Já považuji FB za nástroj propagandy od té doby, co začal cenzurovat na přání aktivistických skupin nositele nepohodlných názoru, tak mi to ani moc nepřekvapuje, zvlášť, když se jedná o peníze, to musí morálka stranou. Jejich postoj donutil ty, co mají rádi svobodu slova poohlédnout se jinde... Jednoduché vysvětlení...
Žije u nás a ne jen u nás, tolik rusů, že pro ně nebude problém nakoupit licence a poslat je známym v Rusku, tak že místo zakoupení nebude hrát žádnou roli. Nehledě na to, že na každý program je podobná náhrada a konkurence pokud uvidí pořádný balík, nebude tak morální, aby kvůli Ukrajině zahodila takovou příležitost, to se vsadím.
Celkem je mi to jedno, že Rusku zbourají počítače, já jen aby jeden počítač si nemyslel, že je prováděn raketový útok a když se nikoho nedovolal, nedal příkaz k odvetě. Jinak považuji za chválu hodně zveřejnění lživých dat, jak z Ruska, tak i z USA, tam po zjištění pachatele pozadovali i trest smrti.
Mohl Babiš si vzít peníze ze svých vlastních podniků a pak je tam vrátit? Mohl. Že k tomu mohl založit firmu jen pro ten účel? Mohl... Dokažte, že se jednalo o peníze z trestné činnosti. Když budu mít účty jako podnikatel několika firem v několika bankách, můžu jít do mínusu na vsech těch účtech? Můžu, jenom je musím vrátit za daných podmínek.. tak že nezaplatim poplatky a úroky za úvěr ihned od začátku a podle podmínek v bankách je vracím nejdříve tam, kde to není výhodné si je na delší dobu vypůjčit ... I to je možné řešení, že?
Máme jediné štěstí, že cyklistů je méně, než v Holandsku. U nás sice namalovali jako by u chodníku pruhy pro cyklisty. Jenže se nedá po nich jet, protože za a) tam po celé jedné straně parkují auta před domy majitelů a jinde zkrátka nezaparkujete, protože to je dvěstě let stará zástavba, za b) 30-40 cm od kraje jsou kostky, tudíž asfalt začíná v polovině pruhu, za c) i ten asfalt je při kraji zaplatí aby a opravovány, tak že cyklista musí jet už nyní 1,5 m od chodníku. To samé z druhé strany, na které se nesmí parkovat a i bez aut je mezi pruhy pro cyklisty zhruba 4 metry pro vozidla. U když pojede jeden cyklista a jedno auto, tak se při zavřenýma očima dá ta 1,5 metrů rezerva dodržet, ale to by cyklista nesměl objet jediný kanál, jediný uzaver vody, které jsou 1-2 cm nad povrchem vozovky. Jak jsem psal prvé, moc cyklistů tou ulicí neprojíždí. Nicméně protože hned za rohem je dosti navštěvovaná památka u které rovněž není parkoviště a parkovat se smí jen na jedné straně ulice a samozřejmě nad namalovaným pruhem pro cyklisty, ale protože v minulém týdnu ob jednu ulici, kde mohli návštěvníci z zaparkovat se nainstalovala cedule se zákazem zastavení, mimo BUS, tak předpokládám, té se zákaz vytvoří, i na té první.. Hlava nás z toho za pár let nebude, protože elektroauta si nikde nenabijem v potřebném množství, nehledě na jejich dostupnost ohledně financí obyvatel, tak místo aut, pokud nebudete chtít být doma, nakoupíme elektrokola a aut ubude a pokud ne, jednoduše nedostanou nálepku z STK..
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
zrovna u něj mě to ani trochu nepřekvapuje. Proč? nechci jít k vyskechu kvuli nekomo si nemůžu vážit