Tohle má smysl jen jako holátko za tu základní cenu, prostě auto do města. Nepochopím proč to jako elektroauto automaticky nemá vyhřívaný volant a alespoň přední sedačky. Pokud by si člověk chtěl dovybavit a dát přes milion, smysl to absolutně nemá, na to je tu pak Tesla Y nebo v horším případě Enyaq Tour 85 pro konzervativce ochotné přijmout kompromis.
Tohle auto jsem měl půjčené, není špatné. Vlastně jsem ho po zkušebním víkendu vracel dost nerad (bylo to první EV které jsem řídil po spalováku S-Max 132kW). Moc se mi líbila ta elektronicky zaclonitelná střecha, velký dojezd, one pedál (to dodnes škodovka +VW nepochopila). Moc se mi nelíbil přehršel ovládacích prvků, hlavně tuna páček pod volantem. Infotainment je dobrý postavený na google, ale jeho možnosti jsem moc nezkoumal. V létě jsem s tím jel tuším za 17-18kWh/100 normální jízdou, reálný dojezd byl odhadem přes 500km. Co mě ale naprosto odradilo byl kufr. Naprosto nehodný názvu Scénic, nepochopitelně malý proti obrovsky širokým bokům (je to vidět i zde v článku na foto). Kufr jak fabia, prostě k ničemu. Zadní sedačky nejdou sklopit do roviny. Za stejné prachy jsem koupil Teslu Y, která má úložný prostor násobně větší, má i frunk a vzadu ještě spodní kufr, má výkon 2x takový (250kW) a náhon na zadek, jak to má být. Tesla má sice menší baterku 75kWh ale dojezd zhruba stejný díky o poznání menší spotřebě. Kdyby ten Renault měl srovnatelný kufr, dalo by se o něm určitě uvažovat.
16
Sledujících
0
Sleduje
16
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Technicky je už teď za zenitem.