Fajn, když to teda neroznáčí , jak tedy vysvětlíte: máti šla na plánovanou operaci (je naočkovaná) , na pokoji taktéž dvě naočkované pavientky po operaci. Test před převozem do jiné nemocnice, dvě pacientky pozitivní, máti karanténá. Po týdnu další test u máti v izolaci a je taky pozitivní. Do nemocnice to donesl kdo, když tam jsou všichni naočkovaní?
Zatím se jim jen úspěšně rozdělovat společnost na očkované a neočkováné. Příkladem může být firma, možná vaše, kde k takové diskriminaci dochází. Očkovaní, jako privilegovaná skupile nadlidí nosí odznáčky, aby se odlišila od zbytku, který nosí respirátory. Krásně se to, ale podařilo. Tomu se říká rozděl a panuj. Nebo se vracíme do protektorátu Böhmen und Mähren, tam se označovala nechtěná rasa a v součastnosti je označována privilegovaná rasa.
Rada našeho lékáře na covid: Odkaz
Vláda měla rok, aby dostala děti do škol a nic pro to neudělala. Jen se ohání spoustou výmluv a lživých tvrzeni viz. děti jsou největší bacilonosiče (od října jsou doma!). Tak sakra, kdo to roznáší! Ano školní kolektivy jsou malé a v případě nákazy snadno dohledatelné, ale nákaza se nejvíce roznáší po nemocnicích, v zaměstnání, v rodině a v ústavech typu domovy důchodců, domy s pečovatelskou službou a LDN. Ministr Plaga za celou dobu nebyl schopen přijít z žádným řešením, jak dostat děti do škol. Dále zcela se ztratili děti s poruchami učení, pro které je online výuka nevhodná. Všichni řeší jen sociální kontakty a děti vyloučené (bez připojení) a tento typ dětí prostě přestal existova. Vzděláváme jen 1. a 2. třídu a zbytky zvlášní školy!
Taky mám tři děti na ZŠ 1., 4. a 7. třída: Prvňáček dobrý, aspoň myslím, protože nemám absolutně čas ji hlídat. Protože zbylé dvě mají poruchu pozornosti a potřebovala bych se naklonovat, abych stihla udělat úkoly s oběma. Puberťačka je pořád ve skluzu a prostřední dcera má dost problému sama se sebou a online výukou. O nějakém upevňování učiva nemůže být ani řeč, jsme rádi když doděláme učivo z online hodiny a nějaký domácí úkol. A online výuka přes teams je také kapitola sama o sobě. Seká se, vypadává, nejde přihlásit.
Vyděli jste, aby se někdo distančně naučil třeba angličtinu, když nemá pořádné základy? Dcera je v 7. třídě a teprve dodělávají pracovní sešit z šesté třídy a to máme pololetí z dalšího ročníku. To stejné zlomky, loni je nezačali, dostali se k nim před další distančkou, většina jich nepochopila co se po nich chce. Návrat do školy všichni zhoršení nejméně o stupen. Fakt kvalita. Nemluvě o neustálém vypadávání servru na online hodině. Doporučuji zažít a vyzkoušet.
Je to stádo blbů, kteří nudíse a za naše prachy a vymýšlí hovadiny. To, že děcka budou mít doživotní mezery ve vzdělání nikoho nezjímá. Málo kdo dokáže děcko sám bez učitele připravit na přijímačky, maturitu. Spoustu jich nezvládně ukončit ani první ročník střední školy, protože nedostali šanci se něco naučit. Zádné praxe prostě nic. Distanční výuka tragédie. Každý učitel si odemele svoje, dá termín dodání úkolů a tím to hasne. Nedodáš úkol X. Návrat do školy obrovské zhoršení u všech nejméně o stupeň. Nedovysvětlená látka, není možnost doučování, není čas ani ochota u učitelů.
Ano, od jara se snaží a výsledek snažení nikde, kdyby ty opatření byli k něčemu, je po nákaze. Jediné co dokázali je rozvrátit ekonomiku, zadlužit stát a z dětí školou povinných vychováváme stádo blbců. Kdo z nás je učitel! Ve jménu čeho? Vyššího blaha? Blaha obyčejných lidí? Ne ti nikoho nezajímají! Jde jim jem o jejich minutu slávy i když už to co se děje je spíš tragikomedie.
Nevím kdo to pamatuje , ale asi v roce 1995 proběhla naší republikou chřipková epidemie, které podlehlo také 10000 lidí! Děti měli chřipkové prázdniny a zbytek fungoval dál. Nikdo nestrašil lidi prostě to prošlo.
Abych nezapoměla, k přenosu přece dochází doloženě nejvíce v zaměstnání a v rodině, tak za co vláda trestá budoucí generace a bere jim šanci na kvalitní vzdělávání. Tím i na šanci na uplatnění. Tento experiment nemají šanci dohnat a nikdo na ně v budoucnu nebude brát žádný ohled. Bohužel lidská paměť je krátká.
Proberte se, jaké jen dva dny. Děti přišli o poslední čtvrdletí loňského školního roku bez náhrady. Kdyby chtěl někdo oponovat, vím o čem mluvím mám na ZŠ 3 dcery. Doma škola je jen o plnění zadaných úkolů od učitelů, ale už nikde není upevňování a procvičování učiva. Prostě není čas a prostor. Ruku na strdce, kdo jsme po třiceti letech po ukončení ZŠ odborníkem na vysvětlování látky. Nemluvě o tom, když má někdo dítě s nějakou poruchou učení, tak je to na blázinec. Např. jsem řešila zlomky. V šesté tříde jsme z důvodu paniky učivo nezačali. V novém školním roce opět, když jsme se dostali ke zlomkům, tak zavřeli školu. Takže dokud nebyla možnost osobní konzultace nebylo možné se posunout k nějakému pochopení. Online výuka tragédie, nikoho nezajíma jestli dítě pochopilo látku, jde o to , že se přihlásilo na hodinu a bylo připojeno a stihlo v termínu poslat úkol. Pochopení látky není zde není cílem, ale účast.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Stejně to funguje i u prasat. Krmí se na danou váhu od masokombinátu, pokud ji přešvihnu dostane zemědělec méně penez.