Jednu z prvních vlaštovek typických velkoprodejen automobilů otevřel národní podnik Mototechna na pražském Jarově. Budova dodnes stojí poblíž tramvajové smyčky
Jednu z prvních vlaštovek typických velkoprodejen automobilů otevřel národní podnik Mototechna na pražském Jarově. Budova dodnes stojí poblíž tramvajové smyčky
Každý vůz před předáním zákazníkovi prošel kontrolou a čištěním, některé musely podstoupit náročnější servisní úkony
Každý vůz před předáním zákazníkovi prošel kontrolou a čištěním, některé musely podstoupit náročnější servisní úkony
Sovětská Volga 24 byla v 70. létech (s výjimkou Tatry 603) jediným běžným osobním vozidlem východoevropské produkce, jehož cenovka se přehoupla přes 100 000 Kčs
Sovětská Volga 24 byla v 70. létech (s výjimkou Tatry 603) jediným běžným osobním vozidlem východoevropské produkce, jehož cenovka se přehoupla přes 100 000 Kčs
Cena Tatry 603 se zastavila na konečných 195 000 Kčs, ale počet soukromých vlastníků během jejího výrobního cyklu nebyl vysoký
Cena Tatry 603 se zastavila na konečných 195 000 Kčs, ale počet soukromých vlastníků během jejího výrobního cyklu nebyl vysoký
Od poloviny 60. let znamenal Trabant 601 dostupnější alternativu k italským Fiatům 500 a 600. Navazoval na předchozí Trabant 600 a P70, Mototechnou rovněž prodávané
Od poloviny 60. let znamenal Trabant 601 dostupnější alternativu k italským Fiatům 500 a 600. Navazoval na předchozí Trabant 600 a P70, Mototechnou rovněž prodávané
Mototechna prodávala nejen osobní a nákladní vozidla, ale také mopedy, skútry, motocykly a přívěsné vozíky
Mototechna prodávala nejen osobní a nákladní vozidla, ale také mopedy, skútry, motocykly a přívěsné vozíky
Národní podnik Mototechna během své existence používal řadu reklamních sloganů, tento celostránkový je jedním z nich
Národní podnik Mototechna během své existence používal řadu reklamních sloganů, tento celostránkový je jedním z nich
Náš trh nebyl tak automobilově chudý, jak se snaží někteří současníci namluvit. Samozřejmě se stav z doby před půlstoletím nedá srovnat s dnešní situací, navíc často byly potřeba úplatky. Ale fungovaly!
Náš trh nebyl tak automobilově chudý, jak se snaží někteří současníci namluvit. Samozřejmě se stav z doby před půlstoletím nedá srovnat s dnešní situací, navíc často byly potřeba úplatky. Ale fungovaly!
Cenovka prostorného Renaultu 20 se základní motorizací se v druhé polovině 70. let přehoupla přes 180 000 korun
Cenovka prostorného Renaultu 20 se základní motorizací se v druhé polovině 70. let přehoupla přes 180 000 korun
Elegantní Simca Aronde posledního provedení této modelové generace se u nás stala vozidlem vyšší třídy. Stála na počátku úspěšných prodejů této značky až do zániku společnosti Simca
Elegantní Simca Aronde posledního provedení této modelové generace se u nás stala vozidlem vyšší třídy. Stála na počátku úspěšných prodejů této značky až do zániku společnosti Simca
VAZ 2102 „Žiguli“ (později Lada 2102) byl vedle Wartburgu 353 Tourist dobrou volbou pro chalupáře první poloviny sedmdesátých let
VAZ 2102 „Žiguli“ (později Lada 2102) byl vedle Wartburgu 353 Tourist dobrou volbou pro chalupáře první poloviny sedmdesátých let
Škoda Octavia Combi na našem trhu částečně zmírňovala citelný nedostatek tohoto typu vozů. Základní Octavii přežila o několik let
Škoda Octavia Combi na našem trhu částečně zmírňovala citelný nedostatek tohoto typu vozů. Základní Octavii přežila o několik let
Příchuť Orientu u nás koncem 60. let zajišťovala Honda N 600 a Toyota Corona. Oba modely byly ovšem dodány jednorázově
Příchuť Orientu u nás koncem 60. let zajišťovala Honda N 600 a Toyota Corona. Oba modely byly ovšem dodány jednorázově
V době přechodu od ÚP-20 k Mototechně se prodávala například Tatra 600. Řadový občan měl ale minimální šanci
V době přechodu od ÚP-20 k Mototechně se prodávala například Tatra 600. Řadový občan měl ale minimální šanci
Ford Anglia 100E přišel do distribuce Mototechny jako náhrada za Austin A30 na poslední chvíli
Ford Anglia 100E přišel do distribuce Mototechny jako náhrada za Austin A30 na poslední chvíli
Jugoslávská Zastava 101 (někdy zvaná Zastava 1100) vycházela z Fiatu 128. Dovoz se nepodařilo obnovit z důvodu požadavku Jugoslávie na úhradu celé částky konvertibilní měnou. Podobně postupovalo Polsko při jednání o dovozu FSO Polonez
Jugoslávská Zastava 101 (někdy zvaná Zastava 1100) vycházela z Fiatu 128. Dovoz se nepodařilo obnovit z důvodu požadavku Jugoslávie na úhradu celé částky konvertibilní měnou. Podobně postupovalo Polsko při jednání o dovozu FSO Polonez
Mototechna vydala ke všem východoevropským vozům stručné jednolistové letáky. Distribuovaly se při prodeji…
Mototechna vydala ke všem východoevropským vozům stručné jednolistové letáky. Distribuovaly se při prodeji…
Z celé řady škodovek 105/120 je dnes asi nejvzácnější dvoumístná užitková Škoda 105 SP. Na snímku z počáteční fáze výroby běžná 120 L
Z celé řady škodovek 105/120 je dnes asi nejvzácnější dvoumístná užitková Škoda 105 SP. Na snímku z počáteční fáze výroby běžná 120 L
11/18