Žádný servis pro zákazníka, hlavně zaplaťte a dál se nestaráme a ještě vám dáme takový překážky k vrácení, že to nakonec vzdáte, absolutně nepochopitelný, což se vám u čínského zboží nestane a za poštovné nezaplatíte ani korunu, vratkový kódy jsou samozřejmostí, vrácení do 3měs., žádné další formality a vyplňování, mnohokrát jsem se setkala, že zboží k vrácení ani nechtějí vrátit, můžete si ho nechat přesto vám obratem pošlou peníze, tady vám možná po schválení pošlou zpátky prachy až za 14 dnů, nebo i když už máte objednané a zaplacené zboží,tak i druhý den, můžete zrušit objednávku a obratem vám vrátí peníze.Pak si kupujte ve skanzenu socialistických obchodů nabubřených hokynářů a překupníků čínského zboží. A co že to nemá super kvalitu? však si kupují spotřební zboží a ne investice!
Můžete zkusit si koupit u nás přikrývku s polštářem od významného obchodu,nebo elektroniku, nebo drogistické zboží, který nechápou,že zaspaly dobu. Že doručení bylo zpožděno o týden, že mají zkreslená fota, kdy velký polštář 90x70 je vyfocen jako malý polštářek, takže klame zákazníky, to bych už pominula. Ale dojde vám balík 100x100x50 v kartonu, vůbec nevědí,že dnes se balí vakuově, chcete to vrátit, ale ejhle zastaralý formulář na vrácení zboží, samozřejmě ne interaktivní, tak si musíte vytisknout, tedy pokud máte tiskárnu, nebo vyplnit v ruce a dát jejich formulář do balíku, které ten obchod už dávno od vás má při objednávce. Chcete vrátit do 14 dnů a hledáte vratkový kód, ten samozřejmě nemají, chcete jejich mobilní číslo,to taky nemají a tím přes balíkovnu to tedy taky nejde odeslat. Chcete vrátit přes poštu s odvozem protože stařenka ani tu velkou krabici neuzvedne a prásk poštovný 360,- + 100,- za dodání přikrývek, tak jsem nakrmila poštu už 460,-Kč. Žádný servis pro zákazníka, hlavně zaplaťte a dál se nestaráme a ještě vám dáme takový překážky k vrácení, že to nakonec vzdáte, což se vám u čínského zboží nestane a za poštovné nezaplatíte ani korunu, vratkový kódy jsou samozřejmostí, vrácení do 3měs., žádné další formality a vyplňování, zboží k vrácení ani nechtějí vrátit, můžete si ho nechat přesto vám obratem pošlou peníze, tady vám možná po schválení pošlou zpátky prachy až za 14 dnů. Pak si kupujte ve skanzenu socialistických obchodů nabubřených hokynářů a překupníků čínského zboží. A co že to nemá super kvalitu? však si kupují spotřební zboží a ne investice!
Můžete zkusit si koupit přikrývku s polštářem
od jednoho významného obchodu, nebo třeba elektroniku, drogistické zboží taky od významného prodejce, kteří nechápou,že zaspali dobu. Že doručení bylo zpožděno o týden, že mají zkreslené fota, kdy velký polštář 90x70 je vyfocen jako malý polštářek, že sami nedodržují lhůty, takže klamou zákazníky, to bych už pominula, ale běda jak nevrátíte zboží do 14 dnů. Dojde vám balík 100x100x50 v kartonu, vůbec nevědí,že dnes se balí vakuově, chcete do 14dnů vrátit, ale ejhle zastaralý formulář na vrácení zboží, samozřejmě ne interaktivní, tak si musíte vytisknout, tedy pokud máte tiskárnu a v ní použitelnou barvu, vyplnit v ruce a dát do balíku ty nesmysly, které ten obchod už dávno od vás má při objednávce. Hledáte vratkový kód, ten samozřejmě nemají, chcete jejich mobilní číslo,to taky nemají a tím přes balíkovnu to tedy nejde odeslat, taky děs. Chcete vrátit přes poštu s odvozem protože stařenka ani tu velkou krabici neuzvedne a prásk poštovný 360,- + 100,- za dodání přikrývek, tak jsem nakrmila poštu už 460,-Kč. Žádný servis pro zákazníka, hlavně zaplaťte a dál se nestaráme a ještě vám dáme takový překážky k vrácení, že to nakonec vzdáte, absolutně nepochopitelný, což se vám u čínského zboží nestane a za poštovné nezaplatíte ani korunu, vratkový kódy jsou samozřejmostí, vrácení do 3měsíců a žádné další papírování tam taky není. Mnohokrát se stane, že nechtějí ani zboží vrátit, ale peníze vám obratem přistanou na účtu. A že to zboží nic nevydrží?, však je to spotřební zboží, nekupuji investice..Pak si v Česku kupujte.
Může si koupit přikrývku s polštářem
od jednoho významného obchodu, který nechápe,že zaspal dobu. Že doručení bylo zpožděno o týden, že mají zkreslené fota, kdy velký polštář 90x70 je vyfocen jako malý polštářek, takže klame zákazníky, to bych už pominula. Ale dojde vám balík 100x100x50 v kartonu, vůbec nevědí,že dnes se to balí vakuově, chcete naštvaně to vrátit, ale ejhle zastaralý formulář na vrácení zboží, samozřejmě ne interaktivní, tak si musíte vytisknout, tedy pokud máte tiskárnu, vyplnit v ruce a dát do balíku nesmysly, které ten obchod už dávno od vás má při objednávce. Chcete vrátit, a hledáte vratkový kód, ten samozřejmě nemají, chcete jejich mobilní číslo,to taky nemají a tím přes balíkovnu to tedy nejde odeslat. Chcete vrátit přes poštu s odvozem protože stařenka ani tu velkou krabici neuzvedne a prásk poštovný 360,- + 100,- za dodání přikrývek, tak jsem nakrmila poštu už 460,-Kč. Žádný servis pro zákazníka, hlavně zaplaťte a dál se nestaráme a ještě vám dáme takový překážky k vrácení, že to nakonec vzdáte, absolutně nepochopitelný, což se vám u čínského zboží nestane a za poštovné nezaplatíte ani korunu, vratkový kódy jsou samozřejmostí.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
táák a je to, tu válku nikdo nikdy neskončí, furt si budou poměřovat ega a lidi budou dál kvůli nim umírat... OMG