Mám ji doposud, jedna z prvních dovozů přes Mototechnu,46000 Kčs všechny doklady o koupi na poukaz 17.1.1964,průvodní list přímo z Dagenhamu a moje první cesta z porodnice domů v r. 1964 s Cortinou.To že každý skalní Cortinář🫶má dnes více kusů je samozřejmé.
Během mých 11 let dojíždění za prací do Německa bylo vždy ve špičce u Mnichova 90% aut "1 válce". Tzn. že se v něm "válel" pouze řidič a každýmu to bylo šumafuk.🤗
V 70-80 nám prošli 3 půllitry rukama a postupně jsme se jich zbavili poruchovost jako hrom, mazání, dobíjení,jízdní vlastnosti hrůza😱, dokonce jedna byla se side -Duplex pozůstatek po VB.
Mám 13 let Ford C max 2005, 2.0TDci 100Kw,330 000 Km ,kapku oleje nevezme,ve 180t dělané vsřtiky (Siemens😠) a první výměna spojky ve 320tis! Vše dostává včas a kvalitní . Motor vrni jako kočka,nedám na něj dopustit 👌
Mám 12 let Ford C max 2.0 TDCi 330000 olej 5w30 Ford,nebo oleje z Německa.Výplachy při výměně po 15 nebo 20000 km a nikdy jsem nedolíval ani dcl. a motor vrni jako kočka.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Mám ji doposud, jedna z prvních dovozů přes Mototechnu,46000 Kčs všechny doklady o koupi na poukaz 17.1.1964,průvodní list přímo z Dagenhamu a moje první cesta z porodnice domů v r. 1964 s Cortinou.To že každý skalní Cortinář🫶má dnes více kusů je samozřejmé.