Je to ještě kluk ale na rozdíl od jeho představených ví, k čemu podání ruky je. Fico i slovenský pan prezident by se od tohoto mladíka mohli učit. Ne, opravdu není normální, podat ruku každému. A obzvlášť někomu, kdo káže o morálce a přitom by člověka, od kterého chce ruku a nedostane ji, fackoval. Takové chování je nepřípustné i u dětí ve školce, natož od nejvrcholnějších politiků státu.
Ve 42 mít děti? Kolik vám bude až vylítnou z hnízda? Když budeme počítat konec studia ve 25, tak vám bude 67. Vím, že věk dožití se pořád zvyšuje, ale to už je skutečně na hraně zodpovědnosti. Tedy s prominutím. Není nad čím rozmýšlet. Už nemáte čas rozjímat jestli jo, nebo ne. Srovnejte si konečně co je pro vás důležité a jednejte
Obecně jsem zastáncem toho, že obránce má právo proti útočníkovi použít takových prostředků, které útok zastaví a zamezí dalšímu útoku. Tedy klidně i mnohonásobně větší silou a zákeřnějším způsobem než je vedený útok. A Rusko je tady jasný útočník a Ukrajina obránce. Není co řešit, krom uvolnění všech omezení, která zamezují Ukrajincům se účinně bránit.
Od této chvíle jsou tedy považovány za spojence ruska veškeré státy, které mají licenci na výrobu AK a veškeré teroristické organizace, které využívají ruskou techniku? To je fakt demagogie nejvyššího kalibru. Snad není takový psychopat aby to bylo víc než další planá hrozba v záplavě ruských hrozeb.
Ano. Je na pokraji třetí světové války. Kvůli rusku. Kvůli jeho vojenské agresi vůči jeho sousedům. Nejaktuálněji na Ukrajině, kterou mění z obilnice Evropy v hroudu bahna. Jen slepý a hluchý stále může tvrdit, že se jedná o nějakou ochranu nějakých obyvatel. O to ale evidentně nikdy nešlo. Jde o jiný cíl, který Kreml zmiňuje také a to "nový světový řád". rusko prostě zkouší, co všechno projde někomu, kdo se nebojí a neštítí použít zbraně k získání území a v případě Ukrajiny, velice úrodného území. Jak se ukazuje. Nehrozí mu nic.
Tak on ten problém s komunikací asi bude dlouhodobý. Protože jinak by se nedohadovali, kolik je tam zvěře, nemocných kusů a především by nemuseli odstřelovači hasit co myslivci zanedbali. A pokud nezanedbali, pak je třeba se ptát, proč veterináři z čísel vyvodili jiný závěr a rozhodli se to takto radikálně řešit.
15
Sledujících
0
Sleduje
15
Sledujících
0
Sleduje
Kdysi jsem měl podobný názor. (ještě na škole) Nač se učit pojmy, když to můžu nějak popsat. Pak jsem šel na vejšku a ejhle. Najednou jsem byl vržen do světa, kde kdybych každý pojem chtěl popisovat nedělal bych nic jiného. Samotné memorování samozřejmě vzdělání nezajistí, ale že si student nezjišťuje souvislosti není vina kantora, ale studenta samotného, že je mu to jedno. Takový student vám při debatě klidně usne, protože mu to přijde ještě méně přínosné, než opisování hesel z tabule a jako příležitost se tzv. ulejt. Když už jste nakousla tu buňku. Jak chcete popsat její funkci, když nebudete znát jak se jmenují její části? Třeba takto: "Takový to malý zelený v rostlinné buňce dělá takový to tamto a mi to pak dýcháme."? No, to asi není úplně správná cesta, že? Prostě něco se naučit bez memorování pojmů nelze. Je to neoddělitelná součást vzdělávání. Hlavní je ale probudit zájem studenta a nezůstat pouze u tupého memorování.