Trojskla propustí 60% světla, dvojskla 85% světla, takže s 30% pro samotný panel budou muset být 2x tak větší okna aby se splnily zákonné hygienické limity pro přirozené osvětlení budov. Kromě toho ty okna taky musí splňovat tepelné normy, takže za tím bude minimálně dvojsklo, takže ve finále to propustí 1/4 světla.
V téhle podobě to nemá šanci.
Upřímně není pětikoalice ale šestikoalice, ANO ve všech zákonech, které ovlivní všechny hlasuje společně s pětikolkou. Babiš vyjebe se všema úplně stejně jako Fiala vyjebal s živnostníky, kteří ho volili. 90% voličů ODS jsou živnostníci, když jim zvýší zdanění (odvody atd...) tak nemůže čekat, že ho budou volit voliči ANO. Ale hlavně ho nebudou volit živnostníci. Fiala to nemá v hlavě v pořádku, ministr spravedlnosti Don Pablo, zdaní svoje voliče a ještě chce do koalice SPOLU.
V krajských volbách Kuba v JČ udělal 47% jako ODS samostatně a SPOLU měla kolik .. 15% ... možná?
Ano takže výsledek GD? Zrušení výroby nové oceli, protože levnou a ve finále i ve většině energetických mixů zemí emisně čistší uhlíkovou redukci výroby nové oceli pomocí koksu ve vysokých pecích zakážeme. Tu nahradíme energeticky několikrát náročnější vodíkovou redukcí již existujícího lehce orezlého železa, která nedokáže pokrýt potřebu železe v EU, je několikrát technologicky dražší a ve finále i v některých zemích EU i emisně horší vzhledem k množství spotřebované energie.
Ono totiž železnou rudu redukovat vodíkem je energeticky nesmysl, proto chtějí ocel vyrábět jen ze starýho šrotu (který se také přidává do vysokých pecí). Jenže šrotu je málo a železo má docela dlouho životnost.
To je fakt groteska, EK jsou normální zelení fanatici a aktivisti bez vzdělání
Zavádějící pokud už ne vysloveně lživý argument ohledně účinnosti
Elektřina se vytěžit nedá a výroba elektřiny má účinnost 20-22% u FVE a u tepelných generátorů cca 30% (atom, uhlí, plyn). Neplést si tepelnou účinnost (skutečná potřeba energie na výrobu) s celkovu účinností (kde se přičítá využití odpadního tepla na vytápění - tepelná 32% temelín bez započtení vlastní potřeby energie pro elektrárnu (5%) a celková 42% s vytápěním Týna nad Vltavou.
Potom jsou spalováky oproti oproti EV účinnější 30% spalovák vs 27% EV (90% motor x 30% výroba elektřiny)
No Turka moc nemusím, ale:
Kdo podal návrh oficiálně nemusí být ten kdo s tím opravdu přišel.
Přišel s tím jako první Turek, všem okamžitě došlo, že má pravdu a že jim přetáhně voliče. EPP si chtěla udržet voliče a shrábnout politický body pro sebe, proto Návrh Patriotů (Turka) zamítli a o několik týdnů pozdějí v téměř stejném předložili jako svůj návrh. Takže asi tak. Prostě politika
No to je ale propaganda.
EV nejsou v energetickém mixu ČR ani většiny zemí čistší ani při provozu natož po započítání výroby a budoucímu započítání likvidace baterií.
Pokud v ČR v nejmodernější uhelné elektrárně v Tušimicích je na výrobu 1 kWh elektřiny spálit 1,25 kg uhlí a 45% elektřiny je z uhlí, potom na 1kWh v energetickém mixu ČR je třeba spálit 0,56 kg uhlí a to ještě bez započítání vlastní spotřeby elektřiny elektrárny, která dělá dalších 5-10% z vyrobené energie.
Super úsporný EV se spotřebou 16kWh/100km vezme na těch 100km ve skutečnosti 20kWh (5% ztráta na distribuci elektřiny a 85% účinnost nabíjení) Potom EV žere na 100km 20x0,56 = 11,3 kg uhlí.
Co asi udělá víc emisí, spálení 11 kg uhlí nebo 5 kg uhlovodíků (7l/100km x0,7kg/l benzínu)
Kromě emisí z 1 tuny uhlí vznikne 400kg odpadu!!!! (technologie pro omezení emisí) Menší část odpadu se zpracuje na sádrokarton (energosádrovec) a zbytek se zakope do země (benzopyreny)
Takže asi tak. EV jsou super ropáci
Jeden velkej blábol, celej Green deal odporuje fyzikálním zákonům.
Provoz EV je v energetickém mixu ČR a většiny zemí špinavější než provoz spalováků a to i bez výroby baterií.
Pokud je v energetickém mixu ČR 45% elektřiny z uhlí a nejmodernější uhelná elektrárna ČEZu dle vlastních údajů spálí 1,25kg uhlí na výrobu 1kWh elektřiny (a to ještě bez provozních ztrát) potom super úsporný EV, který jezdí za 16kWh/100km potřebuje 20kWh který skutečně spotřebuje pro nabití 16kWH (5% ztráty na distribuci + 85% účinnost nabíjení baterie) spálit 0,45x1,25x20 = 11,3kg uhlí/100km dojezdu.
Opravdu si někdo při smyslech myslí, že spálení 11kg uhlí udělá míň emisí než 4,9kguhlovodíků z benzínu u spalováku co žere 7l/100km? (7l/100kmx0,7kg/l = 4,9kg)
To je asi vše, co lze říct k těmto vyslověně lživým propagandistickým článkům
Další zelený ideologický blábol.
Elektromobily jsou ve většině energetických mixů zemí špinavější na provoz než auta se spalovacími motory i bez započítání výroby EV.
V ČR se 45% elektřiny z uhelných elektráren jsou to následující kupecké počty:
Pokud si někdo myslí, že ekologická zátěž ze spálení11,3kg uhlí + stejný ekvivalent tepla z atomové elektrárny jsou menší než emise ze spálení 4,9kg uhlovodíku z benzínu (7l/100x 0,7kg/l) tak to nemůže mít v hlavě v pořádku
Tak azbest je nebezpečný hlavně při vdechnutí jeho vláken, které se zapíchají do plicní tkáně a zjednodušeně naše živé organismy je neumí vyloučit a při pokusech o to se postupně zjizvuje plicní tkáň.
Pokud se při demontáži azbestové krytiny tato polévá vodou a opatrně se mokrá vkládá do pytlů a neháže se sní, tak je to bez rizika (zabrání se emisím prachu). Specializované firmy místo vody použijí zapouzdřovací nástřiky - v podstatě krytinu nalakují, aby se prach neuvolnil. Ale je to jenom z větší části jedné strany. Osobně na stavbách upřednostňuji opatrnou manipulaci a kropení vodní mlhou. Samozřejmě s HEPA filtry a v ochranném obleku.
Celá studie je cinklá a vychází z bulharské veličiny CO2eq, která zcela jistě nezahrnuje všechny emise při spalování uhlí:
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Auto motor super, hmotnost tragická, ani elektronika to nezachrání , v zatáčce po tečně ven.
Ale auto je to krásný