Doporučuji poslechnout si rozbor na YT kanálu "THE RACE". Jasně vidno, že v simluaci závodního tempa nakládá McLaren a to celkem výrazně. Pouze u RedBullu není zatím úplně jasno. Samozřejmě, tyhle testy nemusí vždy ukazovat skutečné tempo monopostů v ostrém režimu s takovou přesností (tzv. sandbagging), ale ledacos to osvětlí..
Tak na elektrické koloběžce se již telefon za jízdy držet nesmí. Jízda pod vlivem je taktéž zakázaná, takže to nejsou žádné novinky. Na chodníku se také jezdit nesmí, tedy od 10ti let věku.. Omezení věku na 16 let je absurdní a odporuje to logice. Současná legislativa je: do 25km/h bez ŘP, 25-45km/h je sk. AM od 15ti a od 16ti je se sk. A1 možné řídit i rychlejší (od 18ti, respektive od 17ti v režimu L17, s ŘP sk. B). Plošná 30ka ve městech je blud a ani kdyby se pánové šli přilepit s ostatními ekoteroristy tak věřím, že to nikdy nebude..
Je to jednoduché, ten kdo pravidla poruší, je na vině. Takže ve výše uvedených případech oba.. Nedám přednost zprava na křižovatce s nerozlišenou předností? Vina.. Jedu jednosměrkou v protisměru? Vina.. Nehoda v takovém místě - oba na vině.. // Jedu po šikmých čárách a přitom neoprávněně používám zvláštní výstražné znamení oranžové barvy? Vina.. Nedám přednost při změně jízdního pruhu nebo při vyjíždění z vedlejší ulice na hlavní vozidlu jenž navíc používá zvl. výstražné znamení oranžové barvy - vina. Nehoda v takovém místě - oba na vině..
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ceny a skupiny jsou v pořádku. Jediný problém je nízký počet hodin, který je ze zákona potřeba pro výcvik. Mělo by jich být více a cena by měla být samozřejmně vyšší! Kdo to nechápe, ať si zkusí založit a provozovat autoškolu s motoškolou. Stejně tak ať se zamyslí, zda by vlastnímu dítěti dovolil v 17ti letech 200 koňový supersport poté, co jezdil 2 roky na "Jawě 50, nebo na Simsonu" (jestli vůbec).. Tak jako se to mohlo "po převratu", když motoškola prakticky neexistovala a to oprávnění se dalo získat za méně než měsíční plat (tak jako dnes)..