Kombinované dodávky v provozu průmyslové prádelny: nedílnou součástí propagačních snímků bývá fikce a odklon od reality. To by totiž musel být velmi mocný šéf prádelny, aby dostal přidělené čtyři nové Barkasy 1000!
Barevně nepůvodní, doplněný novějšími velkými zpětnými zrcátky, ale jinak dobově originální valník Barkas 1000, jak jej můžete vidět v expozici Retroautomuzea ve Strnadicích na Benešovsku
Tříválcové barkasy podnikly několik expedic v Asii či Africe. Letecká společnost Interflug patřila NDR, bílá střecha je zřejmě jediným prvkem tropického provedení barkasu
Nehodový vůz „Lidové policie“ NDR byl jedním z odvozených provedení běžného minibusu
Na přelomu 60. a 70. let spatřilo světlo světa několik prototypů pro tvarovou inovaci, plánovanou na polovinu 70. let. V ní se uvažovalo i o československém, polském nebo rumunském čtyřdobém motoru, ale z celého projektu nakonec nic nebylo…
Základní provedení dodávkové modifikace později výrobce upravil výměnou běžných bočních dveří nákladového prostoru za posuvné
Osmimístný minibus v expozici Německé demokratické republiky na budapešťském veletrhu v šedesátých létech
Na pohlednici z Tachova můžeme vidět tři „konkurenty“: Barkas, Żuk a škodovku 1203
Klasická třínápravová odtahovka Barkas: podobné jezdily i u nás a pomáhaly motoristům v nouzi
Kombinovaná dodávka pro pětici cestujících (včetně řidiče) a velké množství nákladu – takhle ji v prvním provedení představila reklamní fotografie
Zajímavá a dnes vzácná modifikace Barkasu 1000 se skládacím a výsuvným žebříkem pro hasičské útvary
4/11