V sedmdesátých létech jsme informace z F1 hltali. Jak sportovní. tak technické. Potom se z toho stal cirkus. Začalo to likvidací Lotusu. Cílené ničení malých stájí "gumovými" technickými předpisy, nesmyslné poplatky a pod záminkami bezpečnosti téměř dokonalé odstínění diváků od vlastního závodu. Teď nevím, jestli koukám na reklamu nebo na závod a proč se to vůbec jezdí.
Cyklista je účastník silničního provozu a řidič nemotorového vozidla. Měl by tedy mít řidičský průkaz. A stejně, jako řidič autobusu může přijít o řidičák i v případě zavinění těžké nehody na skútru, mělo by to platit i pro cyklistu. Velmi by to snížilo nehodovost cyklistů. Většina jejich bouraček je z pocitu nepostižitelnosti a nadřazenosti. Zkoušky z pravidel by také pomohly. Spousta cyklistů je asi přesvědčena, že má na přechodech přednost. Jenže na tohle by musela být politická vůle....ale to by museli existovat jiní než neschopní a všehoschopní politici.
Opět potvrdil - stejně jako při vyšetřování akce u Národního muzea - Odkaz 1 - že je zbabělec. Kopnout do zadku a nezapomenout.
Mám obavy, že na rozdíl od Evropy zvolíme specifickou českou cestu jako ve všem. Velké plány, nadšení a pak se...to...nějak...něco... V tom, co chce trpělivou koncepční práci ve prospěch celku, tradičně selháváme. Z pohodlnosti to jako občané necháme na nějaké neviditelné ruce. Pár vyčůránků si pak zařídí dojírnu státu, banda protekčních neschopňáků pelech a nechají narušené jedince vytvořit bezúčelnou buzerárnu. Socialistická vojna nebyla ani tak o chybném systému, ale o kvalitách realizátorů a ti se kapitalismem nezměnili.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Zákulisí....na zhroucení bude spíš tradiční zákuliší.