Ad. Vložená tabulka.
Autor je krapet mimo mísu.
Pendolin je 6 ks a jsou na rychlost 230km/h.
Siemens Vectron v počtu 60 ks jsou na rychlost 200 km/h. Jsou to stroje pronajaté od leasingové společnosti, ovšem s možností odkupu a tím i převodu do vlastnictví ČD.
ČD mají objednány 50 ks lokomotiv Siemens Vectron pro Vmax=230 km/h. Tyto budou jezdit především s netrakčními Push-pull jednotkami Siemens Vectrain, pro které mají ČD svůj obchodní název Comfortjet. Ty jsou taktéž konstruovány na rychlost 230 km/h.
Čína má 75% svých příjmů z Evropské Unie, USA, zemí Commonwealthu a Japonska.
Pokud Čína vojensky napadne Taiwan a vyvolá tím světovou krizi, tak jako světový exportér č.1, jímž Čína je, by to odskákala nejvíce. S ohledem na vnitřní problematiku Číny jako je extrémní nárůst penzistů, finanční problémy regionů, realitní krize, se Čínská vojenská intervence na Taiwan, jeví jako málo pravděpodobná. Tohle ovšem říká logika. Něco jiného nám může předvést ješitnost starého předsedy, který v touze po sebe něco zanechat, se rozhodne pro naprosto nelogický krok.
Mě v tom zarazila skutečnost, že společnost Tesco si na tuto propagaci platí marketingovou agenturu. To fakt někdo platí za něco, co už někdo dávno vymyslel? Notabene když to v Tescu všichni vědí! Tedy právní oddělení, tudíž i management určitě.
Asi mají v Tescu neuvěřitelný zisk, že nevědí co s penězi. 😄
Teď ještě aby se povodeň rozšířila do nedalekého (13km) uzavřeného města Seversk (Tomsk 7) a je vymalováno.
Technologické centrum Tomsk 7 je uzavřená oblast, do které se lze dostat jen na zvláštní povolení. Je známo, že v něm za dob SSSR probíhal ale i dnes stále probíhá výzkum a výroba jaderných a bakteriologických zbraní.
Podobný článek jsem četl již v roce 2008. Po našem vstupu do Schengenského prostoru, bez hraničních kontrol. Taky jsem četl, ze po stížnostech a medializaci Českých občanů bylo od podobných excesů upuštěno.
Nicméně jsem podobnou situaci zažil na dálničním odpočívadle v Německu. Takové to odpočívadlo s parkovištěm pro osobní a nákladní auta, jen s WC, posezením a dětským hřišťátkem u lesa.
Přijeli dvě policejní dodávky a policisté začali kontrolovat kamiony i osobní auta.
U většiny přítomných, včetně nás, bylo vše v pořádku. Avšak policisty zaujal luxusní Mercedes řady G s Vídeňskou SPZ. Rusky hovořící rodinka byla po celou dobu velmi hlučná a na dotaz zda hovoří Německy, s poukazem na Vídeňskou SPZ, odvětila asi 35 letá hlava rodiny, ze nikoliv. Ovšem jen lámanou angličtinou. Téměř dvoumetrová hlava rodiny, musela policistům na parkovišti předat klíče od luxusního vozu, který pak policisté opravdu důkladně prohledali. Velice arogantní chování a možna i jisté podezření, bylo příčinou toho, že byli jedním z policejních vozidel odvezeni. Vůbec bych se nedivil, že zrovna na takový filcung.
Z mých mnoha cest do zahraničí a náhodných kontrol bezpečnostními složkami, se mi vždy vyplatilo být slušný a plnit pokyny policistů či celníků. Nic z toho, co je popsáno v reportáži, jsem já ani nikdo z mých známých, nezažil. Tedy při cestách po vyspělém světě. Naprosto jiný svět nastal při mých cestách na Ukrajinu, do Ruské Federace a Kazachstánu.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Málokdo to ví ale kromě LNG tankerů se k pohonu na LNG přidávají i největší světový rejdaři se svými novými kontejnerovými loděmi. Maersk, MSC nebo i CMA CGM. Právě poslední jmenovaná již uvedla do provozu obří kontejnerovou loď Jacques Saade o kapacitě 23.000 TEU.
Zhruba do tří let by 100 největších kontejnerových lodí na světě, mělo být poháněno výhradně LNG.