Jižní vlastnosti dobré, mnoho věcí ovšem zatím nedotažené např.ten osudný joystick na řazení málo místa na nohy vpředu vzadu nevím tam jsem nevěděl, nechápu proč dotykový displej, když jsou tam naopak vodotěsné jeřábové tlačítka,
Odvrácení pozornosti řidiče na vedlejší panel absence pod volantem, prehistorické vzhled karoserie (ARO), atd.
Také jsem se svezl a vyslechl prezentaci. Vše vypadalo celkem skvěle. Ale při sezení vpředu celkem málo místa i pohodlí, při dlouhých expedičních jízdách si to nedovedu představit. S LandCrusierem se to nedá srovnat. Také ten prehistorický vzhled přední masky mne zprvu velmi udivil. Připomíná mi to bývalé ARO.
Omluvou je, že to je teprve prvotina, až bude mít za sebou 80 let jako Jeep Wrangler Rubicon, bude to jistě ještě vychytanější.
Jinak to jede dobře ale max. pouze 140 km/hod.po silnici.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Konec imitátora, ale mnoho lidí mu naletělo a myslí si,že zkončil ten pravý, který si i nadále užívá dobře placeného koryta na hradě