Dobře popsaná falešná zelená ideologie. Pokud Zelení fanatici nezlikvidují spalovací motory zákazy a různými nesmyslnými vyhláškami, jako stk každý rok, tak nikdy nebude víc el. aut než spalovacích. Možná by to chtělo nad Evropou postavit kopuli a jako do teď vyvážet odpady a těžit v jiných zemích, kde si o nějaké ekologii mohou nechat zdát.
Většinu produktivním času jsem strávil za volantem autobusu nebo kamionu. S kamionem jedete max 92 km/hod., když máte nové pneu. A přesto jsem auta, která mě předjížděla, potkával několikrát. Hodně řidičů, tzv. dobrých, nevydrží jet dlouhou vzdálenost vysokou rychlostí. Když máte rychlé auto je pochopitelně, že chcete zkusit co vaše auto dokáže, ale...! Jestli chci v pohodě dorazit do cíle vzdáleného stovky km., dám tempomat na 120, v případě dálnice , natáhnu si nohy , sleduju provoz a těším se z toho jak auto pěkně funguje. Jsem starší řídíč, je mně 71 let, ale mám dva krasavce, 5.7 hemi a 4.0 sohc a jízdu si opravdu užívám. Jezděte hlavou.
Zelené,fašistické hnutí vidí, že jejich Zelené bludy lidé odmítají neboť škodí přírodě a všemu živému v ní žijící. Udělají to tedy diktátorsky. Seberou nám náš majetek, znepříjemní nám život. Jak je možné, že nějaká komise, kterou nevolí voliči ale další zkorumpovaní politici rozkazuje Evropským zemím co mají a nemají dělat. Hnus.
Asi žádný obyvatel Evropy si neumí představit tu šílenou propagandu jakou používali a používají vládci v Russku od říjnové, tedy listopadové revoluce až dodnes. Neustále opakování lži o jakési Vlastenecké válce, o tom jak spasili svět. Přitom pravdu je tak jednoduché zjistit. Russové se spolčili s Hitlerem a ten, protože byl úplně stejný zmetek jako Stalin je podrazil. Takže Russáci si jen vyžrali kaši, kterou si sami navařili. A bez pomoci západních mocností by byla ruština jen jakési nářečí.
Jdete na ruku Evropským prodejcům. Jestliže dovezené auto projde technickou kontrolou je v pořádku. Jestliže je 93 % aut po totální havarii tak jak je možné, že projde STK? Hodně dovezených aut bývá po nehodě a má stočné km, a to hlavně z Německa a Itálie. Tento článek je zavádějící a jde na ruku Českym prodejcům aut, kteří neustále brečí.
Byla taková doba, tlouštíkům jsme se skutečně smáli, neustále jsme se prali a byli jsme doma biti za každou hloupost. Ale možná kdybychom se tlouštíkům smáli pořád, nebyla by většina dětí tlustá a neohrabaná jak je tomu dnes. Foglar učil dětí jak si poradit s problémy a jak se chovat v přírodě. A také jak se prosadit, vyniknout a nefňukat když prohraju. Tyto vlastnosti dnešním dětem chybí. Jsou změkčilé a líné. Tento článek je typický příklad jak nesprávné vychovat dítě. Násilí na dětech neschvaluji, ale kluci si vždycky dokazovali svoji sílu a tím se stávali silnější a odolnější. A že nejsou zmiňována děvčata? Asi proto, protože si v té době děvčata hrála jinak. Myslím, že Foglarovy příběhy by měli naopak vycházet ve větším nákladů.
Většinu produktivním věku jsem strávil jako řidič autobusu a kamionu, podle mého názoru je 130 km/h dostačující rychlost. Mám sjetou Evropu od Švédska po Sicílii a od Francie po Rumunska a musím říct, i když se mnou čeští řídící nebudou souhlasit, že zvýšit povolenou rychlost v Čechách je velké riziko. Čeští řídiči jezdí agresivně a bezohledně. Nerespektují dopravní předpisy. Zvláště pak nezkušení v silných autech. Doufám, že se dopravní experti nenechají ovlivnit populistickými výkřiky Motoristů. Panu Turkovi fandím, ale to co předvedl byla klukovina.
Pokud jel pan Turek touto rychlostí v Čechách je to špatně, ale prosím katastrofické vizionáře aby přestali tlachat hlouposti. Pan Turek je velmi zkušený řídíč a žádné posádky aut by nepozabíjel. To jen neználci , závistivci a poplatná obec rádoby novinářů neví, že pan Turek by jel touto rychlostí pouze, když je to bezpečné. On totiž umí jezdit. Narozdil od většiny dnešních řidičů výchovaných v autech, která jsou plná asistentů.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pěkné, Kreml se diví. No, komu není shůry dáno v apatice nekoupí.