Volkswagen e-Golf patřil k takzvané první generaci elektromobilů, které ještě vycházely ze svých spalovacích protějšků. Měly skromnou baterii a tím i dojezd, e-Golf navíc neměl ani teplotní management a při opakovaném nabíjení docházelo v důsledku přehřívání článků k omezení dobíjecího výkonu. U technických prohlídek ale elektromobilům kraluje.
Volkswagen e-Golf patřil k takzvané první generaci elektromobilů, které ještě vycházely ze svých spalovacích protějšků. Měly skromnou baterii a tím i dojezd, e-Golf navíc neměl ani teplotní management a při opakovaném nabíjení docházelo v důsledku přehřívání článků k omezení dobíjecího výkonu. U technických prohlídek ale elektromobilům kraluje.
Hyundai Kona, druhé nejlepší auto podle TÜV. Vyrábí se v Česku.
Hyundai Kona, druhé nejlepší auto podle TÜV. Vyrábí se v Česku.
Mini Cooper SE je podle německé zkušebny třetím nejméně problematickým elektromobilem.
Mini Cooper SE je podle německé zkušebny třetím nejméně problematickým elektromobilem.
Volkswagen ID.3 měl před faceliftem nepříliš povedené ovládání, podle zkušebny ale nepatří k problémovým modelům.
Volkswagen ID.3 měl před faceliftem nepříliš povedené ovládání, podle zkušebny ale nepatří k problémovým modelům.
Peugeot e-208 také drží procento závad na snesitelné úrovni.
Peugeot e-208 také drží procento závad na snesitelné úrovni.
Opel Corsa-e má s Peugeotem 208 stejný technický základ, přesto podle TÜV vychází o něco hůř.
Opel Corsa-e má s Peugeotem 208 stejný technický základ, přesto podle TÜV vychází o něco hůř.
Ještě o něco hůř je na tom Renault Zoe. Mírou závad se ale od předchůdce výrazně neliší.
Ještě o něco hůř je na tom Renault Zoe. Mírou závad se ale od předchůdce výrazně neliší.
Teprve Tesla Model 3 všem ostatním poněkud "ujíždí". Odskok od Renaultu Zoe je více než pětiprocentní.
Teprve Tesla Model 3 všem ostatním poněkud "ujíždí". Odskok od Renaultu Zoe je více než pětiprocentní.
5/10