Pro mě Lance Armstrong byl je a bude naprostá ikona cyklistiky měl jen tu smůlu že se stal obětním beránkem pokryteckého tažení proti dopingu.Hluboce smekám před špičkovými cyklisty kteří jsou schopni absolvovat 3týdenní etapové závody ale jsem přesvědčen že tak neskutečná dřina se bez podpůrných prostředků odjet nedá.Lidský organismus sebelépe trénovaný není uzpůsobený na takovou zátěž a hlavně není schopen v několika hodinách zregenerovat na podání stejně intenzívního výkonu další den.Aź se v brzké budoucnosti přesunou dopingové metody od chemie ke genetickému inženýrství budou se teprve dít věci- čím více peněz se do kteréhokoliv sportovního odvětví nasype tím budou tyto způsoby zvýšení výkonnosti propracovanější a sofistikovanější.Velkohubá prohlášení a mediálně halasně proklamovaná tažení za ryzí čistotu sportu jsou stejně přínosná jako Green Deal pro zlepšení celosvětového klimatu.Tleskám celému profi pelotonu a vůbec neřeším zda dopují nebo ne-ty brutální kopce za závodníky ani EPO ani anabolika nevyšlapou.
Velice děkuji za další brilantní článek s přidanou hodnotou skvělé zprávy z ÚV EU v Bruselu.Pokus je Uršula z Leyenů stejně kvalitní gynekolog jako politik a ekonom,pevně doufám, že po nezvolení na dalších 5 let předsednictví ji nenapadne znovu vzít do ruky po mnoha letech gynekologické zrcadlo a chtít se věnovat původní profesi …v tom případě Bůh ochraňuj její klientky !!!! MS
Opět tleskám zasvěcenému článku se spoustou objektivních dat ukazujícich nereálnost plánů současné vládnoucí evropské garnitury zvláště v kontextu celosvětového vývoje,kdy snížení emisí skleníkových plynů v Evropě za astronomických nákladů je následováno podstatným permanentním zvyšováním produkce CO2 ve většině ostatního světa.Přeji si,aby takovéto argumenty jasně zaznívaly v diskuzích kompetentních odborníků a (doufejme) i politiků při určování dalšího směru vývoje evropské společnosti a nebyly smeteny ze stolu.Snad pod tíhou reálného stavu začne konečně dostávat slovo i zdravý rozum.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Děkuji panu doktorovi za další poutavý a depresívní článek,který popisuje neradostnou realitu a nastiňuje ještě neradostnější budoucnost.Stále se mluví o snižování emisí CO2 u osobních automobilů,mě však zajímá otázka,jaké procento emisí CO2 produkuje doprava nákladní,o které se zarytě mlčí a pouze semtam probleskne zpáva o plně elektrických kamionech,které přemisťují náklady například v rámci námořních přístavů na vzdálenost několika desítek kilometrů.V těchto tahačích bude těžko možné velkoobjemové diesely s nájezdem mnoha set tisíc kilometrů nahradit bateriemi obdobnými těm v osobních autech.Mohl by mi někdo prosím sdělit kde takovou informaci lze získat? Po vyhlazení kamionové dopravy bude nutné uzavřít patrně s Nepálem a Pákistánem v rámci EU exkluzivní smlouvu na dodávky milionů yaků,zásoby oslů budeme mít v Evropě myslím dostatečné. Děkuji MS