A ted z druhe strany. Delal jsem ve firme cca 200 zamestnancu kde PAN majitel zarucoval 30% z cisteho zisku rozdat mezi zamestnance na konci roku v premiich (byla tam podminka prace na dobu neurcitou a min 1 kalendarni rok ve firme) jenze zamestnancum to nestacilo a chteli porad vic a vic (i kdyz vyse platu byla nadstandardni pro info montaznik si za 160h 2 smenny provoz vydelal mesicne 45 000 hrubeho) a cim dal tim vic tu praci sulili az se stalo ze 27.cervna prisel majitel a rekl ze od 1. Cervence uz nikdo nemusi chodit ze konci a s odstupnym at nepocitaji ze firma jde do insolvence - hotovo smitec. Jemu to bylo jedno mel desitky firem.
A ted ti zamestnanci delaji za prumerne platy a bez bohatych premii v jinych firmach s placou jak se meli dobre
Karsitt.... jedna velka komedie - po tom co starej Ripa (budiz mu zeme lehka) predal vedeni firmy dceri - firma snizila za necele dva roky obrat o 37% a zisk o 85% - tak starej Ripa zase celou rodinku vyhazel a chtel to prepsat na zenu (to uz nestihl), se kterou to vse budoval od nuly.... jenze ona to byla furie co chtela vsechno pro sebe a tak dlouho merila az premerila a saba sebe vyautovala z dedictvi....
Tak na to nemusíme mit F-35, ani Gripeny - na tohle bohate staci i L159
Ja nejsem zastancem F-35, nicmene pokud bude F35 v Evrope pres 300 letadel, zacnelenych do 12ti letectev - muzou nasi piloti a technici a vubec veskere zazemi prijet na jakekoliv vojenske letiste a doslova behem par minut pomahat jine armade s provozem... stejne tak u nas muze pristat 10 letadel z Finska a v caslavi je dotankuji, zkontroluji, provedou udrzbu a vyslou je dale...... v tom osobne vidim nejvetsi prinos toho aby si vsichni poriziovali 1 druh letadel.
Co je dnes problem na UA - bud sehnat stihacky se kterymi tamni piloti umi - nebo co nejrychleji preskolit piloty na novy druh stroje...
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
ANO staci kdyz se do snemovny dostane jen 5 stran…..a jejedno jesi budou mit 35 nebo 28 procent
2 odpovědi