Manželku zastavili za rychlost 45 km v obci. Byla tam značka 30km. Jenže za značkou byla křižovatka zprava vedlejší silnice se stopkou. Když policistům vysvětlila, že žádnou pokutu nezaplatí a je jí jedno, že policisti nevědí, že křižovatka ruší omezení. Zeptal jsem se jich kolik už neoprávněně udělili v tomto místě pokut. Nechali nás odjet a sami sbalili radar a odjeli.
Já jsem to pochopil úplně jinak, než se tu diskutuje. Systém stále funguje s tepelným čerpadlem, ale pro vstup vzduchu místo z venku se použije vzduch odsávaný z objektu a výstup tepelného čerpadla ohřívá nasávaný čerstvý vzduch z venku a po ohřevu ho vhání do objektu. Není to jen pasivní systém, ale místo pouhého pasivního předávání energie mezi teplým vydýchaným vzduchem a čerstvým venkovním vzduchem je vloženo tepelné čerpadlo, které potom funguje s daleko vyšší účinností.
Syn od 16 let motorka A1, která jede dle TP 127 km/h, sám po celé republice.
Od 17 let B s mentorem bez omezení výkonu jezdí i s autem, které má 195 kW a maximálku 250km/h. Už za 2 měsíce mu bude 18 a může kam chce i autem sám. Nevidím v tomto problém. V jeho případě je to trochu divné omezení, ale jinak OK.
Není nad to udělat mimoúrovňové křížení dálnice a silnice a přidat na silnici další dva kruháky. Ve světě je toto křížení s nájezdy, aby se neomezoval provoz křížící silnice, ale u nás se na ní přidají dva kruháče, aby se provoz zpomalil! Viz na D8 exit 18, dále D7 exit 66, exit 49 co to je za speciality?
V dnešní době je zajímavé, že ve státní správě se neprojevuje boom SUV. Téměř všichni si pořizují SUV-čka, ale státní správa na tento trend nějak nenavazuje. Jaký je rozdíl mezi občany a státní správou? Státníci nepotřebují lépe nasedat do aut? Nebo jsou to většinou mladí vysportovaní? Kterým nevadí obtížné nasedání do nízkých aut. Nebo kde je ten argument výhod SUV.
Tohle mohu řešit upozorněním - probliknutím. Ale jiný nešvar, kdy auto stojí před křižovatkou, nebo kolejemi a stojí na brzdě a svítí mně do očí brzdovkama, zvláště třetí brzdovka je pěkně protivná. Ale toto nepochopí na moje probliknutí nikdo. Pokud stojím za ním, tak on ani probliknutí nemusí vidět a já už po chvíli též nevidím nic. (Oslepen).
Po dvou koupích 3-letých ojetin, koupených za necelou polovinu až třetinu původní ceny, jsem si říkal, že do nového již nikdy nepůjdu. Ale současný stav ojetin, prodávaných za více než 3/4 původní ceny a slev z ceníků u prodejců nových aut by to byl nesmysl. Tak mám po letech úplně nové auto a jsem spokojen.
U ojetiny si bazarník přirazí a u nového dá prodejce velkou slevu (přes 13%). Potom je jednoznačně lepší koupit nové a ještě nový dokonaleší model.
Pokud připočtete u ojetiny nutné výdaje na výměnu pneumatik, brzd, oleje, rozvodů... Tak je to jednoznačné.
Cena kuřete je nesmysl. Na Mělníku prodávali v roce cca 1980 grilované kuře za 45 Kčs. Nájem jsme v malém městě za byt 4+1 v paneláku platili 851 Kčs měsíčně. Za pojištění auta jsme platili 144,- Kčs ročně. Oběd ve školní jídelně stál 3,20Kčs, chleba 3,90 Kčs, máslo kostka 10 Kčs, šunka 100,- Kčs za kilo. Dávejte správné ceny. Za zlatou korunku na stoličku jsem jako dítě platil u zubaře 50,- kčs. Za časopis 5,- Kčs, za měsíční jízdenku do školy 12,- Kčs. Za týdenní permanentku na horách se školou při lyžařském výcviku 100,- Kčs a držitelé měli přednost na vleku.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Technický průkaz (papíry) k vozidlu má omezenou platnost? Technická kontrola ano, to je něco jiného.
1 odpověď