení docházelo v důsledku přehřívání článků k omezení dobíjecího výkonu. U technických prohlídek ale elektromobilům kraluje.
Hyundai Kona, druhé nejlepší auto podle TÜV. Vyrábí se v Česku.
Mini Cooper SE je podle německé zkušebny třetím nejméně problematickým elektromobilem.
Volkswagen ID.3 měl před faceliftem nepříliš povedené ovládání, podle zkušebny ale nepatří k problémovým modelům.
Totéž platí o Volkswagenu ID.4 a ID.5.
Peugeot e-208 také drží procento závad na snesitelné úrovni.
Volkswagen e-Up! se drží kolem průměru.
Opel Corsa-e má s Peugeotem 208 stejný technický základ, přesto podle TÜV vychází o něco hůř.
Ještě o něco hůř je na tom Renault Zoe. Mírou závad se ale od předchůdce výrazně neliší.
Teprve Tesla Model 3 všem ostatním poněkud "ujíždí". Odskok od Renaultu Zoe je více než pětiprocentní.
3/10