Jednoho vládního informátora si vybavuji, jmenoval se Pepek Vyskoč. Úplně vidím Nuteláka, jak mu klade na srdce: .. tady máš šesták a kdybys Otíku, někde zaslechl, že pan rozvědčík je dobytek nebo že to nevyhrajeme, hned přijď za mnou a řekneš mi, kdo to byl...! Rozumíš..?!? Mééé...hop!!
Myslím že jsou si oba hoši dost podobní a hlavně chytrý jsou oba stejně 😀
Toho Putina té naší pětidemolici muselo seslat samo nebe. Každého kdo nesouhlasí s tou souvislou řadou amatérských rozhodnutí a činů onálepkuje vládní politruk Foltýn jako svini, ruského švába, kolaboranta, zrádce a dezoláta. A je vyřešeno. Škoda že není originální a musel se přiučit u komunistů, kteří zase měli zkrachovalce, samozvance, americké imperialisty a západoněmecké revanšisty. Kdyby to nebylo k pláči tak je to k smíchu
Proč je nutné přesvědčovat, nařizovat a dokonce dotovat tak skvělou, úžasnou technologii, jakou je elektromobilita? Říká se, že dobré zboží se chválí samo, pokud je to tak senzační, dejte lidem prostor ať na to přijdou sami. Ať poznají, že ve skutečnosti nabíjením u rychlonabíjecek ušetří oproti spalováku, že dobití je otázkou pár minut, nemusí mít obavu z dojezdu ani když dojde k nějaké nenadálé situaci, například havárii v zimě na dálnici a oni budou muset několik hodin topit,aby jim to dítě neodstonalo nebo prostě jen dojedou s téměř vybitou baterií k nefunkční nabíječce, že neexistuje žádný propastný rozdíl ve ztrátě hodnoty oproti spalováku...To jsou totiž všechno dezinformace a nepřátelská propaganda imperialistů a revanšistů.... totiž dezolátů, ruskejch švábů a Putinových agentů a zrnko pravdy na tom není
Tyhle radary nejsou nic jiného než daň z volantu pro přespolní. Obec si tím vylepšuje svůj rozpočet, tohle v životě nikdy nikde nemělo jiný účel než výběr peněz do kasičky, případně aby se na tom napakovali kamarádíčkové, kteří dodávají technologie a správu zařízení. Pak se ještě vytvoří teplé místečko na ouřadě na rozesílání pokutiček a všichni zainteresovaní jsou spokojení. Ale kdyby to mělo zachránit jen jediný život, že... 😄. Každopádně už ta avizovaná škoda 1,7 mega něco o celém tom systému vypovídá....
To je zase pěkná masáž mozku. Elektrické auto pro člověka, který jezdí 20 km do práce a pak zpátky, nabije si zdarma v práci, proč ne. Služební auto,na kterém nepocítí drastický úbytek hodnoty, násobný oproti spalováku, protože to zaplatí firma, tak s tím nemám problém. Zkuste ale takové auto nabídnout někomu,kdo opravdu jezdí v řádu stovek kilometrů denně, případně vozí něco těžkého.Ten vám el. auto otluče o hlavu. Protože místo aby sedl,jel a neřešil nic, tak bude řešit kam dojede, kde nabije, co bude dělat když nabíječka nepůjde nebo bude obsazená, občas prostě nedojede protože to neodhadne, nebo si v zimě nepředloženě zatopí. Víceméně se stane otrokem auta. Díky, ani zdarma nechci..
Socialismus pamatuji. Bydlel jsem v paneláku, kde byla společná prádelna a pračka. Dobře fungovala možná rok, pak byla věčně věků rozbitá. Opravila se a za týden, čtrnáct dní znovu. Ten svinčík jakej tam byl... Pračku jsme si museli koupit vlastní za nekřesťanské peníze, protože takhle to prostě nešlo. Holt společný majetek, který je všech a ničí. A když je to ničí, tak se to ničí. Neumím si představit půjčit někomu auto... už slyším ty řeči... ta převodovka už hučela, když jste mi to půjčoval, a ten blatník už taky byl škrábnutej. Půjčujeme si věci - v rámci úzké rodiny, proč mít dvě vrtačky, sady nářadí apod, když to stejně skoro pořád leží v garáži. Ale když si to někdo půjčí, tak to také vrátí zpátky a pokud někdo něco náhodou poškodí, jde a koupí nový kus nebo opraví. Ale cizím lidem.... Proto mimo jiné ten socialismus dojel, protože nikomu nic nepatřilo, nikdo za nic neměl zodpovědnost a všechno bylo všech. Jen blbec opakuje stejnou chybu dvakrát, já už to zkoušet nechci, děkuji, stačilo mi to ..
Když je to tak senzační vynález, proč se to musí horem dolem dotovat na všech myslitelných úrovních? Pokud je to všechno tak skvělé, určitě se to prodává samo a není třeba tomu ani dělat reklamu, nebo to nedejbůh dotovat. Jen bych zmínil náklady na pneumatiky, které jsou násobně dražší než na spalovák a vydrží cca 10 kkm, takže zlomek toho co na lehčí spalovák. Servis stejně drahý ne-li dražší. Pojištění na elektromobil opět násobně dražší oproti stejně drahému spalováku. A náklad ze všeho největší a nejbolestivější - ohromná ztráta hodnoty oproti stejně drahému a ojetému spalováku. Zatímco většina spalovacích vozidel má dejme tomu po 150 kkm ještě zajímavou perspektivu, zkuste si koupit stejně ojetý elektromobil. Za několik málo desítek tisíc kilometrů budete vy a vaše peněženka plakat..
Já tomu nerozumím... Proč to nedají jednoduše za paywall, místo de facto další daně z internetu? Zaplatíš, koukáš, nezaplatíš, nekoukáš. Jasné, férové. Ale ono to bude tím, že vepříci u plných korýtek ČT a ČRo dobře vědí, kolik lidí by se jim na to "vyvážené a objektivní" zpravodajství vy...prdlo a koncesionářů by měli ještě méně než mají teď.
Zajímalo by mě, proč tato úžasná a perspektivní technologie budoucnosti musí být na všech myslitelných úrovních dotována a to i z kapes lidí žijících pod úrovní chudoby, důchodců i matek samoživitelek. Přičemž jakmile se na jediné z těchto úrovní přestane v Německu dotovat, rázem padají prodeje o desítky procent. Asi jsou všichni ti lidé, ( v Německu 76%) kteří elektromobily odmítají, úplně zabednění a neumí si spočítat, jak strašně moc je elektromobil výhodný a život s ním snadný a pohodlný 😄
Nákup elektro auta nedává ekonomicky smysl. Největší náklad při koupi a provozu není palivo či servis, nýbrž ztráta hodnoty za dobu vlastnictví. Deset let starý spalovák může být s průměrným nájezdem okolo 150 kkm ještě perspektivní ojetinou, zato elektrovůz se takového stáří pravděpodobně nedožije, případně bude na samé hranici smrti baterie. Následně je prakticky bezcenný. Kolik procent lidí vlastní dům a garáž, aby mohli nabíjet levně? Nehledě na značný praktický problém při používání elektroauta, kdy každou delší cestu je třeba pečlivě plánovat, modlit se aby všechny plánované nabíječky byly funkční, případně nebyly obsazené. A jako třešeň na dortu mít extra aplikaci od každého provozovatele nabíječek. To je teda pokrok, místo aby sloužilo auto mně jak bylo u spalovaků zcela normální, budu já sloužit elektroautu. Děkuji, nechci, elektriku si račte strčit ... za klobouk..
Tak nevím,komu nebo čemu má tento článek sloužit. Zřejmě to má být dělostřelecká příprava k pozvolnému zrušení hotovosti za potlesku většiny. Odmítněme hotovost, jen bezhotovost je to pravé ořechové pro všechny. Například při covidových protestech řidičů nákladních aut v Kanadě Justin Trudeau rozhodl, že zmrazí protestujícím bankovní účty. Nigelu Farageovi banka zmrazila účet za názory, které se neslučují s jejími hodnotami. Dají se pak dělat i taková kouzla jako záporné úročení vkladů, pokud nebude hotovostní alternativa a podobné skvělé věci. Nehledě na to, že si takto necháme poměrně detailně libovolnými úřady kontrolovat náš pohyb a veškerou útratu. Nemít alternativu je vždy cesta do pekla, vzpoměňme na loňskou zimu a ruský plyn, jak špatně se hledala náhrada. Osobně platím 90 % útraty hotově a nijak mě to neobtěžuje - chce to ale nebýt líný a umět počítat. Jinak jak už zde bylo několikrát zmíněno: hotovost = svoboda. Nerad bych o ni přišel. PS: pokud nebude alternativa, budou banky stále chtít po obchodnících "pouze" 0,5-2 % z účtované částky??
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tady asi někdo neumí počítat, případně se spoléhá na to, že si lidi nic nepamatují a nechají si věšet bulíky na nos. Vážená paní autorko článku, v roce 1989 stálo máslo 10 Kčs. Vy tvrdíte že za průměrnou mzdu si jich člověk koupit necelých 80 kusů ? To znamená, že průměrná mzda byla podle Vás třeba 780 Kčs??? Ale jděte. Můj děda bral v té době důchod okolo 1000 Kčs a moji rodiče měli mzdu mezi 3000 - 3500 Kčs a to rozhodně nebyli ředitelé podniků nebo horníci. Nenechte se vysmát...