Podepisuji, co je v článku napsáno. Ano nemá cenu nejak zásadně spěchat, pokud nejedu do nemocnice např. Nicméně název článku je zavádějící. Protoze naopak platí, čím rychleji jedu, tim více času uspořím. Co vnímám ale jako horší fenomény jsou tyto čtyři:
1)nedostatečné odstupy
2)zbytecne trolení v levém pruhu
3)neustálé měnění pruhu
4)nepoužívání blinkrů jako zprávu "pozor, rad bych zabocil" ale jako "bacha jedu"
Sam mam s L3 osobní zkušenost a to jen dobrou. Přes 300 000 km a měnil jsem jen brzdy, olej a filtry. Už ji nemám, šel jsem do novějšího auta jiné značky. Bohužel L3 trpěla pověsti L2, pritom se jednalo o výjimečné auto. A varianta s 4control se skvele řídila! Vždy musim trochu zmáčknout slzu, kdyz si vzpomenu. Možná jsem si ji mohl nechat a třeba bych s ní najel i 500k km. Co vím, doteď jezdí.
Jako ruku na srdce. On Pereira ne tak často něco skvělého předvádí. Má calfkick a levej hák. Není moc akční a čeká na hák. Během tohoto zápasu rovněž čekal a zkoušel přesně to samé, co zkouší na ostatní. Nic jiného neukázal. Ale to neznamena, ze by to nebyli borci. Holt každej zápas nemůže bejt nádhernej po všech stránkách.
Je třeba si zachovat zdravý rozum a nebýt líný myslet. Nicméně se můžeme taky dostat do smyčky, ze na jedné straně člověk bude generovat obsáhlý mail na základě pár bodů. Bude si pochvalovat, jak mu to ušetřilo práci. A na druhé straně to bude zase jiný člověk do jiných pár bodů pomocí AI shrnovat, aby to nemusel číst celé. Výsledek- zanesení chyb do komunikace, degenerace lidí, naprosto zbytečné využití výkonu serverů. A tam podle mě spějeme. Jinak nemám ale nic proti využití AI (ať už LLM nebo ML, atd...) jako nástroje, který nám pomáhá v nas probouzet kreativitu, překonávat rutinní záležitosti atp.... je to ale jako s každým jiným nástrojem. Můžeme ho použít dobře a taky blbě. Ten nástroj za to nemůže.
Tak koukám na cíle EU:
Odkaz .
a
(nulové emise co2 od 2035)
Pak koukám na Volvo, které uvádí emise u svých EV, MHEV a PHEV:
konkrétně:
(hint: není to nula 🙂 ale u EX90 EV cca 38 tun CO2 na 200 000km ).
Protože čistě prodej EV ten cíl nesplní. Ani náhrada každého jednoho spalovacího vozidla tento cíl prostě nemůže splnit.
Ale asi je v plánu buď zrušit auta úplně, nebo nějak vyřešit něco, na co momentálně nikdo nemá odpověď.
A jestli někdo namítne, že se přece jedná o emise z výfuku, tak chápu, ale to je maximální pokrytectví, které potvrzuje právě i Volvo samo ve svých oficiálních materiálech.
Opravdu bych rád věděl, jeslti na světě existuje byť jen jediné auto, které má "zero emmissions" nebo klidně 5% ať nežeru 🙂
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Kdyby jen Praha.