Já mám s hormonální antikoncepcí dobré zkušenosti, beru ji střídavě už roky a jediné vedlejší účinky, které jsem pozorovala, byla zvýšená tvorba akné po jednom konkrétním přípravku. Naopak silný premenstruační syndrom, kterým trpím, se v době užívání HA výrazně zmírní, taktéž menstruační bolesti a silné krvácení. Já jsem spokojená, mám dvě plánované děti a na rozdíl od mého okolí nemám za sebou žádnou interrupci.
Jsem prodavačka a k zákazníkům se (doufám) chovám slušně, i k těm nepříjemným. Pozdravit, neřkuli odpovědět na pozdrav, je základ z obou stran pultu. Taky mám spoustu nemilých zážitků s (nejen) prodavači, když jsem v roli zákazníka. Kromě toho hesla "náš zákazník, náš pán" (nikdo není mým pánem!!!) s autorkou souhlasím.
Jsem prodavačka v jednom velkém pražském hypermarketu a toto je opravdu problém. Nechtěné zboží je zastrkané na těch nejneuvěřitelnějších místech, maso klidně mezi žvýkačkami, spousta věcí zamaskovaná, snad abychom měli ještě více práce... Chlazené výrobky odložené mimo chlaďák se pak musí odepsat, často je to dost vysoká částka. Pečivo se odepisuje vždy.
Doporučuji tuto pozici vyzkoušet, neboť existuje. Ono by Vás to pravděpodobně rychle přešlo. Pokud ovšem nemáte hroší kůži a nejste obdařena nekonečnou dávkou trpělivosti. Mimochodem, mnozí starší, staří i velmi staří lidé ovládají samoobslužné pokladny bravurně, případně se to chtějí naučit a jsou velmi pozornými a bystrými žáky.
Pracuji jako obsluha samoobslužných pokladen a toto se bohužel stává. Řešení je jednoduché. Počkat, až Vám pokladna ohlásí, že je nákup zaplacen a můžete si ho odebrat. Samozřejmě, že se obsluze nechce Vaš nákup platit že svého. Také už jsem platila a několikrát honila zákazníka po obchoďáku, aby svůj nákup řádně zaplatil. Většinou na mě byli ještě nepříjemní. Nicméně i mně se jako zákaznici podařilo jednou málem odejít bez zaplacení. Obsluha mě odchytla a chovala se velmi slušně. Já se omluvila a svůj omyl napravila, ale bylo to opravdu velmi nepříjemné. Každopádně jsem z toho svého pocitu neobviňovala nebohou prodavačku, ale sebe.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
V tom vlaku jsem jela se svými dvěma dětmi (13 a 11 let). Náš vlak měl vadný sběrač a strhl trakční vedení. Nejprve jsme zhruba hodinu a půl čekali na dráteníky, aby zkontrolovali sjízdnost vedlejší koleje. Bohužel i tam bylo poškozené trakční vedení, takže ho opravovali. Původní plán byl, že po vedlejší koleji přijede náhradní souprava a my se za pomoci hasičů do ní budeme evakuovat. Po cca třech hodinách se plán změnil. Přijela prázdná souprava, která nás měla odtáhnout. Protože nás neutáhla, přijela ještě jedna a díky tomu se nás podařilo po čtyřech hodinách čekání dostat do stanice Čelákovice. Odtud byla vypravena náhradní autobusová doprava. Omlouvám se za případné nepřesnosti.
1 odpověď