Pan superministr Kupka (doprava, digitalizace) blahosklonně přehlíží naprostou nezbytnost už za 2. sv. války Hitlerem plánovanou a započatou dálnici z Brna na sever. Zaplať pánbu, že bolševici postavili aspoň těch pár kilometrů ze severu Brna po odbočku na Kuřim. Jinak bychom staré výpadovky přes Královo pole a Řečkovice ani jako chodci vůbec nepřešli. Brno v některých případech jakoby nebylo. Chybí minimálně výpad na Svitavy na sever a na Vídeň na jih jakož i na západ na České Budějovice.
Narodil jsem se v ulici která se původně jmenovala od roku 1918 Koliště ( německy Glacis) . Za války se jmenovala pouze Glacis. Po roce 1945 to bylo zase Koliště. Po roce asi od roku 1952 to byly Stalinovy sady (jedna z nejfrekventovanějších v Brně) . Po překonání kultu osobnosti byla přejmenována na sady Osvobození. Po roce 1989 jí bylo vráceno jméno Koliště ( a jmenuje se tak dodnes a snad už natrvalo ). Jednou mě kamarád a bývalý soused psal z Prahy a uvedl moji adresu "Sady politických omylů". To bylo tak kolem roku 1967 nebo 1968. No k mému překvapení to psaní došlo.
Pokud by měl platit výrok úředníků (viz nadpis článku) "Digitální stavební řízení zmačkat, vyhodit a začít úplně znovu", pak by se o prošustrované miliardy korun za jeho konstrukci měla zajímat přinejmenším PČR potažmo justice respektive poslanecká sněmovna a se závěrů šetření vyvodit pro autora přísné důsledky. Miliardy jsou v prachu a zboží za ně ne že žádné ale stavební řízení které sice ale kulhavě fungovalo zcela v troskách. Kdo si myslí, že to Kupka a Jurečka dají dohromady je prachobyčejný snílek.
Na tu tříokou z r.v.1963 moc rád vzpomínám. Můj příbuzný s ní jako šofér jezdil a byla-li příležitost tak si sedl vedle na tu trojmístnou přední lavici já za volant a jelo se. Vím že mi to nebudete věřit, ale najeli jsme takto společně stovky kilometrů, jednou dokonce s vědomím pasažéra, který seděl vzadu (byl to generální ředitel jednoho poniku). Bylo mi tehdy 15 let. Nelžeu ani co by se za nehet vešlo.
S tím jsem si zažil v roce 2020 své: Koupil jsem Octávii kombi IV. ( jako předváděcí, měla najeto 96 km ) . Potřeboval jsem namontovat tažné: Jen schematicky:
Konečně to vyšlo, dodnes to funguje bez výměny chladiče.
Při nákupu auta mě nikdo info o problémech s TZ nedal.
Tenkrát jediná rada: měl jste si koupit Octa IV s tažným z prvovýroby.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Trochu jste autore článku Jindřichu Bížo zaspal dobu. Jiráskova čtvrť ? Odkud jste, kde vlastně žijete a co víte o Brnu ?
1 odpověď