Statistiky a fakta. Pokud grafy ukazující, že náklady na elektroauto a spalovák se v brzké době protnou, se vlivem něčeho neočekávaného nezmění, pak si pro to elektro půjdou všichni, pokud si spočítají, že se jim to vyplatí. Na ježdění do práce a Lidlu je to ideální. Silácké řeči to nezmění. Před 10 lety jste se vysmívali hybridům a chválili TDi. A kde je dneska VW?
Voliči ANO mají stejně pokřivenou morálku jako jejich šéf.
"Já nebudu pomáhat Řecku, já nebudu pomáhat Ukrajině, já nebudu pomáhat Itálii. Pomóc, potřebuji pomoct s migrací, pomóc, potřebuji další dotace."
Protože volby asi u nás dopadne jako u sousedů, a tak se zase budu stydět. "Já nikomu nepomůžu, já chci, aby oni pomohli mě." Fuj.
Za dva roky klesne cena elektroaut a vy všichni, co teď nadáváte na elektromobily a viníte z toho EU, se možná za dva roky budete ptát, proč evropské automobilky jsou pozadu za Čínou, která bude svoje auta prodávat a obsadí trh. Pak budete znova nadávat na EU, proč pro to víc neudělala. Chci jen říct, že to není tak černobílé.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Sdílení neřeší, že auto potrebuji hned a co nejrychleji. Nemyslím, že to lidé přijmou.
Nabíječku na sídlišti pro každé auto ale vidim reálně. Nikdo nebude běhat ven aby přeparkoval a odběry pro nabíjení bude potřeba řídit z důvodu přetížení sítě. Vybudovat síť nabíječek asi nebude tak náročné. Je to jen kabel a trochu elektroniky. Nakonec to lidé stejně zaplatí.