Mě na tom zarazila jedna věc: jak je tam ta fotka cca ze 70. let (podle aut na ulici), že ještě v té době, cca 30 let po válce, byly Kralupy v takovém stavu, to se až nechce věřit. Spíš mi to přijde jako fotka z demolice nějakého objektu v té době, ale můžu se mýlit. Třeba to někdo místně znalý vysvětlí.
Proboha, už o tom looserovi a ostudě národa nepište, všichni jsou rádi, že zmizel z politiky a je na smetišti dějin, blbé je jenom to, že mu budeme muset nadosmrti platit královský důchod, ochranku s řidičem atd., ale co se dá dělat, když je to tak nastaveno zákonem. Staré ruské přísloví říká: Čím víc se v lejnu šlape, tím víc smrdí. Tak už v něm prosím nešlapejte a bude pokoj svatý!
Pan Kalina z Cabrio gallery měl asi v noci vlhký sen, že mu nějaký blázen dá 800 tis. Kč za tuto splácaninu, nelíbilo se mi to ani v době vzniku, ani teď, kabrio na bázi Favorita bylo elegantní a pak na bázi podobné Felicie udělali takovou obludu, ten zadek vypadá otřesně, hlavně kolem závěsů té plátěné střechy, jako by to někdo dělal doma na koleně. No good luck, nikdo normální za to ty prachy nedá, ale třeba se najde blázen, který neví, která bije a utopí v tom svoje zbytečné peníze, jsem moc zvědavý 😄.
Já nevím, kdo může mít o tuto přihřátou kubánskou bukvičku zájem a ještě za něj utratit 400 Kč, ten je zadarmo drahý, není ničím zajímavý, 30 let nebo kolik tu žije a pořád mluví česky jako prase a že navrhuje "ovlečení pro chólky" (jeho slova), z toho si taky normální člověk na zadek nesedne, takových návrhářů je, jen on je exot a dokázal se dostat do širšího povědomí. Ztráta času i peněz, příště bych takového vola nikam nezval, jen na zlost a na problémy.
Souhlasím s většinou komentářů zde, vyrostl jsem v 80. letech v socialismu, je pravda, že nás strašili jaderným konfliktem, ale většina z nás z toho měla srandu a dělali jsme si legraci z toho, když jsme na cvičeních CO museli chodit v maskách, pláštěnkách a s pytlíky na rukou a nohou a pak se museli "očišťovat". Ta cvičení ale měla svůj účel, věděli jsme aspoň, co dělat v případě útoku nebo havárie (chemické, jaderné, požární), což dnes většina lidí ani neví. I udržování si zdatnosti a umění střílet s puškou nemusí být v civilním životě nebo ve válce k zahození. Ano, byla spousta věcí na prd, nesvoboda slova a cestování, jinak mluvit doma a jinak venku, ale člověk se aspoň naučil přizpůsobit, což taky dnešním mladých chybí. No prostě mělo to svá pro a proti, ale určitě rád vzpomínám na dětství a na nějaké fóbie z jaderných zbraní nebo strýčka Reagana, který uzbrojil SSSR 😄, si rozhodně nepamatuji.
No, ty mobilní váhy měly být na dálnicích už dávno, to říkám už léta. Když vidím, jak vypadají dálnice třeba jen rok po opravě, kdy už jsou tam vyjeté další koleje, tak toto opatření je prostě nutnost. Taky je jasně vidět třeba u kamionů s kulatinou, kam jedou. Když jedou někam, kde předpokládají mobilní vážení, jsou naložení tak ze 2/3, pokud třeba nahoru do Polska, kde váhy nejsou, tak jsou naložení a po vrch klanic. Toto mělo být už dávno a ušetřili bychom si spoustu peněz za opravy dálnic a silnic 1. třídy a stát by na tom ještě vydělal (pokud bude systém výběru efektivní). Co se týče mobilních STK - taky nejsem proti, kdo má auto v pořádku a po legální STK, nemá se čeho bát. Otázka je, jak to bude fungovat, ale myšlenka za mě dobrá.
Tak a toto je na 100% vína silničářů. Na té silnici totiž na horizontu fouká přes silnici vítr sníh a je to nečekané, jedete po mokré nebo suché silnici a najednou 10 cm nebo víc nafoukaného sněhu. Kdo to nečeká a vletí do toho, má velký problém. A chlapci se neuráčí dát radlici dolů a shrnout to. Takových úseků je v kraji hodně. Bývaly tam větrolamy, teď tam není nic. Přijde mi, že letos na údržbu silničáři pěkné kašlou, boční úseky neřeší skoro vůbec. Kde ty naše daně končí, to by mě zajímalo. A zajímavé, že po té nehodě byla silnice najednou vyhrnutá...
Ale jen ať zdražují, jen houšť a větší kapky, když už je u nich draho i pro západní turisty, tak tu něco pořádně smrdí a hlavně úroveň služeb tam zdaleka neodpovídá cenové hladině. Rozumní lidé tam přestanou jezdit, protože za ty peníze dostanou jinde daleko větší luxus a zůstane pár hlupáků, co se nedomluví jinak, než česky a ti tam budou možná jezdit dál, protože jinde by si neobjednali ani pivo. Ale tak, kdo chce kam... 😄
To, co se píše v tom článku, naprosto nesouvisí s tím, co bylo zobrazeno ve filmu Marečku, podejte mi pero. Tam dospělí pracující navštěvovali večerní průmyslovou školu, aby si zvýšili kvalifikaci a mohli dělat na středních vedoucích pozicích. To nemělo s ideologií nic společného a bylo to běžné i v době, kdy jsem začátkem 90. let navštěvoval Obchodní akademii, i tam byla večerní škola a lidi jí navštěvovali proto, aby si zvýšili kvalifikaci a mohli dělat na lepších pozicích, ne kvůli nějakým zlým komunistům, to už byl klondikový kapitalismus. Takže nesměšujte 2 věci, co spolu naprosto nesouvisí, jiná věc byl VUML nebo jiná stranická školení a jiná večerní škola, to je nebe a dudy
No líbí se mi, jak ho zatknuli i s těmi větvičkami, no to je trapas jak blázen. A ano, je dobře, že ho odchytili, takoví týpci na silnici nepatří: A vzkaz pro pisálka, co psal tento článek: TUNING S PÍŠE S JEDNÍM N!!! Je smutné, kdo všechno může dnes psát články, dřív to musel být studovaný novinář, perfektně ovládat češtinu i cizí slova, dnes kdokoliv, kdo umí psát na počítači, děs a hrůza!
No, to je aspoň politik, pedel sem, pedel tam, no to se pozná inteligent a kultivovaný politik. Prostě je to nevychovaný buran, který vyrostl za ohradou pastviska a podle toho se i vyjadřuje. A Slovensko pod jeho vedením jde do kytek, všechno se mu rozpadá. Bojím se toho, aby to tu nedopadlo stejně, až si stejná voličská skupina, co na Slovensku volí Fica, zvolí toho čoboláckého agenta StB Bureše. Všude už to chce generační obměnu, protože tito pohrobci socialismu nás vedou všechny do záhuby.
No jako studie to nevypadá špatně, pominu to, že to do výroby nikdy nepůjde a je to jen fantazie. Ale nechtěl bych vidět součinitel odporu vzduchu u takového auta, ta kolmá čelní stěna musí mít odpor jak blázen, z hlediska aerodynamiky to dávalo smysl v 70. letech, aby se dostatečně chladil čelní chladič, ale dnes už jsou auta tvarově někde jinde, toto by z hlediska aerodynamiky, spotřeba paliva atd. jen těžko prošlo. A hlavně, v době proklamované elektromobility je toto už jen vlhký sen tvůrců, i když docela pěkně zpracovaný.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No Tatra jako vždy super, ta nemá konkurenci a s řetězy na kolech není moc terénů, kde by neprojela (snad hodně hluboké bláto). Ale ty buky, co vezli, no žádná sláva, vyhnilé oddenky, velké nepravé jádro a ještě vesměs slabší sortimenty, to je tak do kamen, na pilu bych to nechtěl, a nebo když, tak jen za nízkou cenu. Ale video OK.