Přesně tak. Až na to, že vůbec. Na jezdících schodech v pražském metru s v žádném případě neurčuje, že se má stát vpravo ve směru jízdy. Jedná se o stále opakovanou lež. Autor by si měl před podobným článkem nejdříve zjisti pravé informace v tomto případě od DPP anebo se jít osobně podívat na jezdící schody do metra a pochopil by pravdu. Neboť u každého eskalátoru se nachází piktogram, který jasně definuje jak se má stát na jezdcích schodech.. V pražském metru se na jezdcích schodech má stát vždy diagonálně od ostatních cestujících tak, aby po žádné straně nevznikla ulička. Je to z důvodů rovnoměrného zatížení jezdcích schodů tak, aby se tažné zařízení a mechanizmus rovnoměrně namáhaly a nedocházelo tak k většímu opotřebení jedné či druhé straně a tím zamezilo dřívější poruchy jezdících schodů
Přesně tak, až na to že vůbec. V pražském metru není pohyb pěší regulován jak je zmíněno v článku neboť se jedná o prosný výmysl. Nicméně v pražském metru je regulace cestujících na eskalátorech, ale neslouží k předbíhání pomalejších cestující těmi rychlejšími. Je zde regulován pobyt cestujících na eskalátorech a to tak aby cestující stály vždy diagonálně od sebe navzájem tz. cikcak a nevytvářeli po stranách žádnou uličku. Je to z důvodů rovnoměrného zatížení tažných řetězů jezdících schodů a tím i rovnoměrného namáhaní tažného mechanizmu. Doporučuji se před psaním podobných nesmyslných článků nejdříve dotázat v tomto případě DPP a zajít se osobně podívat do metra na jezdící schody kde na každým je vyznačen příslušný piktogram, který sděluje jak se má cestující na schodech pohybovat.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Škoda Kaziaq, Kurviaq, Kolikraq,...