undefined
Vyhledat
Osobní menu
Seznam.cz
Hlavní stránka

Milan Majerčík

0
Sledujícich
0
Sleduje
Příspěvky27Příspěvky a odpovědi547Líbí se32
  • Milan Majerčík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Milan Majerčík
    Milan Majerčík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 2 měsíci

    Dle Přílohy č. 5 k vyhlášce č. 294/2015 Sb. - Odkaz 1   IZ1a - Dálnice i IZ2a-Silnice pro motorová vozidla patří mezi Informativní značky zónové, a za mě platnost těchto je ukončena dle Zákona 361/2000Sb - Odkaz 2   vždy značkou „konec (příslušné) zóny“, a já tam vidím z přiloženého videu umístění jen značek „začátek nové zóny“ -resp. “IZ2a-Silnice pro motorová vozidla“, ale nikde není stanoveno, že tato ruší/ukončuje platnost předcházejících “IZ1a – Dálnice“ = takže vlastně když tam nejedeme kolem „IZ1b Konec dálnice - Značka označuje konec pozemní komunikace, kde platí zvláštní pravidla pro provoz na dálnici.“, tak pravidla “IZ1a – Dálnice“ platí dál! 🙂 🙂 🙂

    ZAKONYPROLIDI.CZ
    294/2015 Sb. Vyhláška, kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích
    ZAKONYPROLIDI.CZ
    361/2000 Sb. Zákon o silničním provozu
    NOVINKY.CZ
    https://www.novinky.cz/clanek/40512885

    1 odpověď

  • Milan Majerčík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Milan Majerčík
    Milan Majerčík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 2 měsíci

    ""...... Jeho tatínek Martin Gregor upozorňuje, že je pravidelná domácí fototerapie náročná na spotřebu elektrické energie. Přál by si proto, aby úřady uznaly jeho syna jako osobu se zdravotním postižením ZTP. Rodina by tak například mohla dosáhnout na výhodnější tarif právě pro spotřebu elektřiny. „Lékaři nám ale sdělili, že není na co takovou žádost napsat, protože Hynek nemá postižen pohybový aparát a není tedy tělesně postižen,“ uvádí Gregor. ........""

    • co je toto za nesmysl, to mi chtějí říct, že vážné onemocnění kůže jako je např. nemoc motýlých křídel nespadá mezi dzravotní postižení ZTP -zejména platí-li:

    ""Nárok na průkaz osoby se zdravotním postižením má OSOBA STARŠÍ JEDNOHO ROKU S TĚLESNÝM, SMYSLOVÝM NEBO DUŠEVNÍM POSTIŽENÍM charakteru dlouhodobě nepříznivého zdravotního stavu, KTERÉ PODSTATNĚ OMEZUJE JEJÍ SCHOPNOST POHYBLIVOSTI NEBO ORIENTACE včetně osob s poruchou autistického spektra. Za dlouhodobě nepříznivý zdravotní stav se pro účely tohoto zákona považuje nepříznivý zdravotní stav, který podle poznatků lékařské vědy trvá nebo má trvat déle než jeden rok. ......""¨

    viz - Odkaz 1   ?


    = Pro průkaz ZTP není potřeba mít postižen jedině pohybový aparát, ale i "jen" omezení samotného pohybu či orientace osoby!

    Je otázka jestli o něj ofiicálně žádali přes ÚP a prošli oficiálním posouzením zdravotního stavu dotyčného dítěte posudkovým lékařem okresní správy sociálního zabezpečení (OSSZ), proti jehož rozhodnutí se dá odvolat do 15ti dnů k Ministerstvu práce a sociálních věcí.

    MIGRENA-KOMPAS.CZ
    Průkaz osoby se zdravotním postižením
    NOVINKY.CZ
    https://www.novinky.cz/clanek/40509787
  • Milan Majerčík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Milan Majerčík
    Milan Majerčík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 4 měsíci

    ČR potřebuje celý "český D okruh":


    1.) JV ČÁST Odkaz  : D5 U PLZNĚ - ROŽMITÁL POD TŘEMŠÍNEM - D4 U PŘÍBRAM (část D4 rozšířena na 3+3 pruhy+převedení úseku I/20 na D4 = kapacitní rychlé spojení Plzně a Českých Budějovic) - MILEVSKO - D3 U TÁBOR (D3 jižně zajistí kapacitní rychlé spojení jižních Čech a Rakouska s následující kapacitní a rychlou trasout na východ Čech a z ní návazně po dalších dálnicích na Moravu i do Polska) - PELHŘIMOV - D1 U HUMPOLEC - HAVL.BROD - ŽDÍREC NAD DOUBRAVOU (PŘIPOJENÍ 2.VĚTVE KOLEM ŽĎÁRU NAD SÁZAVOU OD/KE 148.KM D1) - CHRUDIM (JV dál. obchvat Pardubic) - D35 U DAŠICE (K/OD D11 TVOŘÍCÍ SV DÁL. OBCHVAT PARDUBIC NAVAZUJÍCÍ NA D11 TVOŘÍCÍ ZÁP.DÁL.OBCHVAT HRADCE KRÁLOVÉ)


    2.) SV ČÁST Odkaz   : D11 ZÁPADNĚ OD HRADCE KRÁLOVÉ - HOŘICE - JIŽNĚ OD JÍČÍNA - (minout okolí Trosek a vytvořit co nejkratší dálniční alternatvu mimo Prahu a jej okolí spojení D35 a D8 do/z Německa u Ústí nad Labem i současně kapacitní spojení výrobních závodů automobilky Škoda v Kvasinách a) MLADÁ BOLESLAV D10 ( po ní od/na východ dobré návazné pojení Liberce a jeho okolí ) - JIŽNĚ OD ČESKÉ LÍPY (PŘIPOJENÍ VĚTVE VEDENÉ MEZI NOVÝM BOREM A JABLONÝM V PODJEŠTĚDÍ OD/KE CHRASTAVĚ LEŽÍCÍ NA SPOJNICI LIBERCE A NĚMECKÉ ŽITAVY) - VÝCH. OD BÝLINY A MOSTU (záp. od Bečova se zámkem s cenným relikviářem sv. Maura) - D7 VÝCH. OD CHOMUTOVA - ZÁP. OD ŽATEC - VÝCH. OD PODBOŘAN – D6 (od/k severu i jihu Čech navazující kapacitní spojení s Karlovými Vary a pro sever Čech i Chebem) – ZÁP. OD KRALOVIC -VÝCH. OD PLAS (V STOPĚ I/27) – D5 U PLZNĚ

    SEZNAMZPRAVY.CZ
    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/267667
  • Milan Majerčík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Milan Majerčík
    Milan Majerčík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 9 měsíci

    Z jedné televizní reportáže jsem přesvědčen, že t prvotně havarovaná dodávka byla policejní a dle zabraného postavení vozidelo to připadalo, že musela jet protismerem - za mně předjížděl a při jeho úkon dní se čelně srazila s osobním autem na tu komunikaci najíždějí in levým odbočováním.


    Sice při jízdě po hlavní komunikaci se může obecně předjíždět i v křižovatce, pokud to nezakazuje místní úprava, a žel obecně na toto právo často zapomínají řídící vyjíždějící z vedlejších ulic, ale v případě políček iho vozidla je za mně podstatně jestli při tom předjíždění tzv. koukali či nikoliv a případně jestli řidič sraženého osobního auta nebyl neslyšící.

    NOVINKY.CZ
    Hasiči bourali cestou k vážné nehodě na Tachovsku. Všichni utrpěli zranění
    Nedaleko Nové Hospody na Tachovsku se ve čtvrtek odpoledne střetla dodávka s osobním autem. Cestou na místo pak havarovali i dobrovolní hasiči. Podle dosavadních informací utrpělo pět z nich lehká až středně těžká zranění.

    2 odpovědi

  • Milan Majerčík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Milan Majerčík
    Milan Majerčík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 10 měsíci

    Opravdu parkovne 20kc/h není dotované - kolik stojí prostor 2x5m jeho zadlazdeni a udrzba?

    MEDIUM.SEZNAM.CZ
    Dotovaná veřejná doprava je pro zbohatlíky. Chudý lid jezdí výhodněji autem
    Veřejná doprava, ačkoliv je dotovaná, je pořád drahá. Cesta vlastním autem vychází podstatně levněji.

    1 odpověď

  • Milan Majerčík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Milan Majerčík
    Milan Majerčík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 rokem

    Myslím, že na Vondráčkovou 100% sedí mnou nedávno čtené ""Poddajné a snivé Ryby bohužel tíhnou k tomu, že si hledají protějšky naprosto opačné své povaze: hrubiány, násilníky, agresivní typy, co se neustále prosazují a sobecky upřednostňují svoje potřeby nad potřebami všech okolo. Ti je pak týrají a využívají a Ryby v takovém vztahu trpí, až dočista zmizí. Zapomeňte na všechny panovačné vůdce, egoisty a silné macho hulváty. Jejich autorita vás přitahuje, ale potřebujete někoho, kdo se také postará o vás, kdo nebude zneužívat vaší vrozené laskavosti a mírumilovnosti. Nehledejte hulváta, ale hodného kluka."" - viz její opakovaná veřejná prohlášení vyznívající, že by špatně nesla, kdyby její vlastní synové dělali stejná - dle ní bolestivá povolání jako jejich otec či dokonce její současný partner = u partnarů ji schopnost a ochota se často být přitahuje, ale o své syny by se při takové činnosti bála!

    SVETZENY.CZ
    Osudová láska Vondráčkové s Plekancem: Zpěvačka měla hrát tak trochu divadýlko a pasovat se do role oběti rozvodové bitvy
    Začalo to jako pohádka. Křehká Lucie Vondráčková (44) potkala pohledného hokejistu Tomáše Plekance (41) a byla z toho láska jako trám. Partneři nabourali nalinkovaný scénář podle vzoru sportovec plus modelka a všechny pak překvapili romantickou svatbou. Na první pohled idylický vztah nakonec vyústil ve veřejnou rozvodovou bitvu.
  • Milan Majerčík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Milan Majerčík
    Milan Majerčík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 rokem

    ""Jsou však situace, kdy autobus nebo trolejbus v obci zastaví na zastávce bez nástupního ostrůvku nebo bez nástupiště na zvýšeném tramvajovém pásu. Tehdy ovšem musí řidič jiného vozidla dokonce zastavit a počkat, až cestující vystoupí a nastoupí. Ihned po zavření dveří autobusu a ujištění se, že byl výstup/nástup ukončen, však řidič auta může pokračovat dál."" - tímto totálně lžete - příslušné ustanovení Zákona 361/200Sb - Odkaz 1   , § 15. odst.1 zní

    ““ZA VOZIDLEM HROMADNÉ DOPRAVY OSOB, KTERÉ ZASTAVILO V OBCI V ZASTÁVCE BEZ NÁSTUPNÍHO OSTRŮVKU NEBO BEZ NÁSTUPIŠTĚ NA ZVÝŠENÉM TRAMVAJOVÉM PÁSU, MUSÍ ŘIDIČ JINÉHO VOZIDLA ZASTAVIT VOZIDLO; je-li v zastávce více vozidel hromadné dopravy osob, musí zastavit za druhým z nich. V jízdě smí pokračovat teprve tehdy, neohrozí-li již cestující, kteří nastupují nebo vystupují. TO NEPLATÍ, ZASTAVÍ-LI AUTOBUS NEBO TROLEJBUS U OKRAJE VOZOVKY.““ a proto např. zde - Odkaz   stanicující autoBUSy objídět (a to i kdyby mezi protisměry byla V1b - Dvojitá podélná čára souvislá ), ale zde Odkaz   jeden čas bylo místní úpravou provozu značkou B32 - jiý zákaz "OBJÍŽDĚNÍ VOZIDEL MHD ZAKÁZÁNO", což se tydy vztahovalo i na autoBUSy!

    ZAKONYPROLIDI.CZ
    361/2000 Sb. Zákon o silničním provozu
    GARAZ.CZ
    Kdy musíte dát přednost autobusům vyjíždějícím ze zastávky?
    Dávání přednosti autobusům vyjíždějícím ze zastávky je přece jasná věc, v obci jej pustit musíte a mimo obec ne, nebo…? Zase tak svatosvatě jednoznačná tato problematika není, proto stojí za to se na tento fenomén podívat trochu blíže a za asistence zkušeného lektora autoškoly.
  • Milan Majerčík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Milan Majerčík
    Milan Majerčík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 rokem

    Melete totální nesmysly, které si až protiřečí, tak buď je tunel ucpaný nebo řidiči pro povolené rychlosti max. 50km/h mají 100m a větší rozestupy, ale obojí jde sotva, a dle mé osobní zkušenosti gak velké rozestupy nejen v tom tunelu řidiči nedrží ani při v něm povolených 70km/h!

    AUTOZIVE.CZ
    https://www.autozive.cz/tunel-blanka-bude-uzavren/
  • Milan Majerčík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Milan Majerčík
    Milan Majerčík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 rokem

    Jestli vytěžený materiál se má k plánovanému místu zpracování přepravovat pásovými přepravníky z cca 8km vzdáleného Cínovce, tak nechápu, proč se zpracování toho materiálu neplánuje blíže k místu jeho vytěžení - cca přesně o jednu polovinu v okolí železniční stanice Dubí, a to zejména je-li toto místo dostupné byť jinou železniční tratí než plánované místo zpracování materiálu, které při tom zjevně není napojené na silnice vyšší třídy jediné jistě schopné unést zátěž i návozu stavební techniky při budování areálu, ale i pravidelnou dopravu zaměstnanců.

    NOVINKY.CZ
    Domy kvůli lithiu neprodají
    Prodat barák? Vůbec si to nepřipouštíme! Zavrhují důrazně obyvatelé osady Dukla v Újezdečku na Teplicku nápad na výkup jejich domů jako krajní řešení případných problémů spojených s chystanou stavbou závodu na zpracování vytěženého lithia. Ten má podle plánu společnosti Geomet, která investici připravuje, vyrůst v těsné blízkosti jejich obydlí.

    1 odpověď

  • Milan Majerčík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Milan Majerčík
    Milan Majerčík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 rokem

    A proč zapomínat na oba - zejména, aniž by "věc" zkusila vyřešit?

    Třeba by Vojtovi pro lásku k vlastnímu dvojčeti-Pavlovi nevadilo, kdyby původně jeho partnerka k němu byla upřímná a odešla od něj k jeho bratrovi.

    A pak jsou tu ještě jistě i případy, kdy se jednovaječná dvojčata (jakéhokoliv pohlaví) vědomně vzájemně vyměnila v různých situacích, a to třeba i při sexu s partnery, a čert/bůh ví co ještě .... , ale pak s určitými lidmi je to sice láká taky, ale bez jejich vědomí to udělat nechtějí, ale zase se bojí dotyčných dovolit/zeptat - nakonec by třeba mohla "mít i" oba dva ....

    LIFEE.CZ
    https://www.lifee.cz/laska-a-vztahy/patricie-39-muj-pritel-je-skvely-ale-neco-mu-chybi-pak-jsem-poznala-jeho-bratra-a-sla-jsem-do-kolen_533748.html
  • Milan Majerčík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Milan Majerčík
    Milan Majerčík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 rokem

    Vážení, tímto tvrzením ““... KDYŽ SE NEPŘIPOUTÁM

    NA ROZDÍL OD OSOBNÍCH AUTOMOBILŮ, KDY JE ODPOVĚDNOST ZA BEZPEČNOST CESTUJÍCÍCH NA STRANĚ ŘIDIČE, si ji v případě cestování v autobuse nese každý sám za sebe. Za nepřipoutání zákon dokonce umožňuje uložit pokutu až 2500 korun. ...““ vyloženě lžete – viz Odkaz   ““…...

    Zákonná úprava

    ZÁKON UKLÁDÁ VŠEM PASAŽÉRŮM POVINNOST BÝT PŘIPOUTÁN. Každý z nich pak odpovídá za své nepřipoutání samostatně. ŘIDIČ MÁ POUZE POVINNOST O TÉTO POVINNOSTI SPOLUJEZDCE POUČIT – PŘINUTIT JE SAMOZŘEJMĚ NELZE. POKUTU TAK PLATÍ SPOLUJEZDEC SÁM.

    …...

    Případ projednávaný ústavním soudem

    ÚS projednával právě případ, při kterém řidič pod vlivem alkoholu spáchal dopravní nehodu, při které byl usmrcen nepřipoutaný spolujezdec. Okresní soud ho za toto jednání odsoudil ke 4 letům odnětí svobody (odvolací soud následně snížil na 3 roky).

    ÚSTAVNÍ SOUD TAK VYUŽIL PODANÉ ÚSTAVNÍ STÍŽNOSTI, ABY VYJÁDŘIL SVŮJ PRÁVNÍ NÁZOR, KTERÝ SPOČÍVAL V TOM, ŽE ODPOVĚDNOST ZA PŘÍPADNOU ŠKODU NA ZDRAVÍ NESE PŘEDEVŠÍM NEPŘIPOUTANÝ SPOLUJEZDEC, OVŠEM JEN V SITUACI, KDY ŘIDIČ NEPORUŠÍ SVOU JINOU DŮLEŽITOU POVINNOST. V posuzovaném případě tak byla ústavní stížnost zamítnuta, neboť k dopravní nehodě došlo v důsledku fatálního porušení předpisů řidičem.

    Děti

    POKUD PŘEVÁŽÍ ŘIDIČ NEZLETILÉ DĚTI, JE POVINEN ZAJISTIT, ABY TYTO BYLY PŘIPOUTÁNY. POKUD BY DÍTĚ PŘIPOUTÁNO NEBYLO, NESL BY ZA TO ODPOVĚDNOST PRÁVĚ ŘIDIČ. POKUD BY BYL V AUTĚ I RODIČ DÍTĚTE, PŘECHÁZÍ TATO ODPOVĚDNOST NA NĚJ.

    ....““

    SEZNAMZPRAVY.CZ
    Povinnost, na kterou mnozí kašlou, mohla zmírnit neštěstí na D2
    Policie vyšetřuje, zda cestující v autobusech, které bouraly u Brna, byli připoutáni. Podle odborníků si na to přinejmenším v Česku lidé nezvykli.
  • Milan Majerčík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Milan Majerčík
    Milan Majerčík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 2 roky

    CHODCI MAJÍ (SRAŽENOU DÍVKOU PORUŠENÉ) POVINNOSTI PŘI PŘECHÁZENÍ VOZOVKY DANÉ ZÁKONEM 361/2000SB, Odkaz 1   , § 54, ale tyto povinnosti by dle mě měly být přesnější - viz velká písmena:

    ““1) Je-li blíže než 50 m křižovatka s řízeným provozem, přechod pro chodce, místo pro přecházení vozovky, nadchod nebo podchod vyznačený dopravní značkou "Přechod pro chodce", "Podchod nebo nadchod", musí chodec přecházet jen na těchto místech. Na přechodu pro chodce se chodí vpravo.

    2) Mimo přechod pro chodce je dovoleno přecházet vozovku jen kolmo k její ose. Před vstupem na vozovku I NA ŘÍZENÉM PŘECHODĚ se chodec musí přesvědčit – ROZHLÉDNUTÍM SE VLEVO, VPRAVO A PŘI POČÁTKU VSTUPU OPĚT VLEVO, zdali může vozovku přejít, aniž by ohrozil sebe i ostatní účastníky provozu na pozemních komunikacích. Chodec O SVÉ VŮLI I NA NEŘÍZENÉM PŘECHODĚ smí přecházet vozovku, jen pokud s ohledem na vzdálenost a rychlost jízdy přijíždějících vozidel nedonutí jejich řidiče k náhlé změně směru nebo rychlosti jízdy.

    ............

    ZAKONYPROLIDI.CZ
    361/2000 Sb. Zákon o provozu na pozemních komunikacích
    NOVINKY.CZ
    Nepozornou dívku v centru Prahy srazila tramvaj. Zachytila to kamera
    Vážnou nehodu zachytila v prosinci kamera v centru Prahy. Tramvaj tam srazila 15letou dívku, která si ji zřejmě vůbec nevšimla. Řidič tramvaje už neměl šanci střetu zabránit. Dívka utrpěla zranění a skončila v nemocnici.

    1 odpověď

  • Milan Majerčík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Milan Majerčík
    Milan Majerčík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 2 roky

    "" ...........Strany Spolu si navíc podle něj mezi sebou neřekly, na koho z nich nezbude křeslo v radě. „Jako Piráti jsme připraveni jednat, já osobně i v noci, kdyby bylo třeba. Nijak mě netěší stav, který tu je,“ dodal Hřib.""

    Naprosto nechápu proč by na nějakou ze tří stran z koalice Spolu nemělo zbíd žádné křeslo v radě, pokud ta koalice chce aktuálně 5 křesel včetně primátora?

    Nejsilnější strana z té předvolební koalice (ODS) by měla 2 křesla, a to včetně primátora s právem veta!

    Druhá strana (TOP09) by měla také dvě křesla, ale pouze dvou (obyčejných) radních (- maximálně jeden z nich náměstek primátora),

    a na třetí nejslabší stranu z té předvolební koalice (KDU-ČSL) by zůstalo jedno křeslo (obyčejného) radního!

    Radní-náměstky primátora by po jednom měly logicky získat zejména jiné subjekty-strany, z nichž by byla složena koalice rady města (STAN, Piráti, Praha sobě = k 1 primátorovi celkem až 4 jeho náměstci + 6 řadových radních v 11členné radě) !

    NOVINKY.CZ
    Piráti s Prahou sobě zůstávají v alianci
    Aliance stability mezi Piráty a Prahou sobě trvá, ačkoli vítěz komunálních voleb v Praze Spolu (ODS, TOP 09, KDU-ČSL) by do koalice chtěl vzít jen Piráty. Jednání o koalici, v níž by Spolu chtělo vedle Pirátů jen STAN, se tak komplikují.
  • Milan Majerčík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Milan Majerčík
    Milan Majerčík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 3 roky

    Já teda nevím, ale když článek vyznívá, že speciál pro polskou policii není sériový, tak proč se vysmívá, že nemůže mít motor, který v seriových vozech se dává jen do kombíků. ale dle mě logicky mohl být instalován do nesériově vyráběného vozidla i s jinou kapotáží?

    AUTOZIVE.CZ
    Jednotka dálniční policie má nové auto bez označení. Tak rychlé a mrštné, že mu neujedete
    Dálniční piráti a řidiči notoricky překračující povolenou rychlost by se měli začít třást. Tomuto autu jen tak neujedou.
  • Milan Majerčík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Milan Majerčík
    Milan Majerčík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 3 roky

    "" .......... Během služby se šoféři ještě starají například o prodej jízdenek, příjemné klima ve voze, nástup a výstup hendikepovaných osob nebo o udržování klidné atmosféry a pořádku během jízdy. ........"" - tak závěr tohoto souvětí někdo konečně sdělte také vedení DP hl.m.Prahy, aby heho vedoucí pracovníci podřízeným řidičům protiprávně netvrdili, že jejich pracovištěm je kabina a o dění v salónu se mají starat maximálně, když si na něj někdo přijde stěžovat či dokonce, že jejich zákonnou povinností není starost o dění mezi cestujícími!

    GARAZ.CZ
    Strávili jsme den s řidičkou autobusu MHD. Co jí na práci vyhovuje, k čemu jsou všechna tlačítka v kabině a proč mají některé trolejbusy registrační značky?
    Městskou hromadnou dopravu jistě všichni známe, ale jak to vypadá z pohledu té druhé strany – řidičské? Zašli jsme do hradeckého Dopravního podniku, vyzpovídali pár lidí a strávili část pracovního dne po boku zkušené šoférky městského autobusu. Navíc jsme pro vás zjistili řadu zákulisních informací, o kterých jste dosud možná neměli ani ponětí…
  • Milan Majerčík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Milan Majerčík
    Milan Majerčík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 3 roky

    "" ....... Z reálných statistických dat tedy lze vyčíst, že viníky dopravních nehod šetřených policií jsou z větší části řidiči lidovějších značek a že nejčastější příčinou kolize je nevěnování se řízení. A to trochu rozbíjí onen společenský trend, kdy se na všechny šoféry vozů německých prémiových značek se silnými motory automaticky pohlíží jako na nejnebezpečnější piráty silnic (byť někteří takoví jimi jsou). ..........""

    = STATISTIKA POROVNÁVAJÍCÍ POČET NEHOD ZAVINĚNÝCH ŘIDIČI PODLE TYPŮ/ZNAČEK AUT ČI I PODLE POHLAVÍ JE TOTÁLNĚ ZKRESLENÁ A TEDY NIC NEVYPOVÍDAJÍCÍ!

    Protože jaksi vůbec neodráží počet aut jednotlivých typů/značek nebo pohlaví řidičů, a zejména jimi na silnicích ztráveného času/ujetých kilometrů! Takže pokud je Škodovek v ČR cca 40% a podílí se na počtu ujetých kilometrů (času ztráveného v provozu) cca stejnou měrou a vozidel nějaké tzv. prémiové značky proti tomu je v ČR jen naprostý zlomek, tak i jediný viník nehody je reálně vyšším procentem zaviněné nehodovosti řidičů dané značky než mnohi násobek viníků nehod řídící vozidlo značky, která totálně převládá v provozu!

    NAVÍC JE PODSTATNÝM PROBLÉMEM ZKRESLENÍ STATISTIK NEHODOVOSTI NEOBJEKTIVNÍM ZPŮSOBEM ŠETŘENÍ DOPRAVNÍCH NEHOD PČR - jež je šetří tzv. cestou nejmenšího odporu, a třeba právě "nevěnování se řízení" jako příčinu nehody přiřkne tzv. automaticky člověku, který pouze nestihl reagovat na předešlé protiprávní jednání jiného účastníka provozu, které dle soudních judikátů není povinnen předvídat neboť při opaku by (jiným účastníkem provozu protiprávně porušená) pravidla provozu ztrácela smysl!

    GARAZ.CZ
    Děsí vás frajírek v BMW na dálnici? Data ukazují, že nehodu spíše způsobí řidič škodovky s telefonem v ruce
    Napadlo vás někdy, jaká vozidla nejčastěji řídí viníci dopravních nehod, které prošetřuje Policie České republiky? Získali jsme poměrně zajímavé statistiky za roky 2019 a 2020, které ukážou na největší „hříšníky“, ale také vysvětlí, proč jsou určité tovární značky umístěné na nelichotivých předních příčkách ve smyslu zavinění kolizí.
  • Milan Majerčík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Milan Majerčík
    Milan Majerčík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 3 roky

    tak to mi vysvětlete, dle jakého ustanovení platí Vámi uvedené "" ....... Policista vás možná zastavil pouze kvůli běžné rutinní kontrole, ......"", protože dle zákonů ČR nejsme tzv, policejní stát a policista - natož strážník musí mít důvod k zastavení vozidla a provběřování jeho řidiče či případně dalších jeho pasažérů nebo nákladu!

    AUTOZIVE.CZ
    Hlavní chyby řidičů v momentě, když jsou zastaveni policií
    Každý řidič je občas zastaven policií na silnici a vykroutit se z toho legální cestou nelze. V takovém případě je...

    3 odpovědi

  • Milan Majerčík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Milan Majerčík
    Milan Majerčík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 4 roky

    Konečně by taky někdo mohl oficiálně změnit Mateřská/rodičovská dovolená na Mateřská/rodičovská PÉČE, když logicky při ní lidé nedostávají mzdu od zaměstnavatele, ale pečovatelský příspěvek od státu!

    Navíc by si pak někteří (zejména muži) snad uvědomili, že péče o dítě rozhodně není odpočinek - dovolená!

    NOVINKY.CZ
    Otcovská dovolená se prodlouží
    Otcovská dovolená v Česku by se měla nejpozději od srpna příštího roku prodloužit. Zavést by se měly také dva měsíce placené rodičovské pro vystřídání rodičů. Nárok na čerpání ošetřovného má získat víc lidí. Změny, které nařizuje směrnice EU, chystá ministerstvo práce. Legislativní návrh plánuje zveřejnit nejspíš do konce května. Na jednání sněmovního sociálního výboru to v úterý řekla ministryně práce Jana Maláčová (ČSSD).

    3 odpovědi

  • Milan Majerčík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Milan Majerčík
    Milan Majerčík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 4 roky

    Mám podstatnou pochybnost o správném výkladu, pokud .dané ustanovení je opravdu jak uvádí jiný článek - Odkaz   ""Tam, kde to bude možné, bude muset řidič při předjíždění dodržet vzdálenost 1,5 metru od cyklisty. V oblastech s omezenou rychlostí jízdy na 30 kilometrů v hodině má stačit metrová vzdálenost.""

    Což určitě znamená, že na (převážně jednosměrné) vozovce široké i jen 3metry může cyklistu předjet motorové vozidlo, aniž by muselo dodržovat 1,5m odstupu od něj.

    A teď je otázka jestli to samé neplatí i u jízdního pruhu odděleného od protisměrného jízdního pruhu plnou či dokonce dvojtouplnou čárou, kde je dosud a asi i dále povoleno cyklistup ředjet, pokud při tom nebude přejeta plná či dokonc dvojtá plná čára!

    GARAZ.CZ
    1,5 metru odstupu od cyklistů? Často nedosažitelné a problematické pro plynulost dopravy!
    Sněmovna dneska schválila novelu zákona č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích, podle které musí řidiči aut míjet cyklistu na silnici minimálně ve vzdálenosti 1,5 metru. A přestože vzdálenost při předjetí bude policie jen stěží dokazovat a vymáhat, jedná se o zákon, který je potenciálním průšvihem pro plynulost a bezpečnost dopravy.
  • Milan Majerčík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Milan Majerčík
    Milan Majerčík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 4 roky

    Lidi, to jste fakt tak finančně negramotní nebo záměrně lžete, že pořát zaměňujete pojmy:

    • "OBRAT" - vešjeré příjmy podnikajícího subjektu
    • "NÁKLADY" - veškeré výdaje podnikajícího subjektu včetně daní (za zaměstnance, DPH, spotřební, z nemovitosti, siilniční ...) mimo té ze zisku
    • "ZISK" - výdělek podnikajícího subjektu, který by se měl zdanit daní ze zisku!

    _ Dále je ještě dobrá znát význam pojmu "MARŽE" - prodejní přirážka k pořizovací (výrobní či kupní) ceně produktu/zboží, která ovšem obsahuje pouze cenu věci či cýrobního materiálu, přepravní/dovozní náklady a případně náklady na výrobu té jedné věci/dílu

    !!! Maže tedy opět není ziskem, jak si mnoho lidí myslí, ale její velkou část tvoří další provozní náklady - např. na pracovníky nepodílející se přímo na výrobě (účetní apod.), leasingy na výrobní zařízení atd.!

    == V NĚMECKU SE URČITĚ NEVYPLÁVÍ NÁHRADY ZE ZISKU, ALE BUĎ Z OBRATU či nákladů! PODLE MĚ JSOU Z OBRATU, PROTOŽE CCA 70 - 80% OBRATU MŮŽE SE ROVNAT CCA 100% NÁKLADŮ, a pokud by dostávali podnikající subjekty jen 70-80% nákladů, tak kde mají vzít na zbytek nákladů, když mají zakázanou činnost = zabráněno mít příjem?

    JINAK SI UVĚDOMTE, ŽE MNOHÁ ODVĚTVÍ SE DO ÚŮVODNÍ VÝŠE PŘÍJMŮ/OBRATU NEVRÁTÍ IHNED PO UVOLNĚNÍ OPATŘENÍ, ALE SPÍŠE NEJDŘÍVE ASI ZA DALŠÍ ROK ČI SPÍŠE DVA, a v té době podnikající subjekty už rozhodně žádné kompenzace dostávat nebudou, protože nějaký příjem mít budou, ale KDYŽ MAJÍ NAŘÍZENÍM ZAKÁZANÝ/OMEZENÝ PŘÍJEM, TAK JE JEDINÉ SPRAVEDLIVÉ ŠKODU = NÁKLADY KOMPENZOVAT!

    NOVINKY.CZ
    Babiš opozici ustoupil, zbývá jen odškodnění firem
    Opozice slaví úspěch. Premiér Andrej Babiš ve středu po večerním jednání přistoupil na většinu opozičních připomínek k pandemickému zákonu. Sporná zůstává pouze otázka odškodnění. Tu bude muset ještě ve čtvrtek ráno rozřešit narychlo svolaná schůzka vybraných ministrů s premiérem.
  • Kariéra
  • •
  • Nápověda
  • •
  • O Seznamu
  • Ochrana údajů
  • •
  • Reklama
  • Smluvní podmínky
  • •
  • Vývojáři
Copyright © 1996–2025, Seznam.cz, a.s.