To je jako porovnávat malé benzínové auto s obsahem 0.9 s elektrickým 3.5t SUV s 600 koňmi. Stejně ten malý benzíňáček vyjde na provoz levněji. Porovnáváte jen náklady na topení. Kolik zaplatíte ročně za provoz el. bojleru? Náklady na provoz včetně jeho pořízení si připočtené k nákladům za topení dřevem. A hlavně si nezapomeňte připočítat svůj čas a další podružné náklady na zpracování dřeva než ho hodíte do kamen. TČ čerpadlo má většinou v pořizovací ceně i bojler(y), které souběžně ohřívá. Hlavně s TČ nemáte kolem baráku hranice se dřevem, v kolně cirkulárku, mot. pilu, štípačka a pod.. Zdarec
Pro městskou policii, případně pro taxikáře u nádraží či letiště to smysl může dávat. Pro běžného občana v paneláku, bytovce a podobně to je nesmysl. Jakmile nabíjíte mimo základnu zaměstnavatele (městská policie), vlastní garáž a podobně. Cena energie u komerčních nabíječek je srovnatelná s cenou benzínu.
Nejdříve by si měl pisatel rozhlédnout po okolních (vyspělých?) státech. V Rakousku za celou noc nepotkáte ani srnku. Tudíž ani vlka 🙂 protože by tam neměl co žrát. Tam hlavní slovo k hospodaření se zvěří má majitel pozemku. Pokud se nám podaří dostat se na úroveň Rakouska. Tak si tu už nebudeme mít o čem psát. A čeští lovci (ne myslivci) budou jezdit střílet zvěř někam na východ - Rumunsko, Bulharsko, Kazachstán.
Koukám, že ta legislativa se dá pěkně ohýbat. Na STK jsem musel z motorky sundat plechový držák SPZ a nahradit jej plastovým. Hranaté závažíčka na řidítkách jsem musel odmontovat kvůli ostřejší hraně. Co kdybych tím plechovým držákem SPZ zranil chodce 😮 ) A tento třítunový bazmek, ostrý ze všech stran, by nikomu neublížil ? H.
Vlastnit v rodině jedno auto je dnes zkrátka nezbytnost. A když už zaplatím auto, pojištění a servis, tak přeci nebudu utrácet za předražený vlak či autobus. Jinak spoleh na ČD je jako na 50 let starého veterána. Hodina sem, hodina tam. I čas jsou peníze. Jinak vzhledem k tomu co nás všechny dráhy stojí, i když s nimi nejezdíme, je tristní (mluvím o dotacích že státního rozpočtu). Kdyby se dotace z drah přidali k dotacím autobusů, mohli by jezdit úplně zdarma. O ekologii nemluvím. Mimo hlavní tahy jezdí vlaky skoro prázdné. Vidím to denně na přejezdech. H.
Kdo chce páchat trestnou činnost se střelnou zbraní, vždy si ji nějak obstará. Pokud mu to nebude umožněno legálně, obstará si ji nelegální cestou. A pokud nebudou mít ostatní možnost se bránit, bude to v podstatě hon na králíky. Představili jste si kdyby se ten útok odehrál v nějakém malém okresním městě? Kolik obětí by mohlo být? Když by lidi čekali dlouhé hodiny na zásahovku z Prahy či Brna? Když mají policejní pochůzkáři pouze krátké zbraně? Na vesnici by mohl zakročit místní myslivec s kulovnicí, případně brokovnicí.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Nejlépe jít střední cestou. Ideální je ty peníze Ukrajině spravovat a účelově vynakládat na obranu, aby zůstala svobodná a celistvá. A nerozkradou se někde mezi ukrajinskými šíbry. Když Ukrajina padne tak co ? Krádež to není, je to náhrada za škody způsobené svrchovanému státu. Respektive náhrada za ukradené ledničky a mikrovlnky 😮)
1 odpověď