Tatra 111 C, tedy cisterna o objemu sedm tisíc litrů pro přepravu paliv s vlastním čerpadlem Sigma o výkonu 400 litrů za minutu
Tatra 111 C, tedy cisterna o objemu sedm tisíc litrů pro přepravu paliv s vlastním čerpadlem Sigma o výkonu 400 litrů za minutu
Tatra 111 R na dobovém prospektu Motokovu, základní provedení valníku s užitečnou hmotností 10,2 tuny
Tatra 111 R na dobovém prospektu Motokovu, základní provedení valníku s užitečnou hmotností 10,2 tuny
Tatra 111 NR, valník standardně vybavený navijákem s tažnou silou 59 kN
Tatra 111 NR, valník standardně vybavený navijákem s tažnou silou 59 kN
Dvanáctiválec s pohonem ventilátorů klínovými řemeny (sériové provedení)
Dvanáctiválec s pohonem ventilátorů klínovými řemeny (sériové provedení)
Podvozek T111 typické koncepce s centrální nosnou rourou a výkyvnými polonápravami
Podvozek T111 typické koncepce s centrální nosnou rourou a výkyvnými polonápravami
Přední poháněná náprava T111 s nezávisle zavěšenými koly
Přední poháněná náprava T111 s nezávisle zavěšenými koly
Tatra 111 HSC-5, hydraulický autojeřáb 5 t, výrobek ČKD Slaný
Tatra 111 HSC-5, hydraulický autojeřáb 5 t, výrobek ČKD Slaný
Tatra 111 S, první sklápěč s dřevěnými bočnicemi na nezkráceném rozvoru
Tatra 111 S, první sklápěč s dřevěnými bočnicemi na nezkráceném rozvoru
Tatra 111 DC-5 (typ T147), zkrácený dumpcar pro extrémní provoz v lomech
Tatra 111 DC-5 (typ T147), zkrácený dumpcar pro extrémní provoz v lomech
Tatra 141, odvozený tahač těžkých přívěsů do hmotnosti 100 tun
Tatra 141, odvozený tahač těžkých přívěsů do hmotnosti 100 tun
1/10