To už asi před 7 lety jsem se podivoval, že známý musí platit poplatek za sebe a ještě stejnému úřadu i znovu za chatu (patří pod stejnou obec), která je v lese, popelnice široko daleko žádné nemá a odpad vozí z chaty stejně domů do stejné popelnice, kam vyhazují odpad v běžné dny. Kdyby ten samý odpad produkoval bez chaty bude platit podstatně méně.
Logiku v tom nemá smysl hledat.
Článek je plný logických chyb (proč když zmiňujete průměrný plat učitele, zvlášť vypisujete pak později příplatky, ty jsou přece již v tom průměrném platu započteny) a faktických chyb (ne, ředitelské volno ani prázdniny nejsou automatické volno i pro učitele, stejně jako "dřina dělníka" dnes už většinou není žádná náročná fyzická práce, minimálně ne s VŠ vzděláním). Ale ze všeho nejhorší je to celkové vyznění, že vlastně učitel je flákač, který ve škole se vůbec nevěnuje výuce. Možná, že takoví učitelé jsou, ale tak takoví lidé jsou v každé profesi. Určitě to ale je výrazná menšina.
Mně by zajímalo, kam tedy zmizelo oněch údajně vyjednaných 5 miliard navíc. Přece ty peníze někam jít musely. A učitelům se nepřidaly, to se obešlo těmi 130 procenty průměrné mzdy z roku, kdy ještě nebyla tak velká inflace. Nicméně i těch pár miliard, co jde na jejich nadtarifní složky platů, se teď prostě použije na dofinancování jiných chybějících věcí.
Jsem učitel na gymnáziu. Moje úkoly jsou vždy dobrovolné a slouží k procvičení látky, podobne příklady jsou pak na zkoušení/ v pisemce. V případě jejich úspěšného zvládnutí dávám 1 s nejmenší váhou, jinak neznamkuji.
Pokud někdo úkoly vypracuje, dostane komentář s uvedením správného postupu. Pokud ne, je to ovšem jeho problém, pakliže pak najednou v pisemce zjistí, že nic neumí.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Mám syna v devítce. Při mém dotazu, jestli by ve škole uvítal zavedení nového předmětu osobnostní výchova se na mne vyděšeně podíval se slovy: "Co to proboha je?"