A v čem je problém? 🤔
Autobus jezdí 5 krát denně, takže ze vsi a zpět se tahle „naděje německého národa" dostane a celý den se budou flákat v Kemptenu, tak jako to dělají v jiných částech Bavorska.
S D-Ticketem za 58,-€ měsíčně z toho mají srandu!
A je úplně jedno zda to jsou arabáši nebo UA.
Vůbec se těm místním nedivím, každodenní kontakt s těmito ...... člověku otevře oči!!! 👊
Na nové auto normální člověk nemá nebo „tablet na kolečkách" odmítá. Nezbývá mu tedy nic jiného než navštívit AAA a podobné „šmejdy" a koupit ojetinu tam.
Mám čerstvou zkušenost s nákupem ojetiny v Německu, prodejce v Mannheimu okamžitě reagoval na můj dotaz na jím nabízený vůz, zaslal mi kopii servisní knížky, TP, následně vyhověl i mým dalším požadavkům. Kupní smlouvu jsem uzavřel přes e-mail, vozidlo mě přivezla přes celé Německo spedice.
Prodejce dal rok záruku na vše, v ceně byla servisní prohlídka a technická kontrola.
V CZ jsem na STK požádal techniky o opravdu důkladnou kontrolu, sdělili mi, že auto je v perfektním stavu, jak prodejce tvrdil.
Podobná vozidla v CZ nabízena, s nájezdem o 50tis. km vyšším, o 80 - 100tis. dráž.
Solovjov, Medveděv pronášejí podobné výroky pravidelně, jako součást válečné rétoriky.
Ruští občané to chtějí slyšet a nejen ti v Rusku žijící. Osobní zkušenost s rusákem žijícím 15 let v Německu, je v kontaktu s příbuznými v Rusku, takže má přehled a řekne co si tam lidi myslí. Říká, že válku a Putina podporuje 80% obyvatel, stejně tak ji podporuje on. Na otázku, kdy to skončí? Odpoví, až přestanete dodávat zbraně.
Ukrajina tyto výroky s radostí použije ke strašení před Ruskem a k získávání další finanční i materiální pomoci.
Je leden a v lednu má být pořádná zima. Sníh, námraza a podobné radovánky na silnici zcela normální jev.
Nevím jak to ti naši předci dělali, bez ABS a podobných vymožeností, max. univerzální gumy, silnice byly udržované pluhováním a škvárový posyp a dojeli. Nikdy sem neslyšel dědu ani tátu nadávat na cestáře, dneska je to samý „mistr volantu" a neumí nic.
ČR je tranzitní zemí, ministr Kupka argumentuje tím, že pokud se sníží max. povolená hmotnost na 40t, tak přibyde kamionů na silnicích. Pokud tedy z Polska jedoucí kamion do Německa vjede do CZ s celkovou hmotností 48t, tak na německých hranicích mávnutím kouzelného proutku 8t ztratí.
Ministr Kupka je opravdu člověk na správném místě. Půjčím si gesto pana Kalouska a ukazuji mu jedničku.
Osobně mám zkušenost s německý zaměstnavatelem, zajel jsem se zeptat na práci, dohodli jsme se (nástup od, mzda, práce), ofotili si mé doklady, za pár dní mě domů přišla pracovní smlouva.
Ve smlouvě bylo vše již dohodnuté + ostatní podmínky. Zkušební doba 3 měsíce (po měsíci byla zkrácená na 2 měsíce), termín pro podání výpovědi - každý měsíc buď k 15. dni či poslednímu dni v měsíci, výpovědní doba 1 měsíc, délka dovolené. Ve smlouvě bylo ujednáno, že firma je povinna mě místo podržet a já jsem povinnen k ujednanému datu nastoupit, v opačném případě firmě uhradím 2 měsíční platy ve smlouvě sjednané, taktéž firma mě.
Dnes, co vím, je „u nás" zkušební doba 6 měsíců, nově nastupující s tím mají problém, ale jak se říká ber nebo nech bejt.
Takže kosmetické úpravy, které Fialova vláda posílá do Parlamentu jsou krok správným směrem, bohužel se jistě najdou „zaměstnavatelé", kteří jich budou zneužívat.
Mám zkušenost jak funguje osobní linková doprava v Německu.
Regionální dopravce vysoutěžil dopravu na 10 let, kraj po něm jde, aby vše fungovalo, tak jak má, aby se zvyšoval komfort pro cestují - nové autobusy, rychlejší odbavení, ledna prioritních nádražích světelné tabule atd.
Jelikož to není „malý" dopravce schopen zajistit, má nasmlouvány další místní dopravce jež se na tom podílí.
Veškeré problémy jdou, ale za tímto garantem a vše funguje. Pokud je problém, řeší se s konkrétním dopravcem, řidičem.
Takhle vypadá ten kapitalismus co jsme si po r. 89 přáli.
Musím říci, že jsem opravdu rád, že pro vedení firmy jsem „Péta" nikoliv číslo xy a pokaždé, když mě zaměstnatel „přidá", přinese mi šéfová, osobně, děkovný dopis, pozornost k narozeninám či Vánocům je samozřejmostí.
Ministr Kupka slíbil zřízení Dopravního ústavu (jak se nakonec bude jmenovat, neví ani on sám), tudíž je nyní potřeba vyvolat dojem, že stav vozidel na českých silnicích je katastrofální a zřízení instituce dobře státem placených techniků, ideálně s výhledem renty, je nezbytné.
Tyhle kontroly by měli zvládat dopravní policisté.
Žlutá se zelenožlutou šachovnicí nebo růžová se zelenými listy marihuany, pokud budu potřebovat pomoc, tak mě to bude určitě jedno.
Před x lety jsem na rychlé jezdil, měli jsme modročervený maják a jistý pan Konečný, v té době šedá eminence na ministerstvu dopravy, mě za to chtěl sebrat řidičák, se slovy „to sme nedovolili ani prezidentovi!"
Je vidět, že „chytré hlavy" jako onen pan Konečný určují směr dodnes.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Jednou SSSR navždy SSSR, to platí pro všechny bývalé svazové republiky.
tu jejich „váňovskou" mentalitu z nich nikdo nevytluče!
Máme v práci jednoho, 30 let žije v Německu, ale na SSSR nedá dopustit, je to v něm.