Vždy jsem rád poslouchal projevy pana Höschla. Byl to nepochybně moudrý člověk s velkými životními zkušenostmi. Věřím, že kdyby nepřišla ta těžká nemoc, měl by lidem stále co říci. Na druhou stranu jsem znal taky "cvokaře", kteří se jeho věku zdaleka nedožili, jelikož měli dosti problémů sami se sebou. Každý člověk je tak trochu obětí svého povolání, že.
Cha, cha, chá... Tyhle peníze bych za takové auto určitě nedal. To je naprostý nesmysl. Díky mému synovi, máme totiž jedno tohle stejné auto doma v garáži, takže jej celkem dobře znám. Je to auto z roku 1990 a je ve velmi zachovalém stavu. Je to výrobek z Kvasin, tedy určitě ta lepší varianta. Motor je již ze Škody Favorit s pětistupňovou převodovkou. Určitě bych na tohle auto neplival, máme ho všichni rádi, ale když se s ním občas projedu, tak si říkám, jak jsme v takových autech vůbec mohli jezdit? A navíc ještě tak dlouho? Jasně, byla to doba socialismu, ti starší si ji jistě dobře pamatují. Ale ať chcete nebo ne, je to přece jenom kus naší historie, kterou už nelze změnit. Nakonec, když se ten motor skutečně zahřeje, nejede to vůbec špatně!
Celá tato nesmyslná obchodní válka se záhy projeví. Prodělají na ní všichni. Ale ve výsledku to zaplatí hlavně americký spotřebitel. Ten bude jistě velmi rád a možná Trumpovi ještě poděkuje. Každý racionálně uvažující člověk, potažmo studovaný ekonom dobře ví, že ideálem v ekonomice jsou nulová cla na dovoz zboží! Taky se tomu někdy říká rovná soutěž. Trump jedná velmi emocionálně a nedomýšlí důsledky svých kroků. Rád by na své okolí působil rozhodným a razantním dojmem. Chce se mermomocí dorvat ke kormidlu světové ekonomiky, což se mu ale nepodaří. Výsledek jeho konání, může být přesně opačný. Výrobci se budou snažit Ameriku obcházet a pokud budou postiženi enormně vysokými cly, začnou hledat svá odbytiště jinde v okolním světě. Tohle mu ovšem zjevně nedochází.
Nejzdařilejším návrhem byl jednoznačně projekt dostavby ND od Bohuslava Fuchse. Je škoda, že jej už nestačil realizovat. Některé jeho myšlenky byly sice později převzaty do vítězného návrhu, ale nebylo to již důsledné a finální Prágrova verze působí značně toporným a hřmotným dojmem. Nemluvě už o tom, že vnitřní malé "náměstíčko" je zcela bez života a slouží pouze jako průchozí prostor.
Ano, tohle byl jeden z klíčových momentů 2.světové války, alespoň tedy na východní frontě. Je všeobecně známo, že Rokossovskij převyšoval Koněva, Žukova, Jeremenka i mnohé další sovětské maršály (nebylo jich ostatně mnoho), a to nejenom svým vzrůstem, ale hlavně intelektuálně! Dokázal se vzepřít i samotnému Stalinovi, který si seděl hezky v teple v Kremlu. Dá se to vyčíst z mnoha různých písemných materiálů. Musela to být hodně těžká doba, kterou bych osobně nechtěl zažít.
Jako mladý kluk jsem s ní hodně jezdil. Patřila mému otci, který vždycky říkával, že to bylo nejhorší auto jeho života. Měl těch aut za svůj život snad deset, takže mu to věřím! Nicméně stála u nás doma v garáži více než deset let (!) a tak nějak jsme ji měli všichni rádi. Tož asi tak. Abych byl zcela přesný, jednalo se typ Škoda 105 L! Z dnešního pohledu hrůza, ale taková byla tenkrát doba.
ODS? Oni ještě existují? Nevolitelné! Boj o koryta, nic jiného. Povedená partaj, která pomáhala rozkrádat tuto republiku. Lide český, vezměte rozum do hrsti, proboha živého! A na závěr jeden vtip. Existují jen tři jistoty v životě lidském: 1) smrt, 2) daně a 3) Marek Benda sedící v Poslanecké sněmovně parlamentu ČR!!!
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Zmije obecná, tedy latinsky Vipera berus. Patří mezi zákonem chráněné živočichy. Je to náš jediný jedovatý plaz, který do naší přírody určitě patří. Je velmi plachá, a na člověka obvykle neútočí, není-li sama ohrožena. Měl jsem možnost ji asi dvakrát v životě spatřit ve volné přírodě. Je opravdu krásná, nechte ji být, a ona nechá vás. Ráda se v teplých měsících vyhřívá v lese na kamenech. Je-li vyrušena, rychle se odplazí... Howgh.
2 odpovědi