Zdůraznil bych skutečnost, že byla v Alpách a věděla, jak se chovat, pohybovat ale zejména, jak se zachovat při nehodě, jakých ve vysokých horách může nastat mnoho.
A proti tomu, jak mnoho návštěvníků velehor (nám najbližších), se zde neumí chovat, pohybovat, ale také pomoci v nouzi.
Horská služba a další technika jsou (bohužel vždy) až následná pomoc. .
Problémů na zmíněném přejezdu Olomouc - Divišova je daleko víc. Pokud budete z auta sledovat komunikaci, tak množství stožárů osvětlení, dopravních značek a sloupů trolejového vedení pravidelně zakrývá a odkrývá blikající červená světla a pokud nejste místní, nebo se vám kousek před přejezdem, který je navíc v mírné zatáčce, a současně vedle nástupního ostrůvku tramvaje, podivně pohybuje chodec, na přehlédnutí signalizace je zaděláno. Zaregistrujete blikající světla o pár vteřin později a to už může být pozdě. Označení přejezdu A31 tomu nezabrání.
Chybí mi v pseudočlánku vysvětlení, proč čeští důchodci se mají od 70 let věku nejhůře, jak dokládá v grafu červená čára. Autor ovšem tvrdí něco úplně odlišného.
Navíc vysvětlení, jak se měl důchodce připravit na důchod při vysoké inflaci, kdy v této věkové skupině klesnly úspory možná až na polovinu, přičemž možnost dostatečného výdělku před dvaceti nebo i více lety byla výrazně nižší.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To je tak, když kdysi ministr dopravy prohlásil, že si v mládí hrál s vláčky a poté je na postu ministra zdravotnictví.