Osobně vlastním PHEV cca 7 měsíců, vozidlo váží 2000 kg a je to 4x4, reálná spotřeba na 6500 km je 2,2 l/100 km, a neměnil bych ani za nic, 90% kilometrů jezdím po městě a blízkém okolí, i když jezdím delší vzdalenosti spotřeba nepřesáhne 4,5 l/100 km.Nemluvě o jezdím projevu, kterému se žádný spalovací motor nevyrovná.Podminkou je samozřejmě mít možnost nabíjet doma, jinak to nemá smysl.
Bohužel není v článku v článku zohledněno kolik kdo odpracuje hodin, klidně můžete mít plat 40 000,-Kč, ale když je to vykoupeno 280 hod./měsíc tak vaše hodinová mzda je pouze 143,-Kč/hod a to zase takové terno není, takže vše má svoje a to nemluvě o tom jak přijde prodavačka z práce fyzicky strhaná
tak to nějak nechápu, vzhledem k tomu, že SUV je modelem posledních let, tak se zpravidla jedná o moderní a úsporné motory já sám mám "EL" značku, takže za mě více ekologické než většina starých Škodovek a VW a BMW co hulí jako lokomotiva a další věc, že mnohé moderní asistenty dokáží zasáhnout do řízení a odvrátit neštěstí sražených dětí a podobně lépe, než důchodce v "eco" Felicii
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Vlastní zkušenost s plug-in hybridem po roce používání (najeto 11500 km)průměrná spotřeba 2,4 l/100 km, 90% jízda město zbytek dálnice nabíjím doma pokud jedu někam dále využiji veřejné nabíjení, schválně nenapíšu značku pouze, že se jedná o 4x4 a auto váží 2000 kg, cena na kilometr při provozu na EV 1,-Kč, cena servisních prohlídky s výměnou všeho potřebného 8500,-Kč, neměnil bych ani za nic, do budoucna rozhodně půjdu do čistého EV